نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

یک مربی در تهران برای تراکتور تیم می‌بندد

  • کد خبر: ۱۱۴۵۱۸
  • ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶
یک مربی در تهران برای تراکتور تیم می‌بندد
مربی سابق تراکتور نقش زیادی در بستن تیم فصل آینده این باشگاه خواهد داشت.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم تراکتور با بردیف روس به توافق نهایی رسید و این مربی به زودی با دستیاران خود به ایران بر می‌گردد و کار خود را با تراکتور آغاز می‌کند. اینطور به نظر می‌رسد که محمد نصرتی، مربی سابق این تیم دیگر در کنارشان نیست. این مربی، اما در خفا برای تراکتور به دنبال بازیکن است و به نظر می‌رسد با بازگشت بردیف، به عنوان یکی از دستیاران ایرانی این مربی روس معرفی خواهد شد.

به این ترتیب با توجه به نیاز تیم تراکتور به بازیکن جوان او در پی برخی بازیکنان خوب و جوان داخلی است تا به عنوان پشتوانه تیم تراکتور با آن‌ها قرارداد‌های بلند مدت ببندند. نصرتی که در تهران به سر می‌برد بیشتر سراغ بازیکنان لیگ برتر تهران رفته و ترجیح می‌دهد از این نفرات استفاده کند. تراکتور این فصل بودجه خوبی دارد و برخلاف فصل گذشته در پی آن است که با تیم‌های بالای جدول رقابت کرده و برای کسب سهمیه تلاش کند.

به این ترتیب تراکتور علاوه بر به خدمت گرفتن بازیکن خارجی و چند مهره خوب داخلی روی جذب بازیکنان جوان نظر دارد تا به این ترتیب در فصول پیش رو با کمبود بازیکن همچون فصل قبل مواجه نشود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->