مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست بازیکن مصدوم استقلال درانتظار امضای نکونام باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال را تهدید کرد| سقف بودجه می‌شکند؟ بیرو، ز غوغای جهان فارغ! هلدینگ خلیج فارس برای بازیکنان استقلال سقف قرارداد تعیین کرد تردید علیپور برای پیوستن به پرسپولیس گولسیانی در پرسپولیس ماندگار شد دل کریم با پرسپولیس نیست | مدافع قطری در فکر بازگشت به کشورش درخواست نکونام برای جذب لژیونر پرسپولیسی کاروان چهل‌نفره ورزشکاران ایران در راه المپیک پاریس احتمال لغو سوپرجام قوت گرفت مربی میلان راهی عربستان شد هایجک استقلال به پرسپولیس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

ضرر ۹۲۰ میلیارد تومانی الاهلی پس از سقوط به دسته اول عربستان

  • کد خبر: ۱۱۵۱۶۹
  • ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۱
ضرر ۹۲۰ میلیارد تومانی الاهلی پس از سقوط به دسته اول عربستان
پس از سقوط تیم فوتبال الاهلی عربستان به دسته پایین تر، این تیم متحمل خسارت‌های سنگین مالی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، با سقوط الاهلی به دسته پایین تر، قرارداد‌های تجاری این تیم لغو و ضرر‌های هنگفتی متحمل این باشگاه قدیمی شد. گزارش‌های مطبوعاتی حاکی از این است که علاوه بر سقوط، شوک بزرگی به هواداران این تیم وارد شد.

الاهلی با ایستادن در رتبه پانزدهم جدول رده بندی لیگ حرفه‌ای عربستان، برای اولین بار در تاریخ خود به دسته پایین‌تر سقوط کرد.

به نوشته روزنامه «المدینه»، قرارداد شرکت «جده مرکزی» با باشگاه الاهلی لغو شد تا این تیم از دریافت مبلغ سالانه ۱۰۰ میلیون ریال سعودی (معادل ۹۲۰ میلیارد تومان) محروم شود.

این روزنامه خاطرنشان کرد: قرارداد شرکت توسعه جده مرکزی به عنوان اسپانسر الاهلی شامل بند فسخ قرارداد در صورت سقوط این تیم به دسته یک است.

چند ماه پیش بود که این شرکت از امضای قرارداد مشارکتی ۲۰ ساله با الاهلی خبر داد که بر اساس آن این باشگاه سالانه ۱۰۰ میلیون ریال سعودی با امکان بررسی ارزش قرارداد مشارکت طی هر ۵ سال یکبار خبر داده بود.

از سوی دیگر، روزنامه الریاضیه گزارش داد، قرارداد دیگر اسپانسر این باشگاه یعنی «ام جی» با الاهلی به پایان رسید و هیچ تمایلی در بین مسئولان این شرکت خودروسازی برای تمدید قرارداد وجود ندارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->