گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم جانشین دانیال اسماعیلی فر استارت زد وعده زنوزی به یحیی گل محمدی: چند ستاره می‌گیریم نعمتی و عبدی در شوک حضور گل‌محمدی قهرمانی پرسپولیس در دستان یحیی پخش زنده بازی آث‌میلان و اینتر در سری‌آ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و کویت در جام ملت‌های آسیا| قاطع‌تر از همیشه اعتراض پرسپولیس به محرومیت اسماعیلی‌فر برابر سپاهان | دانیال باید برابر آلومینیوم غایب باشد حذف غیرمنتظره ژاپن از جام ملت‌های آسیا | غیبت سامورایی‌ها در جام جهانی پخش زنده بازی ایران و کویت در جام ملت‌های فوتسال آسیا + تماشای آنلاین واکنش پتروشیمی خلیج‌فارس به خرید استقلال + عکس
سرخط خبرها

سرمربی پرتغالی استقلال به دنبال اردوی برون‌مرزی

  • کد خبر: ۱۱۵۸۷۱
  • ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷
سرمربی پرتغالی استقلال به دنبال اردوی برون‌مرزی
ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال برای آماده سازی این تیم به دنبال برگزاری یک اردوی برون مرزی است و قصد دارد استقلال را مدتی از ایران دور کند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، ریکاردو ساپینتو از شنبه رسما تمرینات استقلال را آغاز خواهد کرد. پیش ازاین مسئولان باشگاه استقلال اعلام کرده بودند تمرین چهارشنبه (امروز) انجام خواهد شد، اما ساپینتو بعد از مکاتباتی که با سران باشگاه داشت موعد شروع تمرین را به تعوبق انداخت تا برخی هماهنگی‌ها تا آغاز رسمی تمرینات انجام شود.

ساپینتو برنامه تمرینی خود را به باشگاه استقلال ارائه داده و زمانی حدفاصل ۴۵ تا ۵۰ روز را برای آماده سازی استقلال لحاظ کرده است. مربی پرتغالی دربرنامه آماده سازی خود جای برگزاری ۵ بازی تدارکاتی را هم باز گذاشته است، اما نکته مهم دربرنامه‌هایی که او به باشگاه استقلال ارائه کرده برگزاری اردوی تدارکاتی خارج از ایران است.

ساپینتو علاقمند است که استقلال دریک کشورخوش آب و هوا با امکانات مناسب اردو بزند. احتمالا مسئولان باشگاه استقلال باید با کشور ترکیه مکاتبه کنند و استقلال زمانی حدود دو هفته را دراین کشور سپری کند. اگر مقدمات سفر استقلال به اردوی خارجی فراهم شود، برنامه‌ای  که ساپینتو به مسئولان باشگاه استقلال ارائه کرده، مو به مو اجراءخواهد شد واین مربی هیچ بهانه‌ای برای نحوه آماده سازی استقلال پیش از لیگ بیست و دوم ندارد.

البته مسئولان باشگاه استقلال تازه برنامه ساپینتو را تحویل گرفته‌اند و مشخص نیست که اردوی خارجی انجام خواهد شد یا خیر، اما بی شک تصمیم گیران درباشگاه استقلال باید روی همین مدار حرکت کنند تا استقلال همان گونه که مربی پرتغالی می‌خواهد آماده و مهیای حضور درلیگ آینده شود. شاید اگر استقلال عازم ترکیه شود، درحین برگزاری اردو بتواند یکی، دو بازی تدارکاتی نیز با تیم‌های حاضر دراین این کشور برگزار کند. پیش از این استقلال درحین برگزاری اردو خارج از ایران چنین بازی‌هایی را با تیم‌های حاضر درترکیه انجام داده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->