نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند!
سرخط خبرها

نگرانی یحیی گل‌محمدی برای تمدیدی‌های پرسپولیس

  • کد خبر: ۱۱۳۱۷۵
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱
نگرانی یحیی گل‌محمدی برای تمدیدی‌های پرسپولیس
۲ مهره کلیدی پرسپولیس در سال‌های اخیر شاید از جمع سرخ‌پوشان جدا شوند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مدیران باشگاه پرسپولیس در فرایند تمدید قرارداد با بازیکنان فصل گذشته حالا با چالشی تازه مواجه شده‌اند. نقل‌وانتقالات تابستانه پیش از آغاز بیست‌ودومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران درحالی در جریان است که باشگاه پرسپولیس بیشترین فعالیت را نسبت به رقبایش داشته است. مدیران این باشگاه تاکنون توانسته‌اند مطابق با فهرست ارائه‌شده از‌سوی یحیی گل‌محمدی، پنج بازیکن جدید را برای تقویت نقاط ضعف خود به خدمت بگیرند.

سرمربی پرسپولیس فهرست نفرات مدنظرش برای تمدید قرارداد را هم به مدیران باشگاه ارائه کرده است که از میان آن‌ها، قرارداد مهدی ترابی و میلاد سرلک، دو بازیکن ملی‌پوش این تیم، با سرخ‌پوشان تمدید شده و احتمالا جلال حسینی قراردادش با پرسپولیس تمدید نمی‌شود و او به‌عنوان مربی از فصل آینده در کنار پرسپولیس خواهد بود. احسان پهلوان و سیامک نعمتی، دو بازیکن دیگری هستند که قراردادشان در پایان لیگ بیست‌ویکم با سرخ‌پوشان به پایان رسیده و مذاکرات برای تمدید قرارداد آن‌ها با توجه به درخواست یحیی گل‌محمدی، از سوی مدیران باشگاه پرسپولیس در جریان است.

آچار فرانسه پرسپولیس در آستانه شش‌سالگی

سیامک نعمتی که در پنج فصل اخیر لیگ برتر فوتبال ایران همراه سرخ‌پوشان بوده و توانسته است چهار قهرمانی در لیگ برتر را با پرسپولیس تجربه کند، یکی از مهره‌های مورد‌علاقه یحیی گل‌محمدی است. نعمتی که توانایی بازی در چند پست مختلف از‌جمله دفاع راست، هافبک راست و هافبک پشت مهاجم را دارد، نمایش‌های خوبی را در ترکیب پرسپولیس به اجرا گذاشته است.

ستاره بیست‌و‌هشت‌ساله پرسپولیس که از پیکان با نظر برانکو ایوانکوویچ به پرسپولیس پیوست، در فصل اخیر به‌دلیل مصدومیت یکی از غایبان مهم پرسپولیس بود و در نیم‌فصل دوم فرصت بازی کوتاهی را به‌دست آورد. در‌مجموع فصل گذشته، نعمتی فقط ۱۰ بار در ترکیب اولیه سرخ‌پوشان قرار گرفت و در پنج بازی به‌عنوان یار جانشین به ترکیب پرسپولیس اضافه شد تا نیمی از دیدار‌های لیگ بیست‌ویکم را از دست داده باشد. نعمتی مذاکرات مثبتی را با مدیران باشگاه پرسپولیس انجام داده است و در صورتی‌که اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ ندهد، احتمالا او سومین بازیکنی خواهد بود که قراردادش را با پرسپولیس در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی تمدید خواهد کرد.

ستاره مشهدی از سرخ‌پوشان دور می‌شود

احسان پهلوان که سابقه همکاری با یحیی گل‌محمدی را در تیم ذوب‌آهن دارد، در دو فصل اخیر توانسته است جایگاه ثابتی را برای خود در ترکیب پرسپولیس به‌دست بیاورد و به همکاری موفقش با گل‌محمدی ادامه داد. پهلوان که در میانه میدان مأموریت مهم بازی‌سازی را برای پرسپولیس برعهده دارد، تاکنون توانسته است برای سرخ‌پوشان هفت‌بار در لیگ برتر گل‌سازی کند.

پهلوان که قرارداد دو‌ساله‌اش با پرسپولیس در پایان لیگ بیست‌ویکم خاتمه یافت، حالا در چالش تمدید قرارداد با سرخ‌پوشان قرار گرفته است. او مذاکرات اولیه‌ای را برای تمدید قرارداد انجام داده، اما از سوی یکی از باشگاه‌های صنعتی پیشنهاد مالی خوبی را برای امضای قرارداد جدید دریافت کرده است تا ادامه همکاری او با پرسپولیس در هاله‌ای از ابهام باشد. هافبک بیست‌وهشت‌ساله پرسپولیس برای انجام امورات شخصی و دیدار با خانواده، طی روز‌های گذشته به مشهد سفر کرده است و به نظر می‌رسد در هفته پیش‌رو، پهلوان تصمیم نهایی‌اش را درباره ادامه همکاری با پرسپولیس و تمدید قرارداد یا پذیرش پیشنهاد یکی از تیم‌های صنعتی و جداشدن از جمع سرخ‌پوشان خواهد گرفت.

باشگاه پرسپولیس در نقل‌وانتقالات تابستانه سروش رفیعی را برای تقویت پست هافبک بازی‌ساز به خدمت گرفته است تا احسان پهلوان برای حضور در ترکیب اصلی سرخ‌پوشان کار دشواری داشته باشد. باید دید انتخاب نهایی هافبک سرخ‌پوشان چگونه خواهد بود و او برای رقابت با رفیعی در پرسپولیس می‌ماند یا با سرمربی مورد‌علاقه‌اش قطع‌همکاری خواهد کرد و در لیگ بیست‌ودوم با پیراهن تیم دیگری در لیگ برتر فوتبال ایران حضور پیدا می‌کند. احتمال جدایی پهلوان از جمع سرخ‌پوشان بیشتر از ماندن آن است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->