شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟
سرخط خبرها

استقبال بی نظیر آمریکایی‌ها از ال کلاسیکو

  • کد خبر: ۱۱۴۴۷۸
  • ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۵
استقبال بی نظیر آمریکایی‌ها از ال کلاسیکو
تنها مدت کوتاهی پس از قطعی شدن بازی دوستانه بارسلونا و رئال مادرید در لاس‌وگاس آمریکا، تمام بلیت‌های این جدال فروخته شد.

به گزارش شهرآرانیوز، این بازی که یکی از معدود نبرد‌های دوستانه ۲ دشمن قدیمی و اولین جدال تاریخشان در لاس‌وگاس است، ۲۳ جولای در ورزشگاه «آلی‌جاینت» در لاس‌وگاس انجام می‌شود و ۶۱ هزار نفر، بخش مهمی از آنچه «معارفه فصل جدید لالیگا» نامیده شده را از نزدیک مشاهده خواهند کرد.


فروش تمام بلیت‌ها

در همین راستا و بنا بر اعلام مسئولان و اسپانسر برگزاری این بازی، تمامی بلیت‌های بازی دوستانه به فروش رفته؛ آنچه خبر از علاقه رو به افزایش مردم قبلا بی‌علاقه به فوتبال آمریکا به این پدیده دارد. به گفته مسئولان برگزاری این جدال، نبرد دوستانه رئال مادرید و بارسلونا در واقع تمرینی برای میزبانی از سوپرجام خاص فوتبال اسپانیاست. همان‌طور که می‌دانید به جهت مسائل مالی و دخالت اسپانسرها، برخلاف سایر کشور‌های صاحب‌نام فوتبال اروپا، سوپرجام اسپانیا در یک بازی بین قهرمان لیگ و حذفی فصل قبل خلاصه نمی‌شود و در قالب تورنمنتی چهارجانبه، یک تیم به جام قهرمانی می‌رسد. حالا آمریکا قصد دارد از پتانسیل ورزشگاه‌ها و اشتیاق هواداران به عنوان کاتالیزوری برای میزبانی از سوپرجام بهره ببرد.


سایر بازی‌های بزرگ

آمریکا در این تابستان جذاب فوتبالی‌اش، میزبانی چند بازی دوستانه بزرگ دیگر را هم بر عهده دارد که از آن جمله می‌توان به بازی دوستانه یوونتوس و بارسلونا اشاره کرد. این جدال که یادآور فینال فصل ۲۰۱۵-۲۰۱۴ لیگ قهرمانان است، قرار شده در ورزشگاه ۹۲ هزار نفری «کاتن بال» در دالاس در تگزاس انجام شود و جالب این که تمام بلیت‌های بازی هم به فروش رفت! تنها امید هواداران آمریکایی که هنوز برای خرید بلیت بازی‌های دوستانه اقدام نکرده‌اند، بازی دوستانه دیگر غول اسپانیایی یعنی رئال مادرید با یوونتوس است. ورزشگاه خاطره‌انگیز محل برگزاری تنها فینال بدون گل تاریخ جام‌جهانی (نبرد ایتالیا و برزیل در سال ۱۹۹۴) به نام «رزبال پاسادنا» در لس‌آنجلس میزبان رقابتی است که هنوز تمام بلیت‌هایش فروخته نشده است. با این اوصاف، انگار در این تابستان در غیاب جام‌جهانی تبعید شده به زمستان، قلب فوتبال در آن سوی آتلانتیک می‌زند؛ جایی به نام آمریکا که تا قبل از میزبانی جام‌جهانی ۱۹۹۴، نامانوس‌ترین کشور ممکن با فوتبال بود!
منبع: فوتبال ۳۶۰

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->