برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد! پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان (۷ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد زنان هاکی ایران همچنان می‌تازند
سرخط خبرها

موقعیت خوب تیم‌های خراسانی در لیگ دسته دوم فوتسال کشور

  • کد خبر: ۱۱۴۲۶۰
  • ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵
موقعیت خوب تیم‌های خراسانی در لیگ دسته دوم فوتسال کشور
یک هفته مانده به پایان دور مقدماتی، ۴ تیم خراسانی شانس صعود به مرحله نهایی لیگ دسته‌دوم فوتسال کشور را دارند.

حمیدرضا معصومیان | شهرآرانیوز؛ در فاصله یک هفته مانده به پایان مسابقات مرحله اول لیگ دسته‌دوم فوتسال کشور، همه نمایندگان خراسان‌رضوی شانس صعود از گروه‌های خود را دارند. مقاومت شهرداری مشهد، پاس مشهد، وحدت تربت‌جام و نیکتاچوب سبزوار، چهار نماینده استانمان در این مسابقات هستند که حالا همگی در آستانه عبور از مرحله گروهی قرار دارند، هرچند که از شانس‌های متفاوتی برخوردارند.

هفته دهم این بازی‌ها درحالی پنجشنبه و جمعه این هفته انجام می‌شود که در میان چهار تیم خراسانی، تیم‌های مقاومت شهرداری مشهد و وحدت تربت‌جام شانس بیشتری برای صعود از گروه دارند و دو تیم پاس و نیکتاچوب باید چشم‌انتظار نتایج سایر تیم‌های گروه خود نیز باشند. گفتنی است رقابت‌های لیگ دسته‌دوم کشور در هشت گروه برگزار می‌شود که از هر گروه دو تیم به مرحله نهایی صعود می‌کنند. در مرحله نهایی رقابت‌ها شانزده تیم راه‌یافته در چهار گروه چهارتیمی تقسیم می‌شوند که بعد از برگزاری مسابقات به‌صورت و رفت و برگشت از هر گروه یک تیم جواز صعود به لیگ دسته‌اول کشور را کسب می‌کند.

دو باخت و دو برد در هفته نهم

رقابت‌های هفته نهم لیگ دسته‌دوم کشور این هفته در وضعیتی برگزار شد که دو نماینده استان به حریفان خود باختند و دو تیم دیگر برنده از زمین خارج شدند. در این هفته طبق قرعه نمایندگان خراسان‌رضوی با تیم‌های تهرانی و کرجی بازی داشتند که غیر از یک بازی بقیه بازی‌ها در زمین حریفان برگزار شد. در تهران و در مهم‌ترین بازی گروه سوم که دو تیم مشهدی در آن حضور دارند، تیم مقاومت شهرداری با نتیجه ۲ بر ۰ مغلوب یکی از نمایندگان استان تهران با نام عجیب پترونیروسازان سپنتا شد.

تیمی متعلق به جنوب تهران بزرگ که در بازی رفت به مشهدی‌ها باخته بود، اما در مسابقه برگشت نه‌تن‌ها انتقام شکست در مشهد را گرفت، بلکه خودش را هم مدعی صعود کرد. شهرداری اگر برنده این بازی می‌شد، صعودش را بدون توجه به بازی‌های هفته آخر قطعی می‌کرد، حتی یک مساوی هم می‌توانست حکم به صعود مشهدی‌ها بدهد، ولی حالا همه‌چیز به هفته آخر کشیده شده است. در دیگر بازی این گروه پاس مشهد یک نتیجه خوب گرفت و با شکست ۴ بر ۳ نیروی زمینی، دیگر تیم تهرانی، به یک‌قدمی صدر جدول رسید و حالا شانس دارد که در هفته آخر جزو تیم‌های صعودکرده باشد.

عجیب‌ترین شکست این هفته، اما در بازی مقاومت تهران و وحدت تربت‌جام اتفاق افتاد که تیم تربتی با نتیجه ۶ بر ۰ مغلوب صدرنشین گروه خود شد. نتیجه‌ای که حکم به صعود تیم تهرانی به مرحله بعد داد و حالا تربتی‌ها باید در هفته آخر دست‌کم یک امتیاز بگیرند تا بتوانند به‌عنوان تیم دوم صعود کنند. نیکتاچوب سبزوار دیگر تیم برنده این هفته استانمان بود که ۲ بر ۱ نماینده شهر کرج را در سبزوار شکست داد تا حالا این تیم هم که لیگ را خوب شروع نکرده بود، در هفته آخر شانس صعود داشته باشد.

وحدت و مقاومت در آستانه صعود

هفته دهم و پایانی مرحله اول رقابت‌های لیگ دسته‌دوم کشور این هفته برگزار می‌شود که از بین چهار نماینده استان تیم‌های مقاومت شهرداری مشهد و وحدت تربت‌جام از شانس بیشتری برای صعود برخوردارند. مقاومت در هفته آخر میزبان تیم انتهای جدولی شهرداری فیروزکوه است و با شکست این تیم می‌تواند پس از تیم مقاومت چالوس به مرحله بعد صعود کند. در این گروه پاس مشهد هم شانس صعود دارد، به‌شرط اینکه بتواند در مشهد تیم پترونیروسازان سپنتای تهران را که خودش مدعی صعود و هم‌امتیاز با این تیم است، شکست بدهد.

البته یک شرط دیگر هم وجود دارد و آن بازنده‌شدن مقاومت شهرداری است که به‌نظر بعید می‌آید. در گروه چهارم وحدت تربت‌جام برای صعود فقط یک مساوی از تیم ته‌جدولی شهدای دانش‌آموزی جاجرم می‌خواهد که به‌نظر کار بسیار آسانی است. مأموریت نیکتاچوب سبزوار هم مثل وحدت تربت‌جام و مقاومت چندان سخت نیست. این تیم هم در بازی هفته آخر خود باید برنده شود که، چون با یک تیم ته‌جدولی مسابقه دارد، روی کاغذ آسان به‌نظر می‌آید، ولی این وسط یک مشکل وجود دارد که سه تیم دیگر هم مدعی صعود از این گروه هستند و نتایج سایر تیم‌ها هم در معرفی دو تیم برتر این گروه مؤثر است.

در این گروه برخلاف دو گروه قبلی که تکلیف یکی از تیم‌های صعودکننده مشخص شده است، هنوز هیچ تیمی به‌طور قطع صعود نکرده است و نیکتاچوب حتی می‌تواند به‌عنوان تیم اول گروه صعود کند. باید دید در هفته پایانی مسابقات چند تیم از چهار تیم خراسانی می‌توانند به مرحله نهایی صعود کنند و درنهایت چند تیم راهی لیگ دسته‌اول خواهند شد؟ جایی که اکنون از خراسان‌رضوی فقط تیم استعداد‌های درخشان حضور دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->