استقلال هم به زودی واگذار می‌شود+ عکس تعریف و تمجید ادگارد داویدز از ایرانی‌ها حضور پینگ‌پنگ باز مشهدی در مسابقات انتخابی المپیک تیم ملی تنیس روی میز بانوان تاریخ و زمان بازی‌های تیم ملی ایران در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ عادل فردوسی‌پور بازنشسته شد! یک روایت بیش‌ از حد وفادارانه استقلال و پرسپولیس نقره داغ شدند تیم‌داری، مشکلی که معضل شده است طبیعت؛ مشتری جدید پرسپولیس پیشکسوت پرسپولیس، مدیرعامل سایپا شد استوری احساسی هادی چوپان با خانواده + عکس جریمه ۱۰۰۰ دلاری برای مدافع مشهدی سپاهان جشن آخر سال استقلالی‌ها در اکباتان ابلاغیه کمیته انضباطی برای پرسپولیس و استقلال فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی منحل شد! یک دروازه‌بان بدون بازی ملی‌پوش شد! قلعه نویی دیگر نوراللهی را نمی‌خواهد حذف غول‌های سپاهان از تیم ملی| چرا اسدی و مغانلو نیستند؟ تغییرات پرسپولیس بعد از واگذاری طباطبایی به پرسپولیس نمی‌آید بادیگارد مسی در راه لیگ عربستان
سرخط خبرها

افزایش ملی‌پوشان پرسپولیس به لطف نقل و انتقالات

  • کد خبر: ۱۱۴۷۷۷
  • ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷
افزایش ملی‌پوشان پرسپولیس به لطف نقل و انتقالات
بعد از نقل وانتقالات پرسپولیس و جذب ملی‌پوشان جدید تعداد بازیکنانی که درآینده از این باشگاه به تمرینات ملی فراخوانده می‌شوند، افزایش چشمگیری خواهد داشت.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، پرسپولیس با احتساب ۳ مهره جدیدی که در فصل نقل و انتقالات جذب کرده است در حال حاضر ۶ ملی‌پوش را در تیم خود می‌بیند. با بازگشت دوباره علیرضا بیرانوند و سروش رفیعی و همین طور جذب سعید صادقی با استناد به حضور چهره‌هایی، چون مهدی ترابی، وحید امیری و میلاد سرلک، پرسپولیس تهران در حال حاضر ۶ نماینده در تیم ملی دارد. در حالی که پاداش فیفا برای هر بازیکن حتی در صورت حذف تیم ملی کشورش در مرحله گروهی جام جهانی به تیم ملی آن کشور ۱۸۰ هزار دلار است، رقم در خور توجهی از این قسمت نصیب پرسپولیس می‌شود. البته این پول به باشگاه‌هایی که این بازیکنان طی دو فصل گذشته در آن حضور داشتند، می‌رسد، اما باز هم رقم قابل توجهی خواهد شد. در عین حال باید دید از شش ملی پوش فعلی پرسپولیس چند تایشان در لیست نهایی جام جهانی قرار خواهند گرفت. واقعیت اینکه فعلاً فقط می‌توان حضور بیرانوند را در جام جهانی قطعی دانست و در مورد ۵ بازیکن دیگر تردید وجود دارد ضمن اینکه نصف پاداش فیفایی بیرانوند هم به باشگاه بلژیکی‌اش خواهد رسید. از طرفی باید در نظر داشت بازیکنی مثل دانیال اسماعیلی‌فر هم می‌تواند به فهرست تیم ملی در جام جهانی برسد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->