نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

هفته شلوغ استقلال در نقل و انتقالات آغاز شد

  • کد خبر: ۱۱۴۰۷۹
  • ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
هفته شلوغ استقلال در نقل و انتقالات آغاز شد
از تمدید بازیکنان تا خریدهای جدید هفته‌ای شلوغ را برای باشگاه استقلال در نقل و انتقالات رقم زده‌است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ هواداران استقلال احتمالا هفته‌ای پرماجرا را در پیش خواهند داشت و مدیران آبی‌پوش رسما خبر‌های نقل‌وانتقالاتی این باشگاه را مخابره می‌کنند. در هفته آرام پرسپولیس در بازار نقل‌وانتقالات تابستانی، استقلالی‌ها سرمربی جدیدشان را شناختند و بعد از مذاکراتی طولانی و البته شاید فرسایشی، ریکاردو ساپینتو به‌عنوان سرمربی جدید آبی‌ها معارفه شد تا رسما استقلال هم فعالیتش را در بازار نقل‌وانتقالات آغاز کند. مأموریت آبی‌ها دفاع از عنوان قهرمانی به‌دست‌آمده در لیگ بیست‌ویکم است. سجاد شهباززاده تنها خرید تابستانی استقلالی‌ها پیش از معارفه سرمربی پرتغالی بود و حالا بعد از انتخاب ساپینتو، مدیران استقلال در هفته پیش‌رو به‌دنبال جذب بازیکنان مدنظر سرمربی پرتغالی هستند.

محمد دانشگر، عارف غلامی، روزبه چشمی، رافائل سیلوا، سعید مهری، آرمان رمضانی و وریا غفوری بازیکنانی هستند که قراردادشان با استقلال به پایان رسیده است. بعد از انتخاب ساپینتو، مذاکرات با بازیکنان فصل گذشته برای تمدید قراردادشان آغاز شده است. رافائل سیلوا و سعید مهری بازیکنانی هستند که به‌دلیل دریافت پیشنهاد‌هایی بهتر از پیشنهاد باشگاه استقلال، احتمالا از جمع آبی‌پوشان جدا خواهند شد، اما به‌نظر می‌رسد شرایط برای توافق با پنج بازیکن دیگر فراهم است. درباره جدایی روزبه چشمی و وریا غفوری در روز‌های گذشته شایعاتی مطرح شده بود، اما آن‌ها در اوایل هفته پیش‌رو در جلسه با مدیران استقلال شرکت می‌کنند و احتمالا برای یک‌فصل دیگر در استقلال می‌مانند.

چالش ویژه؛ رقابت سخت برای جذب ۴ بازیکن

امید حامدی‌فر، هافبک‌دفاعی جوان فصل گذشته صنعت‌نفت آبادان، از بازیکنانی است که مدیران استقلال با او مذاکره کرده‌اند و بسیاری حضور حامدی‌فر را در استقلال فصل آینده قطعی می‌دانند. هنوز به‌صورت رسمی قراردادی با هافبک‌دفاعی سابق صنعت‌نفت امضا نشده است، اما احتمالا این هافبک جوان و ۲۱ ساله یکی از خرید‌های تابستانی استقلال خواهد بود. محمدرضا حسینی یکی از اهداف نقل‌وانتقالاتی استقلال است.

وینگر باتجربه سپاهان یک‌فصل دیگر با طلایی‌پوشان قرارداد دارد و با‌توجه‌به حضور ژوزه مورایس، مشخص نیست نظر این سرمربی پرتغالی به حسینی چه خواهد بود. محسن آذرباد، کاپیتان فصل گذشته مس رفسنجان، هم که هنوز یک‌فصل دیگر با نارنجی‌پوشان قرارداد دارد، باتوجه‌به درخششی که در لیگ بیست‌ویکم داشت و توانست عنوان دومین پاسور برتر فصل را به‌دست بیاورد، هدف نقل‌وانتقالاتی استقلالی‌ها شده است و مدیران آبی‌پوش مذاکراتی با او داشته‌اند.

بمب آبی‌ها دوباره در دانمارک

سعید عزت‌اللهی، هافبک‌دفاعی فصل گذشته وایله دانمارک که در نیم‌فصل دوم به‌صورت قرضی در الغرافه قطر بازی کرد، روز گذشته به‌صورت رسمی پایان قراردادش با تیم قطری اعلام شد، اما او هنوز یک‌فصل دیگر با مدیران وایله بلدکلوب دانمارک قرارداد دارد. مدیران استقلال فصل گذشته در تعامل با این باشگاه دانمارکی موفق بوده و توانسته بودند کوین یامگا را جذب کنند که این ستاره فرانسوی بهترین بازیکن فصل آبی‌پوشان شد. مدیران استقلال از روز گذشته مذاکرات خود با باشگاه دانمارکی را آغاز کردند و در صورت وصول توافق با وایله بلدکلوب، احتمال آبی‌پوش سعید عزت‌اللهی بعد از چند فصل مطرح‌شدن نامش حوالی استقلال، بعید نیست.

محمد محبی، پدیده سپاهان که فصل گذشته را در تیم سانتاکلارای پرتغال گذراند، هنوز دو فصل دیگر با باشگاه پرتغالی قرارداد دارد، اما به‌دنبال جدایی از این باشگاه است تا بتواند فرصت بازی بیشتری را به‌دست بیاورد. استقلال، سپاهان و تراکتور سه مشتری دست‌به‌نقد محبی هستند و آبی‌ها امیدوارند بتوانند در این رقابت موفق شوند و وینگر جوان فوتبال ایران را به خدمت بگیرند، هرچند هنوز مذاکرات با محبی به مرحله پایانی نرسیده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->