تاخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی + ویدئو با جوراب خوابیدن خوب است یا بد؟ تداوم وزش باد و بارش باران در کشور (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می‌شود یا فراموش؟ سبزی مقوی برای رشد انفجاری مو‌ها | اسفناج منبع سرشار از فولیک اسید است آغاز نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ | رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) لزوم برنامه‌ریزی‌های کلان در شناسایی زودهنگام کودکان مبتلا به اختلالات تکاملی کلاهبرداری‌های آنلاین | وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید چقدر ایمن هستند؟ از چند سالگی پیر محسوب می‌شویم؟ شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش استطاعت ٩٨درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد کشف جسد دانشجوی دندان‌پزشکی بعد از یک هفته| دو مظنون بازداشت شدند یک کشته و ۶ مجروح بر اثر طوفان زاهدان(۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد دستگیری زورگیران دهه هشتادی قمه کش (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف ۷۳ قطعه سکه تاریخی دوره اشکانیان از مسافر قطار (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد میانگین سن مادران و پدران ایرانی در تولد اولین فرزند چقدر است؟ سردار رادان: اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل نداریم
سرخط خبرها

زمین‌گیر شدن یک شرور مسلح که مرتکب قتل، قطع عضو و نزاع مسلحانه شده بود

  • کد خبر: ۱۱۵۰۳۳
  • ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶
  • ۴
زمین‌گیر شدن یک شرور مسلح که مرتکب قتل، قطع عضو و نزاع مسلحانه شده بود
مرزبانان خراسان رضوی یک شرور مسلح را که مرتکب قتل، قطع عضو و نزاع مسلحانه شده بود، زمین گیر کردند.

مهدی قرآنی|شهرآرانیوز، مشهور بود به «سنگ» و در پرونده اش از آدم کشی گرفته تا نزاع مسلحانه و ناامنی و قطع عضو چند بخت برگشته به چشم می‌خورد. مأموران که لباس شخصی پوشیده بودند بدون اینکه جلب توجه کرده باشند به عنوان مشتری یکی پس از دیگری وارد مغازه سلمانی شدند.

پرده اول: قبل از اصلاح

ردش را گرفته بودند. داخل یک آرایشگاه مردانه نشسته بود. هوا کم کم رو به تاریکی می‌رفت و رفت و آمد‌ها هم کم شده بود. او همیشه مسلح و احتمال درگیری زیاد بود. از آنجا که پرونده به دلیل محل ارتکاب جرم که در شهر و مناطق مرزی رخ داده بود، به حوزه مرزبانی محول شده بود، حالا تیمی از عوامل اطلاعاتی هنگ مرزبانی سرخس در پی دستگیری این مجرم خطرناک بودند. مأموران باید حساب شده عمل می‌کردند تا بدون درگیری مسلحانه سوژه را زمین گیر کنند.

مشهور بود به «سنگ» و در پرونده اش از آدم کشی گرفته تا نزاع مسلحانه و ناامنی و قطع عضو چند بخت برگشته به چشم می‌خورد. مأموران که لباس شخصی پوشیده بودند بدون اینکه جلب توجه کرده باشند به عنوان مشتری یکی پس از دیگری وارد مغازه سلمانی شدند.
متهم، اما روی صندلی آرایشگاه نشسته بود و آرایشگر مشغول اصلاح سرش بود. همه چیز طبق نقشه پیش می‌رفت و زمانی نکشید که مرزبانان متهم را قبل از اینکه موفق شود دست به اسلحه ببرد، دستگیر کردند.

پرده دوم: قتل ۲ جوان با وینچستر

کارش این بود که در فضای مجازی برای عالم و آدم شاخ و شانه بکشد. سرخس و مناطق اطراف آن را ملک شخصی خودش می‌دانست و می‌خواست همه از او حساب ببرند. اواسط سال ۹۸ بود که جوان مردم را با شلیک گلوله وینچستر از پا درآورد و به قتل رساند. بعد از ارتکاب جرم خودش را گم و گور کرد تا مبادا دست قانون به او برسد. در این میان، اما مدام از خودش فیلم می‌گرفت و ضمن تهدید مجریان قانون برای آن‌ها هم شاخ و شانه می‌کشید که هیچ وقت دستشان به او نمی‌رسد.

