برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس مایکروسافت Phi-3-mini را معرفی کرد | یک مدل کوچک هوش مصنوعی که کارهای بزرگی می‌کند گوشی Galaxy Z Flip 6 هفت رنگ خواهد داشت سری iPhone 16 احتمالا دکمه فیزیکی نخواهد داشت استرالیا: X باید فیلم حمله سیدنی را حذف کند |‌ ماسک: به آن‌ها ربطی ندارد تصویر واقعی Google Pixel 8a را ببینید کیف پول تلگرام برای کاربران ایرانی مسدود شد | آیا امکان برداشت پول وجود دارد؟ محققان توانسته‌اند برای اولین‌بار یک اتم را با اشعه ایکس بررسی کنند استقبال از Fallout 76 بیشتر شده است | وقتی سریال به کمک بازی می‌آید نسخه هواداری پرچمدار سامسونگ کی عرضه می‌شود؟ | علاقه‌مندان Galaxy S24 FE، همچنان منتظر هلند هم فیسبوک را کنار می‌گذارد؟
سرخط خبرها

معروف‌ترین بازیکن الدن رینگ که ۲۰۰۰ بار «مالنیا» را شکست داده از ناشر بازی جایزه می‌گیرد

  • کد خبر: ۱۱۵۶۲۴
  • ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱
معروف‌ترین بازیکن الدن رینگ که ۲۰۰۰ بار «مالنیا» را شکست داده از ناشر بازی جایزه می‌گیرد
در میان گیمرهای «الدن رینگ» (Elden Ring)، هیچ‌کس به شهرت Let Me Solo Her دست نیافته است، بازیکنی که دیگران او را احضار می‌کنند تا «مالنیا»، سخت‌ترین باس بازی، را برایشان شکست دهد.

شهرآرانیوز - در میان بازیکنان Elden Ring، هیچ‌کس به شهرت Let Me Solo Her (بگذار تنهایی او را شکست دهم) دست نیافته است، بازیکنی که به کمک بازیکنان دیگر می‌رود و «مالنیا»(Malenia) سخت‌ترین باس بازی را برایشان شکست می‌دهد. او آن‌قدر معروف شده که «باندای نامکو»، ناشر بازی «الدن رینگ»، برای تشکر از دستاورد‌های او و کمک به جامعه بازیکنان «الدن رینگ»، یک هدیه ویژه برای او ارسال می‌کند.

Let Me Solo Her معروف‌ترین بازیکن الدن رینگ

Let Me Solo Her که با نام KleinTsuboiOW هم شناخته می‌شود، بازیکنی افسانه‌ای در میان طرفداران «الدن رینگ» است. مثل دیگر بازی‌های چالش‌برانگیز «فرام‌ سافتور»، بازیکنان می‌توانند هنگام مبارزه با باس‌های سخت، یکدیگر را برای کمک احضار کنند. «مالنیا» یکی از سخت‌ترین باس‌های اواخر بازی است که مبارزه با او حتی با احضار یک بازیکن دیگر هم کار ساده‌ای نیست. اما Let Me Solo Her برای «مالنیا» به یک کابوس واقعی تبدیل شده است. بازیگنان دیگر با درخواست از او می‌توانند با خیال راحت تماشاگر مبارزه تن‌به‌تن او با «مالنیا» باشند. Let Me Solo Her با این روش به هزاران بازیکن کمک کرده است. او حالا جایگاهی افسانه‌ای در دنیای «الدن رینگ» دارد.

مالنیا، سخت‌ترین باس بازی الدن رینگ elden ring

Let Me Solo Her در Reddit گفته است که بیش از ۲۰۰۰ بار «مالنیا» را شکست داده است. «باندای نامکو»، ناشر Elden Ring، در اقدامی جالب تصمیم گرفته است با ارسال یک هدیه، دستاورد Let Me Solo Her را جشن بگیرد. اگرچه هنوز محتوای هدیه فاش نشده است، اما مشکلاتی در روند ارسال آن وجود داشته است. گمرک فرانسه در ابتدا از ارسال بسته به ایالات متحده خودداری کرده زیرا به مقداری کاغذبازی نیاز داشته است. اینکه بسته از گمرک فرانسه عبور نکرده، ماهیت هدیه را بیشتر کنجکاوی‌برانگیز می‌کند.

معروف‌ترین بازیکن الدن رینگ که ۲۰۰۰ بار «مالنیا» را شکست داده از ناشر بازی جایزه می‌گیرد

البته افراد دیگری هم هستند که به روش‌های جالبی، موفقیت این بازیکن را جشن گرفته‌اند. یک رستوران در نیوزلند نوشیدنی Let Me Solo Her سرو می‌کند. یکی دیگر از بازیکنان Elden Ring هم به افتخار KleinTsuboiOW یک اکشن‌فیگور ساخته است. بسیاری از طرفداران هم طراحی‌هایی از ظاهر نمادین او ساخته‌اند: او فقط یک کوزه روی سرش دارد.

حالا Let Me Solo Her در بازی Elden Ring که بازی‌ای غنی از فرهنگ و تاریخ است برای همیشه به نمادی مهم تبدیل شده است.


مهم: نسخه اصلی بازی Elden Ring برای پلی استیشن ۴ کپی‌خور پورت شد + ویدئو

ویدئو | با لول ۷۱۳ مبارزه با باس‌های الدن رینگ چگونه خواهد بود؟


 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->