امنیت کامل در مراکز هسته‌ای کشور | اطلاعات لازم از مراکز هسته‌ای دشمن صهیونیستی در اختیار ماست + فیلم یارانه نقدی فروردین واریز شد (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) آیت‌الله علم‌الهدی: تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است | باید برای هر تدبیر شهری، پیوست فرهنگی تعریف کنید وزیر خارجه: بعد و قبل از عملیات وعده صادق به آمریکایی‌ها پیام دادیم مخالفت مجمع تشخیص مصلحت نظام با یک بند از برنامه هفتم توسعه نیازمندی ها! پرویز داوودی، معاون اول دولت نهم درگذشت + سوابق طرح گروه ۷ برای محدود کردن برنامه موشکی و پهپادی ایران محسنی اژه‌ای: اقدامات مسئولان قضایی باید در جهت تحکیم آرامش و امنیت مردم باشد رئیس جمهور: تلاش در تمام کشور باید در مسیر افزایش تولید باشد رسانه‌ها از حملات فسفری صهیونیست‌ها به جنوب لبنان خبردادند از آغاز جنگ غزه تاکنون نزدیک به ۱۴ هزار  کودک کشته شده‌اند رئیسی در سمنان: گام‌های خوبی برای راه‌اندازی کارخانه‌ها و کارگاه‌ها برداشته شده است رعایت اخلاق در پاسخ به دشمن خبیث حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمزه خلیلی معاون‌اول قوه‌قضائیه شد امیرعبداللهیان برای شرکت در نشست شورای امنیت وارد نیویورک شد + فیلم (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) روسیه خواستار رأی گیری درباره تحریم اسرائیل در شورای امنیت شد حملات فسفری اسرائیل به جنوب لبنان + فیلم (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) شنیده شدن صدای چند انفجار در شمال فلسطین اشغالی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) ۸ شهید از جمله ۵ کودک در حمله به آوارگان غزه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) حزب الله فیلم حمله به «عرب العرامشه» اسرائیل را منتشر کرد
سرخط خبرها

نماینده مردم مشهد: دولت با توجه به تورم و افزایش قیمت‌ها در حقوق بازنشستگان تجدیدنظر کند

  • کد خبر: ۱۱۳۲۴۵
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰
نماینده مردم مشهد: دولت با توجه به تورم و افزایش قیمت‌ها در حقوق بازنشستگان تجدیدنظر کند
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس گفت: با توجه به تورم فعلی و افزایش قیمت برخی از کالا‌های اساسی لازم است تجدید نظر در میزان حقوق بازنشستگان عزیز مورد توجه بیشتر دولت قرار بگیرد.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین نصرالله پژمان‌فر در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه در ماه ذی القعده که ماه زیارتی مخصوص، ولی نعمت تمام ایرانیان قرار داریم، خدا را شاکریم که بعد از برطرف شدن شرایط سخت کرونا، حضور پر شور زائرین حضرت را در مشهد الرضا شاهد هستیم.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: امیدواریم دولت با توجه به محدودیت زیرساخت‌ها در شهر مقدس مشهد به عنوان میزبان زائرین حضرت توجه ویژه‌ای به این شهر داشته و با پیش بینی اعتبارات لازم زمینه زیارتی همراه با آرامش و آسایش برای تمامی احاد ملت را فراهم نماید.

وی با بیان اینکه در اولین سالگرد انتخابات ۱۴۰۰ قرار داریم تصریح کرد: زمانی عده‌ای تلاش داشتند کشور را به نقطه جوش برسانند و در این راستا از هیچ کاری فروگذار نبودند. یادمان نمی‌رود؛ به قول خودشان "یکسره کردن کار" چراکه علی رغم اینکه می‌توانستند واکسن را به کشور وارد کنند، اما گفتند ما با هر نوع رفاه و خدمتی که موجب امیدواری مردم به کشور باشد مخالفیم و باید کاری کنیم که در کنار خیابان‌ها و کوچه‌ها شاهد جنازه‌های کشته شده‌های کرونا باشیم تا کشور مجبور شود با التماس تمامی شرایط کد خدا را بپذیرد.

