اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + فیلم یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد
سرخط خبرها

از شهرآورد نابرابر هندبالیست‌ها تا انتقام از فوتسالیست‌های پایتخت

  • کد خبر: ۱۱۵۵۹
  • ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۴
از شهرآورد نابرابر هندبالیست‌ها تا انتقام از فوتسالیست‌های پایتخت
پایان هفته جذاب و کاملا مشهدی تیم‌های بانوان آغاز می‌شود
مژده رنگیان - لیگ‌های برتر هندبال و بسکتبال بانوان امروز و فردا به نیمه راه می‌رسند و حساسیت در لیگ فوتسال نیز به اوج خود می‌رسد. نکته جذاب این هفته از رقابت‌های بانوان، حضور تمامی نماینده‌های مشهد در خانه است. امروز رقابت بسکتبالیست‌ها را در مشهد شاهد هستیم، فردا شهرآورد هندبالیست‌های شهر برگزار می‌شود و درنهایت فوتسالیست‌های مدعی میزبان پایتخت‌نشینان می‌شوند.

تزریق امید و روحیه به اردوگاه بلندقامتان
امروز ظهر دیدار خانگی بسکتبالیست‌های مشهد برگزار می‌شود. لیگ برتر بسکتبال بانوان به هفته پنجم خود رسیده، هفته‌ای که مشهدی‌ها بعد از ۲ هفته بازی خارج از خانه می‌خواهند در مشهد میزبان حریف خود باشند. در ۲ بازی خارج از خانه برای آویژه‌صنعت پارسا، اتفاقات متضادی رخ داد؛ نخست یک پیروزی ارزشمند در شیراز و بعد شکست عجیب‌وغریب و دوراز‌ذهن ۱۰۱ به ۲۸ در آبادان. هفته گذشته دختران بسکتبالیست مشهدی مقابل پالایش نفت درحالی به میدان رفتند که یکی‌دو بازیکن اصلی خود را به‌همراه نداشتند و گویا از نظر روحی‌روانی بازیکنان تیم از آمادگی کافی برخوردار نبوده‌اند، زیرا نتیجه‌ای برای آن‌ها رقم می‌خورد که به‌سادگی توجیه‌پذیر نیست. تیم آویژه‌صنعت مشهد در کوارتر اول تنها ۵ امتیاز کسب می‌کند و در مقابل، حریف ۳۰ امتیاز. کوارتر دوم بهتر می‌شود و ۱۴ امتیاز برای مشهدی‌ها ثبت می‌شود؛ اما در ادامه عملکرد ضعیف آن‌ها، کوارتر‌های بعدی با ۵ و ۴ امتیاز به پایان می‌رسد. سرمربی و بازیکنان تیم مشهد نیز خودشان از چنین‌نتیجه‌ای در شوک قرار داشتند؛ به‌طوری‌که حاضر به صحبت درباره این بازی نشدند.
امروز پنجشنبه از ساعت ۱۱ در خانه بسکتبال مجموعه سجاد، تیم آویژه از خانه بسکتبال کردستان میزبانی می‌کند. نماینده مشهده با یک برد و ۳ شکست و ۵ امتیاز در رده پنجم جدول شش‌تیمی قرار دارد و تیم کردستان نیز دقیقا با همین عملکرد، اما با تفاضل گل بهتر در رده چهارم جای گرفته است. آمار نشان می‌دهد که باید منتظر دیداری نزدیک و پایاپای در مشهد باشیم. شاگردان یاس قائم‌مقامی با پیروزی در این بازی می‌توانند روحیه و امید ازدست‌رفته خود را بازیابند و با شادی، نیم‌فصل را به پایان برسانند.

