لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید طرح یک ایرانی برای لوگوی نوروزی گوگل + عکس توصیه عجیب دانشمندان: به جای گوشت دام‌، گوشت مار بخورید! چند بازی رقابتی به لینکدین اضافه می‌شود دسترسی به تلگرام و اینستاگرام راحت‌تر می‌شود سامسونگ گلکسی واچ ۷ را در سه نسخه و با تراشه کارآمدتر عرضه می‌کند با تحویل سال، ساعت گوشی خود را چگونه تنظیم کنیم؟ + فیلم جزئیاتی درباره گوشی تاشو آیفون + تاریخ عرضه ۱۰ بازی برتر دونفره یا گروهی موبایل (اندروید و IOS) | آنلاین و آفلاین اندروید ۱۵ می‌تواند گوشی‌های اندرویدی خاموش را ردیابی کند ربات مجهز به ChatGPT می‌تواند حین گفتگو برای کارهای خود دلیل بیاورد + ویدئو هوش مصنوعی DeepMind گوگل می‌تواند نحوه انجام وظایف در بازی‌های ویدئویی را یاد بگیرد ویژگی «ارسال فایل» به زودی به دایرکت اینستاگرام اضافه می‌شود تصویب لایحه فیلترکردن تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا اسپاتیفای سرویس پخش موزیک ویدئو راه‌اندازی کرد تقلید پیشرفته‌ترین ربات انسان‌نمای دنیا از سبک سخنرانی دونالد ترامپ + ویدئو اپل دانلود مستقیم اپلیکیشن‌های آیفون از وب‌سایت‌ها را ممکن می‌کند ۱۰ بازی برتر پلتفرمر موبایل (اندروید و IOS) + دانلود بسته‌های تخفیفی همراه اول و ایرانسل ویژه ماه مبارک رمضان (اسفند ۱۴۰۲ و فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

مهم: نسخه اصلی بازی Elden Ring برای پلی استیشن ۴ کپی‌خور پورت شد + ویدئو

  • کد خبر: ۱۱۴۲۶۷
  • ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶
  • ۱
مهم: نسخه اصلی بازی Elden Ring برای پلی استیشن ۴ کپی‌خور پورت شد + ویدئو
بالاخره بعد از مدت‌ها انتظار، بازی «الدن رینگ»، اثر استودیو «فرام سافتور»، توسط CyB1K برای فریمورهای 5.05/6.72/7.55/9.00 کنسول‌های پلی استیشن 4 کپی‌خور پورت شد.

شهرآرانیوز - با انتشار بک‌پورت بازی «الدن رینگ» احتمالا برخی فکر کنند که فریمور ۹.۰۳ پلی استیشن ۴ به صورت خصوصی در دسترس است و عمومی نشده، اما اگر این‌طور می‌بود باید پیش از این، چند بازی دیگر که روی ۹.۰۳ منتشر شده بودند هم بک‌پورت می‌شدند، از جمله Horizon Forbidden West که چند روز قبل از Elden Ring منتشر شد.

به نظر می‌رسد داستان برای بک‌پورت «الدن رینگ» به این‌شکل بوده است که یکی از به‌روزرسانی‌ها به اشتباه با استفاده از کلید‌های فریمور ۹.۰۰ کدگذاری شده بودند و CyB1K از آن استفاده کرده است. در توضیح انتشار این بک‌پورت آمده:

گفتم این کار را انجام خواهم داد ... دقیقاً مطمئن نیستم که روی ۹.۰۰ بدون بکپورت اجرا شود، چون بازی روی فریمور ۹.۰۳ منتشر شده، اما اگر روی ۹.۰ اجرا نشد، بکپورت را نصب کنید.

اهمیت این خبر از آنجاست که آخرین فریمور کپی‌خورشده کنسول پلی استیشن ۴، فریمور 9.0 است و هنوز فریمور‌های بالاتر هک نشده‌اند. در حالت عادی صاحبان کنسول کپی‌خور که می‌خواستند بازی آخر استودیو «فرام‌سافتور» را تجریه کنند باید تا مدت نامعلومی برای هک فریمور ۹.۳ صبر می‌کردند ولی به لطف این بک‌پورت گیمرهای بیشتری می‌توانند یکی از مهم‌ترین بازی‌های تاریخ را تجربه کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فرزاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
0
0
سلام خسته نباشید.آقا فقط آپدیت 1.00بازی کپی خور شده یا بقیه آپدیت ها هم کپی خور شده؟
مدیر پایگاه سلام دوست عزیز. تا آپدیت نسخه 1.09 هک شده.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->