پژمان‌فر خاطرنشان کرد: ملت شریف ایران یادتان هست کشوری که ۱۵ سال جشن خودکفایی گندم را گرفت به چه روزی درآوردند که در زمان واگذاری دولت ۵۰ درصد گندم کشور را باید وارد می‌کردیم؟ یادتان هست کشوری که صادر کنند انرژی و برق به کشور‌های مانند عراق و افغانستان بود امروز به چه روزی درآمده که باید به فکر تعطیل کردن سه ماهه شرکت‌های فولاد در کشور باشیم و شهرک‌های صنعتی هفته‌ای یک الی دو روز به دلیل نبودن برق تعطیل شود.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد:  اگر یک نگاهی به تمامی دستاورد‌های نظام در چهل ساله گذشته داشته باشیم میبنیم از بین رفتن دستاورد‌ها در این هشت سال تصادفی نبوده است. آن‌ها با تئوری نقطه جوش ۸ سال کشور را در پرتگاه نگه داشتند. اقدامات صورت گرفته در دولت سیزدهم مانند تحرک دیپلماسی علی‌الخصوص با کشور‌های همسایه، رشد اقتصادی امیدوار‌کننده، رونق‌بخشی گردشگری، انجام واکسیناسیون و به حد صفر رساندن تلفات در کرونا، راه اندازی بخشی از کارخانه جات تعطیل شده، سفر‌های استانی در راستای مردمی سازی دولت، آزادسازی ساحل‌ها به نفع مردم و ده‌ها کار دیگر اگر چه موجب امیدواری در این موضوعات شده است، اما به عدله‌ای که جای آن در این صحبت کوتاه نمی‌باشد. اقتضا می‌کند دولت چند کار را انجام دهد.

نماینده مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم اظهار کرد: ابتدا در نیرو‌هایی که مدیریت خرد و کلان کشور را  به دست دارند، اما اعتقادی به دولت شما ندارند تجدید‌نظر کنید، با مردم بیشتر صحبت کنید و مسائل و مشکلات خود را با مردم در جریان بگذارید. آقای رئیسی مجلس با تمام قوا تلاش دارد که کمک شما باشد و در حل  مسائل کشور در کنار شما از همه ظرفیت خود استفاده کند.

وی در ادامه افزود: ۱- با توجه به آزادسازی نرخ برخی از کالا‌های اساسی پیشنهاد می‌شود شیوه‌های کنترل و نظارت بر بازار از حالت سنتی که اثر بخشی کمی دارد با شیوه‌ها و الگو‌های جدید جایگزین گردد که اثر بخشی بیشتری برای مردم  داشته باشد و مردم نظارت دولت جهت پیشگیری از تخلفات را به جای شناسایی و جریمه متخلفان مشاهده کنند. ۲- با توجه به تورم فعلی و افزایش قیمت برخی از کالا‌های اساسی لازم است تجدید نظر در میزان حقوق بازنشستگان عزیز مورد توجه بیشتر دولت قرار بگیرد.

نماینده مجلس یازدهم تاکید کرد: ۳- با توجه به نزدیکی فصل تابستان و افزایش جا به جایی، حدود ۸ میلیون خانوار اجاره نشین لازم است در خصوص کنترل اجاره مسکن نظارت بیشتری از سوی دستگاه‌های دولت صورت پذیرد. ۴- در خصوص همسان‌سازی حقوق کارکنان و کنترل نظارت بر نظام پرداخت در شرکت‌های دولتی و عمومی و غیر دولتی و پاداش هیات مدیره‌ها و مدیران دستگاه‌های اجرایی لازم است دولت توجه و نظارت بیشتری بر این مقوله داشته باشد.

پژمانفر ادامه داد: ۵- با توجه به تغییرات گسترده جهانی در ماه‌های اخیر دولت باید توجه بیشتری به مقوله امنیت غذایی داشته باشد. با عنایت به شعار سال در خصوص تولید دانش بنیان و اشتغال لازم است دولت جدید به موضوع اشتغال روستایی توجه ویژه داشته باشد و به روستا به عنوان کانون اصلی تولید محصولت کشاورزی و ایجاد سازو کار جدید در خصوص مدیریت روستایی توجه داشته باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->