پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد
سرخط خبرها

سرگیجه یحیی گل‌محمدی برای انتخاب ترکیب اصلی پرسپولیس

  • کد خبر: ۱۱۴۶۱۸
  • ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶
سرگیجه یحیی گل‌محمدی برای انتخاب ترکیب اصلی پرسپولیس
یحیی گل‌محمدی برای انتخاب ترکیب اصلی تیمش به چالش‌های بسیاری مواجه خواهد شد. یحیی درعین حال دنبال جذب ستاره‌های بیشتر است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، گروه ورزش|شهرآرانیوز، رای بازیکنان حرفه‌ای، حضور در ترکیب اصلی جزو مهم‌ترین اصول است. بازیکنی که برای نیمکت‌نشینی آماده باشد، همه تلاش‌های گذشته را به باد می‌دهد. یک فوتبالیست زمانی می‌تواند از کارنامه خود دفاع کند و در سال‌های بعد، قرارداد‌های بهتر ببندد که توانایی حضور در میدان را داشته باشد، در غیر این صورت هیچ باشگاهی با بازیکن نیمکت‌نشین قرارداد میلیاردی نمی‌بندد. از سوی دیگر، در سال جام جهانی، همه فوتبالیست‌ها مدعی دعوت به کمپ هستند و این موضوع، کار یحیی گل‌محمدی را برای چیدن ترکیب اصلی و حتی لیست ۱۸ یا ۲۰ نفره سخت می‌کند.

گل‌محمدی که معتقد است هنوز نیمی از لیست او جذب تیم نشده‌اند، همین حالا با دو جین ستاره سرشناس مواجه است. بازیکنانی که همه تیم‌ها آرزوی جذب‌شان را دارند؛ علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، سیامک نعمتی، وحید امیری، دانیال اسماعیلی‌فر، مهدی ترابی، مهدی عبدی، گئورگ گولسیانی، سروش رفیعی، سعید صادقی، علی نعمتی، فرشاد فرجی، کمال کامیابی‌نیا، امید عالیشاه و... که هر کدام‌شان می‌توانند نتیجه یک بازی را تعیین کنند.

یحیی می‌گوید باز هم بازیکن می‌خواهد، اما سؤال اینجاست که چند نفر از این همه ستاره باید بیرون بنشینند و چه کسانی به میدان بروند. داشتن تیم پرستاره یک حُسن است و مدیریت آن، یک چالش جدی. گل‌محمدی در فصل گذشته نشان داد در مدیریت مهره‌هایی، چون رامین رضاییان، رضا اسدی، مهدی شیری، حامد لک، سیدجلال حسینی و... هم دچار مشکلاتی بود و خبر‌های ضد و نقیضی در مورد ارتباط او با چند بازیکن دیگر به گوش می‌رسید؛ حال باید دید در ادامه فصل قرار است چطور با بازیکنان جدید و قدیمی تعامل کند. آیا شانس بازیکنانی که قبل از حضور در پرسپولیس، ملی‌پوش بودند برای رسیدن به لیست نهایی جام جهانی، بالاست یا آن‌ها به خاطر نیمکت‌نشینی مجبورند زندگی حرفه‌ای خود را فدای حضور در پرسپولیس کنند؟ بگذارید ببینیم یحیی قرار است چطور این چالش را مدیریت کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->