تحت تعقیب بود و پرونده قتل مرد جوان در محاکم قضایی بررسی و در نهایت منتهی به حکم شده بود. در این میان، اما چند روستای مرزی در شهرستان سرخس از شرارت هایش در امان نبودند تا اینکه ماه پیش دومین قتل از سوی او رقم خورد. بازهم اسلحه وینچستر و بازهم جنایتی که فقط از سر شاخ وشانه کشی و گنده لاتی رقم خورد.

پرده سوم: قطع عضو با قمه و شمشیر

برایش فرقی نمی‌کرد که در دعوا چه اتفاقی می‌افتد. دلش می‌خواست پیروز میدان باشد. برای همین هم در شش مورد از دعوا‌هایی که در سرخس و روستا‌های اطراف آن داشت  چند نفر را مغلوب و آن‌ها را از ناحیه انگشت دست، دست، پا و ... قطع عضو کرده بود.

خودش در رأس نزاع‌های مسلحانه قرار داشت و گروهی را هم اداره می‌کرد. کارش شده بود زدن و فرار کردن. در نزاع شرکت می‌کرد و مردم را به خاک و خون می‌کشید و بعد هم برای اینکه دست مأموران به او نرسد به شهری دیگر در استانی دیگر می‌گریخت. در این میان، اما استوری هایش در اینستاگرام حامل این پیام بود که هرکاری دلش می‌خواهد انجام می‌دهد و کسی هم جلودارش نیست.

پرده آخر: جلب آدم کش فراری

سرآخر آنچه مردم انتظار داشتند رقم خورد. مرزبانان هنگ سرخس با هدایت مستقیم سرهنگ محمودی این شرور خطرناک را دستگیر و زمین گیر کردند. عملیاتی که فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی روز گذشته به تشریح آن پرداخت و گفت: عوامل اطلاعاتی هنگ سرخس از سال ۸۹ در پی یافتن این شرور خطرناک بودند، اما با توجه به فرار او به شهر‌های مرزی و مخفی شدنش در مکان‌هایی نامعلوم امکان شناسایی و ردزنی  اش وجود نداشت.

سردار مجید شجاع افزود: از آنجا که متهم به انتشار چند فیلم از سوی خود با محتوای شاخ و شانه کشی برای قانون و دیگر گروه‌های اشرار در بستر فضای مجازی اقدام کرده بود، مأموران با استفاده از تجهیزات رایانه‌ای موفق به ردزنی او و موقعیت مکانی وی شدند. متهم که پس ارتکاب قتل در اردیبهشت امسال به شهرستان زابل گریخته بود با این خیال که آب‌ها از آسیاب افتاده و کسی در پی دستگیری وی نیست دوباره به سرخس بازگشت. در این بین، اما بدون اینکه متهم متوجه شود و شک ببرد، زیر نظر مرزبانان استان قرار گرفت. کار اطلاعاتی مرزبانان هنگ سرخس ادامه داشت تا اینکه مأموران متهم را در یک مغازه آرایشگری دستگیر کردند. در بازرسی بدنی متهم یک قبضه کلت کمری به همراه یک خشاب حاوی هفت فشنگ جنگی مرزبانان کشف و ضبط شد.

این مقام ارشد مرزبانی استان خراسان رضوی ادامه داد: متهم دستگیر شده جوانی ۲۷ ساله و از اوباش سطح یک شهرستان سرخس است. این شرور خطرناک دارای یازده فقره پرونده مفتوح و همچنین مباشرت در دو فقره قتل در سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۴۰۱ است. سابقه شش فقره نزاع مسلحانه منجر به قطع عضو، سه فقره زورگیری مسلحانه، حمل اسلحه غیر مجاز جنگی، تعدی و تمرد از موارد پرتکراری است که در پرونده این شرور خطرناک ثبت شده است.
به گفته سردار شجاع این متهم بلافاصله پس از دستگیری در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت و با دستور بازپرس پرونده راهی زندان شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
0
0
یادم نمیاد زورگیری کرده باشه همش دروغه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
0
1
یه مشت چرت و پرت با این کارا مخاین بگین مثلا ما فلان کردیم چ مملکت پر از دروغ و فتنه
محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۲
0
1
اصلا این کاره نبوده یک مشت دروغ درست نکنید بده این کارا همه اینو می‌شناسن این حرف ها بهش نمیخوره
ناشناس
United States of America
۲۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
0
1
نگید درست نیست ماروهم چندسال پیش الکی نوشتین که قاتل گرفتیم خواهشن گنده نکنید چیزی رو واسه خبر خودتون
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->