نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

محصص: ایران ۱۰۰ درصد در جام جهانی قطر شانس صعود دارد

  • کد خبر: ۱۱۵۲۲۶
  • ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸
محصص: ایران ۱۰۰ درصد در جام جهانی قطر شانس صعود دارد
کارشناس فوتبال ایران گفت: باید جو منفی تیم ملی که در جام جهانی شانسی نداریم را تغییر داده و پس از آن بازی‌های دوستانه تیم ملی را افزایش دهیم. صد درصد در جام جهانی برای صعود شانس نداریم.

گروه ورزش | شهرآرانیوز؛ مرتضی محصص در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی مدارس و مربیان فوتبال پایه خراسان رضوی در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص عملکرد اسکوچیچ و تیم ملی ایران عنوان کرد: هیچ وقت یک مربی و کارشناس فوتبال نباید راجع به مربی دیگری صحبت کند، مگر اینکه از او تعریف کند. اسکویچ نیز همکار ما است. به عنوان یک پیرمرد در این فوتبال، باید به جای اننقاد، راهکار بدهم.

وی ادامه داد: راهکار‌ها برای اسکوچیچ و فدراسیون چه بوده است؟ هرچه بوده انتقاد بوده است. باید جو منفی تیم ملی که در جام جهانی شانسی نداریم را تغییر داده و پس از آن بازی‌های دوستانه تیم ملی را افزایش دهیم. صد درصد در جام جهانی برای صعود شانس نداریم.

کارشناس فوتبال ایران در خصوص مهم‌ترین نکته‌ای که باید در دستور کار مربیان فوتبال پایه قرار بگیردف گفت: مهم‌ترین نکته‌ای که باید در دستور کار مربیان قرار بگیرد، قدر یکدیگر دانستن و انجام کار‌های جمعی است. فوتبال یک بازی گروهی و تیمی است و چیزی نیست که با ۵ تا ۶ نفر مشکلات قابل حل باشد. چنین همایش‌ها و دوره‌های آموزشی باید حداقل ماهی ۵ تا ۶ بار برگزار شود. مربیان باید در این جلسات حضور یابند تا تبادل تفکرات انجام شود.

محصص خاطرنشان کرد: به خراسان رضوی بابت برگزاری این کلاس تبریک می‌گویم. تمامی عوامل برگزاری این همایش بزرگ از جمله مدرسان و شرکت‌کنندگان آن یک تیم هستند. تمام مواردی که در این کلاس تدریس شده، فقط در حد ایده است و مابقی کار باید توسط مربیان فوتبال انجام شود. تمام صحبت‌ها و افکار من ۱۰۰ درصد دریست. من نیز همانند شرکت‌کنندگان در حال آموزش هستم، ممکن است ارتباطات و زبان بهتری داشته باشم، اما این دلیل نیست که اگاهی بیشتری هم داشته باشم.

کارشناس فوتبال ایران بیان کرد: اگر به زمین‌های فوتبال در آرژانتین نگاهی بیندازید تعجب می‌کنید که بازیکنانی نظیر مسی، ماردونا و آگوئرو چگونه از آن زمین‌ها خارج شده‌اند. در ایران همیشه شاکی هستیم. قبول دارم که امکانات بهتر به فوتبال کمک می‌کند، اما فوتبال بازی محدودیت‌ها است. باید عادت کنیم با ناخوش‌آیندی‌ها کنار بیاییم.

وی تصریح کرد: مهدی طارمی به شرایط بد عادت کرد که در حال حاضر به این جایگاه رسیده است. باید عادت کنیم در برابر ناخوش‌آیندی‌ها راحت باشیم. کلید موفقیت مربیان نیز همین موضوع است. باید بدانیم در زندگی همه چیز ۱۰۰ درصد کامل نیست؛ همانطور که در خانه با خواهر و برادر خود مشکل پیدا می‌کنیم. باید این مسئله را بدانیم که برای حل مشکلات آفریده شده‌ایم. معنی اصلی هوش توانایی حل مشکلات و معنی اصلی عقل توانایی تغییر است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->