سرخط خبرها

بولوار نماز از ضایعات و نخاله‌های ساختمانی پاک‌سازی شد

  • کد خبر: ۱۱۳۶۶
  • ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۸
بولوار نماز از ضایعات و نخاله‌های ساختمانی پاک‌سازی شد
موسوی‌زاده- رئیس ناحیه ۳ شهرداری منطقه ۸ از پاک‌سازی گسترده خاک، ضایعات و نخاله‌های ساختمانی در بولوار نماز توسط شهرداری این منطقه خبر داد و اظهار کرد: این طرح با هدف پاک‌سازی و خدمات‌رسانی هرچه بیشتر و بهتر به شهروندان این بولوار در کنار توجه به الگو‌های زیست محیطی و بهداشت محلات انجام شد.
عباس‌زاده با اشاره به فعالیت ۱۰ نفر از عوامل کارگری، یک دستگاه لودر، ۵ دستگاه تریلی و یک دستگاه توماس گفت: برای پیشگیری از ریختن دوباره خاک و نخاله نیوجرسی‌هایی در مسیر قرار دادیم تا نتوانند به این مسیر وارد شوند.
وی افزود: با توجه به حجم زیاد نخاله ساختمانی در این محدوده که در گذشته جزو حاشیه شهر محسوب می‌شد و اکنون در حوزه شهری منطقه ۸ قرار گرفته است، پاک‌سازی همچنان ادامه دارد.
رئیس ناحیه ۳ شهرداری منطقه ۸ ادامه داد: جمع‌آوری خاک و نخاله‌های تخلیه‌شده توسط شهروندان در بولوار نماز به‌وسیله ۵ دستگاه کامیون و یک دستگاه لودر و یک دستگاه توماس در حال اجراست.
عباس‌زاده افزود: همچنین محصورسازی ورودی‌های بولوار نماز به ویژه حد فاصل تقاطع شهدای ارتش به‌سمت سیدی برای جلوگیری از تخلیه خاک و نخاله توسط متخلفان انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه اگر در نحوه جمع‌آوری این ضایعات کنترل دقیقی انجام نگیرد می‌تواند خطرات بسیاری در پی داشته باشد خاطرنشان کرد: خاک و ضایعات ساختمانی رهاشده در شهر می‌تواند باعث بروز مشکلات، حادثه و بیماری شود در همین راستا برای جلوگیری از مخاطرات زیست محیطی و آلودگی، گروه‌های ویژه‌ای برای جلوگیری از تخلف راه‌اندازی شده است.
رئیس ناحیه ۳ شهرداری منطقه ۸ ادامه داد: این گروه‌ها به‌طور شبانه‌روزی عملیات گشت‌زنی را انجام می‌دهند و کنترل و نظارت بر کار کمپرسی‌داران و پیمانکاران خاک‌برداری و هدایت آنان به محل مجاز تخلیه را دارند و شهروندان باید برای هر گونه عملیات خاک‌برداری در شهر با هماهنگی سازمان مپ اقدام به دریافت مجوز خاک‌برداری کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف و تخلیه غیرمجاز طبق قانون با متخلفان برخورد می‌شود.

آسفالت معابر بولوار نماز
وی در ادامه از آسفالت نماز ۲۵، ۲۷ و ۲۹ نیز خبر داد و اظهار داشت: موضوع آسفالت و پوشش کف خیابان‌ها و گذرگاه‌ها که رابطه مستقیمی با بحث حمل‌ونقل و بهداشت شهری دارد، یکی از مطالبات اصلی شهروندان طی سال‌های اخیر بوده است.
رئیس ناحیه ۳ شهرداری منطقه ۸ افزود: یکی از نیاز‌های مردم ساکن در بولوار نماز آسفالت معابر بود، در همین راستا اکنون وارد بحث کیفیت‌بخشی و آسفالت این معابر شده‌ایم و کار آسفالت معابر نماز ۲۵، ۲۷ و ۲۹ را آغاز کرده‌ایم.
عباس‌زاده با بیان اینکه اگر شرایط جوّی مناسب باشد ظرف دو هفته آینده این پروژه به پایان می‌رسد و قابلیت استفاده مردمی را دارد یادآور شد: برخی نقاط برای آسفالت مشکلاتی همچون ترکیدگی لوله آب و... را دارند که باعث کندی اجرای پروژه می‌شود، اما باوجوداین، تمام هدف ما رفاه حال مردم ساکن در این محله است و در همین راستا تلاش می‌کنیم تا هر چه زودتر آسفالت این محدوده به پایان رسیده و بهره برداری شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->