جدال شبه‌فینال در مشهد میان مدعیان
نماینده فوتسال مشهد برای دومین هفته متوالی باید در خانه، میزبان یکی از حساس‌ترین بازی‌های لیگ باشد. هفته گذشته تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی در دومین هفته دور برگشت مسابقات در مشهد از تیم مس رفسنجان میزبانی کرد؛ دیداری که به فینال زودرس شبیه بود و مشهدی‌ها توانستند یکی از حریفان اصلی خود را از پیش‌رو بردارند. حالا با فاصله ۷ روز آن‌ها باید دوباره در خانه و سالن بهشتی از تیم مدعی دیگر لیگ، یعنی سایپا، میزبانی کنند. سایپا در دور رفت با اختلاف یک‌گل شاگردان شریف را شکست داد و حالا آن‌ها به‌دنبال انتقام هستند. هر ۲ تیم ۳۴ امتیازی هستند و در رده‌های دوم و سوم جدول قرار دارند. تیم بازنده از کورس مدعیان جا می‌ماند و تیم برنده می‌تواند حتی به صدرنشینی هم برسد. ملی‌حفاری با ۳۵ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و باید این هفته به‌مصاف رهیاب برود؛ دیداری که شاید برای تیم اول لیگ با چالش همراه باشد. دیگرتیم‌های مدعی، کار آسانی در پیش دارند و می‌توانند ۳ امتیاز این هفته را به‌راحتی کسب کنند.
فاطمه شریف، سرمربی مشهدی‌ها، درباره بازی روز جمعه تیمش مقابل سایپا تهران گفت: هفته گذشته در یک بازی که حکم فینال داشت، مقابل تیم مس رفسنجان قرار گرفتیم و موفق شدیم با شکست این تیم انتقام دور رفت را بگیریم و همچنین به جایگاه دوم صعود کنیم. روز جمعه نیز در بازی دیگر که برایمان حکم فینال دارد، مقابل تیم سایپا رقابت خواهیم کرد. سایپا تیم خوبی است که قهرمانی نیم‌فصل را کسب کرد. برنامه خاصی برای این بازی داریم که اگر بازیکنان موفق شوند در زمین اجرا کنند، پیروز خواهیم شد. با این پیروزی تقریبا ۸۰درصد حضورمان در مرحله پلی‌آف را قطعی خواهیم کرد.
مربی تیم ملی در پایان درباره وضعیت اردو‌های ملی نیز گفت: دومین مرحله اردوی ملی از زمان حضور یاری به پایان رسید. درحال‌حاضر قصد نداریم فشار زیادی روی ملی‌پوشان وارد کنیم، چراکه درگیر مسابقات لیگ هستند. هدف، هماهنگی بازیکنان است و پس از پایان رقابت‌های لیگ، بیشترین تمرکز بر روی کار‌های تاکتیکی خواهد بود.
البته حواشی لیگ برتر فوتسال بانوان همچنان تمامی ندارد و باز هم زمزمه‌هایی مبنی بر کناره‌گیری یکی دیگر از تیم‌های لیگ شنیده می‌شود. تیم پارس آرا شیراز با مشکلات مالی روبه‌رو شده و اعلام شده است در یکی دو هفته آینده در صورت حل نشدن موضوع اسپانسری تیم، از لیگ برتر انصراف خواهند داد. در این صورت تیم‌ها با یک هفته تعطیلی اجباری روبه‌رو خواهند شد.

شهرآورد مشهدی‌های دارا و ندار
روز جمعه علاقه‌مندان هندبال می‌توانند بازی جذابی را در مشهد شاهد باشند. در آخرین هفته از دور رفت لیگ برتر هندبال بانوان، شهرآورد هندبال مشهد برگزار می‌شود و تیم ارشیاشید طرقبه‌وشاندیز در خانه میزبان تیم اشتادسازه مشهد است. ازآنجاکه دیدار‌های ارشیا تابه‌حال در سالن امام‌رضا (ع) دانشگاه فردوسی برگزار شده است، این دیدار نیز روز جمعه ۲۲ آذرماه از ساعت ۱۱ در همین سال پیگیری می‌شود، درست هم‌زمان با دیدار حساس فوتسالیست‌های مشهدی در سالن بهشتی.
تقابل ۲ تیم مشهدی، درواقع جدال صدر و قعر جدول لیگ است. اشتادسازه، تیم کهکشانی و غیربومی مشهدی‌ها، که امسال با هدف قهرمانی و حضور در جام باشگاه‌های آسیا تشکیل شده است، با بیشترین امتیاز در صدر قرار دارد. شافعیان، سرمربی کردستانی این تیم، ترکیبی از بهترین‌های ایران جمع کرده که نتیجه آن شده است چندپیروزی، یک شکست و دارابودن بهترین خط حمله با ۱۵۰ گل زده در ۶ بازی گذشته. آن‌ها با تفاضل گل ۵۱ و ۱۰ امتیاز در رده اول قرار دارند و تیم‌های تأسیسات و شاملی کازرون با ۹ و ۸ امتیاز در تعقیب آن‌ها هستند.
ارشیاشید که این هفته میزبان حریف همشهری خود است، از ابتدای فصل وضعیت مطلوبی ندارد و با انواع و اقسام مشکلات دست‌وپنجه نرم کرده است؛ از نبود سالن تمرین تا جریمه مالی و آسیب بازیکنان اصلی. آن‌ها در ۶ هفته گذشته هیچ امتیازی کسب نکرده‌اند، ۹۳ گل زده دارند و ۱۴۲ گل نیز دریافت کرده‌اند. این تیم که شروع خوبی داشت و حامی مالی نیز با قدرت کار را شروع کرد، اما به‌هر‌حال بضاعت این تیم در حد خرید بازیکنان ملی‌پوش و آسیایی نبود و با ترکیب بازیکنان کاملا بومی راهی لیگ برتر شد و در برخی دیدار‌ها فراتر از انتظار نیز ظاهر شد. باید دید دیدار حیثیتی به سود کدام تیم مشهد به پایان می‌رسد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->