دسترسی به اسپاتیفای با IP ایران امکان‌پذیر شده است

  • کد خبر: ۱۱۳۰۴۰
  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹
  • ۱
دسترسی به اسپاتیفای با IP ایران امکان‌پذیر شده است
به‌نظر می‌رسد دسترسی به پلتفرم استریم موسیقی اسپاتیفای بدون نیاز به ابزار‌های تغییر IP در داخل کشور امکان‌پذیر شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، اسپاتیفای یکی از اصلی‌ترین پلتفرم‌های استریم موسیقی در دنیا است که از میلیون‌‌ها موسیقی میزبانی می‌کند و کاربران زیادی در سراسر دنیا دارد. کاربران از ساعاتی پیش در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرده‌اند دسترسی به Spotify ازطریق IP ایران ممکن شده است. این پلتفرم استریم موسیقی پیش‌تر ایران را در فهرست تحریم خود قرار داده بود.

بررسی‌ها نشان می‌دهد هم‌اکنون بدون ابزار تغییر IP می‌توان به اپلیکیشن و وب‌سایت اسپاتیفای دسترسی پیدا کرد. کاربری در توییتر می‌نویسد از یک هفته پیش بدون نیاز به ابزار تغییر IP به اسپاتیفای دسترسی پیدا کرده، بااین‌حال به‌نظر می‌رسد دسترسی گسترده‌تر کاربران ایرانی به این پلتفرم استریم موسیقی در ساعات اخیر امکان‌پذیر شده است.

کاربرانی دیگر می‌نویسند ثبت‌ نام یا ورود به حساب کاربری اسپاتیفای ازطریق IP ایران همچنان با مشکلاتی روبه‌رو است، اما پس از ورود به حساب می‌توانید بدون مشکل از این پلتفرم استفاده کنید.

اسپاتیفای در ماه‌های اخیر میزبان تغییرات جدیدی شده است. به گفته‌ی این پلتفرم، هنرمندان می‌توانند NFTهای مدنظر خود را به پروفایل اضافه کنند. البته این قابلیت فعلا به‌صورت محدود ارائه می‌شود. مطابق آمار اسپاتیفای اکنون ۱۸۲ میلیون کاربر اشتراکی دارد و تعداد افرادی که از پلن رایگان این سرویس استفاده می‌کنند بیشتر است.

منبع: زومیت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
erfan
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
0
0
ی سری افراد شیره بمال و دروغ گو اسپاتیفای همچنان فیلتره چن ساله مسخرشو در اوردید یک یکتون
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->