یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاج‌فیروز: ثبت‌نام مجدد برای انتخابات هیات فوتبال خلاف قانون است
سرخط خبرها

ترکیب احتمالی رئال مادرید و بارسلونا در سوپرکاپ اسپانیا

  • کد خبر: ۹۵۵۷۶
  • ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳
  • ۱
ترکیب احتمالی رئال مادرید و بارسلونا در سوپرکاپ اسپانیا
در مرحله نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا به میزبانی ریاض عربستان، امشب تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا به مصاف یکدیگر می‌روند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در سوپرکاپ اسپانیا امشب در عربستان و ورزشگاه ملک فهد ریاض آغاز می‌شود و در دیداری حساس تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف یکدیگر خواهندرفت.

رئال که با آنجلوتی برخلاف بارسا روز‌های خوبی را سپری می‌کند، در لالیگا صدرنشین است و در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم حضور دارد.  

دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها فردا شب بین تیم‌های اتلتیکومادرید و سویا از ساعت ۲۲:۳۰ برگزار خواهدشد.

در پنج رقابت اخیر دو تیم، رئال نباخته و با ۴ پیروزی و ۱ تساوی به آماری فوق العاده دست یافته است. با توجه به وضعیت بارسا بعید نیست این آمار امشب ارتقا یابد.

در جدول لالیگا و در پایان هفته بیست و یکم، رئال با ۴۹ امتیاز صدرنشین است و بارسلونا با ۳۲ امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد.

ترکیب رئال و بارسا در ال‌کلاسیکوی ریاض!

با توجه به وضعیت پدری و فران تورس، به نظر می رسد بارسلونا در این دیدار حیثیتی با ترکیب ترشتگن، آلبا، پیکه، دنی آلوز، آرائوخو، دی‌یونگ، دیپای، بوسکتس، گاوی، نیکو و دمبله وارد میدان شود.

یوسف دمیر، سرخی روبرتو، برت ویت و اریک گارسیا مصدومان قطعی بارسلونا هستند و مشخص نیست پدری و فران تورس به این بازی می رسند یا نه؟

در آن سو اما رئال با کورتوا، واسکز، میلیتائو، آلابا، مندی، کروس، کاسمیرو، مودریچ، وینیسیوس، آسنسیو و بنزما وارد زمین خواهدشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حکیم
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
0
0
ریال مادرید ۳ بارسا ۱ گل کریم بنزما
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->