ساعت بازی ایران – آمریکا در هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال + جزئیات

  • کد خبر: ۱۱۳۸۶۵
  • ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷
ساعت بازی ایران – آمریکا در هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال + جزئیات
تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود در هفته دوم لیگ ملت‌ها در حالی به مصاف آمریکا می‌رود که شاگردان جان اسپرا هفته نخست را با ۴ برد متوالی به پایان رساندند و به دنبال اثبات شکست ناپذیری خود هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود در هفته دوم لیگ ملت‌ها در حالی به مصاف آمریکا می‌رود که شاگردان جان اسپرا هفته نخست را با ۴ برد متوالی به پایان رساندند و به دنبال اثبات شکست ناپذیری خود هستند.

تیم ملی والیبال کشورمان از ساعت ۲۱:۳۰ امشب (پنجشنبه ۲ تیرماه ۱۴۰۱) به مصاف آمریکا می‌رود.

هفته دوم لیگ ملت‌ها ۲۰۲۲ در بلغارستان و فیلیپین آغاز شد که تیم ملی والیبال ایران در گروه چهارم در شهر صوفیه به میدان می‌رود. شاگردان بهروز عطایی در نخستین مسابقه خود در این هفته به مصاف بلغارستان میزبان رفتند و مسابقه را سه بر صفر به حریف واگذار کردند تا با دو برد، سه شکست و شش امتیاز در جایگاه یازدهم جدول قرار گیرند. ازسوی دیگر تیم ملی والیبال آمریکا که هفته نخست را با چهار برد متوالی تمام کرده بود، دیشب در پنجمین بازی متوالی هم به برتری رسید و تیم ملی صربستان را با نتیجه ۳ بر یک شکست داد.

دیدار تیم‌های والیبال ایران و آمریکا در هفته دوم لیگ ملت‌ها بیستمین جدال رسمی دو تیم در تاریخ محسوب می‌شود که آمریکایی‌ها در ۱۹ مسابقه قبلی ۱۳ بار فاتح میدان شدند.

تیم جوان شده ایران در این مسابقه در تلاش برای کسب هفتمین برد والیبال کشورمان برابر این تیم قدرتمند است که کار بسیار سختی خواهد بود. زیرا تیم ملی والیبال آمریکا ۲۱ مدال رویداد‌های مهم والیبال جهان از جمله سه مدال طلا و مقام قهرمانی بازی‌های المپیک (۱۹۸۴ لس آنجلس، ۱۹۸۸ سئول و ۲۰۰۸ پکن) را در پرونده افتخارات خود دارد. قهرمانی مردان جهان ۱۹۸۶ فرانسه، دو قهرمان جام جهانی در سال‌های ۱۹۸۵ و ۲۰۱۵ و دو مدال طلای لیگ جهانی در سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۴ از دیگر افتخارات تیم ملی والیبال آمریکا است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->