نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

اخراج یک تیم از استقلال!

  • کد خبر: ۱۱۵۸۱۰
  • ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱
اخراج یک تیم از استقلال!
آبی‌پوشان در شروع فصل جدید آماده فروش یا معاوضه ۱۲ بازیکن خود هستند.

ابوطالب عرب | شهرآرانیوز؛ در فهرست بازیکنان استقلال، نفرات پرتعدادی حضور دارند که مدیران باشگاه برای فروش یا معاوضه آن‌ها آماده توافق هستند. مدیران باشگاه استقلال درحالی امور نقل‌و‌انتقالات را جلو می‌برند که با یک مشکل بزرگ مواجه‌اند و پر‌بودن فهرست استقلال از بازیکنان مختلف سبب شده است آن‌ها برای فصل جدید مجبور به فروش یا معاوضه برخی بازیکنانشان شوند؛ نفراتی که یا خودشان تمایل به جدایی دارند یا اینکه مطمئن هستند اگر در استقلال باقی بمانند، کمتر فرصت بازی به‌دست خواهند آورد. استقلال حالا تقریبا یک تیم کامل در اختیار دارد که هرکدام می‌توانند در دیگرتیم‌های لیگ‌برتری برای خودشان جایگاهی ثابت دست‌و‌پا کنند؛ هرچند مدیران باشگاه در تلاش‌اند اگر قرار به جذب این نفرات است، عایدی مالی برای باشگاه داشته باشد یا اینکه بازیکنان مطرحی به جمع آبی‌پوشان اضافه شود.

گلر‌های ملی‌پوش ماندنی هستند؟

در خط دروازه، علیرضا رضایی و سینا سعیدی‌فر دو دروازه‌بان جوان آبی‌ها هستند که وضعیتشان هنوز به طور‌کامل مشخص نشده است. رضایی در مصاحبه‌ای اعلام کرد دوست دارد به اروپا برود و بابت مبلغ رضایت‌نامه‌اش، پول خوبی را به استقلال برساند. اگر هم رضایی بماند، برای سعیدی‌فر حضور در جایگاه دروازه‌بان سوم تا پایان فصل شرایطی تحمل‌ناپذیر است و احتمال فروش این دروازه‌بان از سوی باشگاه وجود دارد.

وضعیت مبهم مدافعان جوان

سینا خادم‌پور و جواد به‌آفرین، دو مدافع‌وسط جوان استقلال هستند که احتمال جدایی آن‌ها وجود دارد. خادم‌پور فصل گذشته وقتی متوجه شد شاید فرصت بازی به‌دست نیاورد، به‌صورت قرضی به نفت مسجدسلیمان رفت و حالا دوباره برگشته است. از سوی دیگر به‌آفرین از تیم امید استقلال به بزرگ‌سالان منتقل شد؛ اما او نیز به غیر از چند دقیقه کوتاه فرصت بازی نیافت. آرش داجلیری دیگر‌مدافع جوانی است که در تیم امید استقلال خوش درخشید و به تیم بزرگ‌سالان ملحق شد؛ اما به‌صورت قرضی راهی هوادار شد. در دفاع راست، استقلال صالح حردانی را در اختیار دارد و وضعیت وریا غفوری مشخص نیست؛ اما اگر جدایی کاپیتان آبی‌ها جدی شود، شاید ساپینتو دیگر مجوز جدایی به داجلیری جوان را ندهد.

ترافیک چپ‌پاها، کریم‌زاده را دور می‌کند؟

متین کریم‌زاده بازیکن چپ‌پایی است که از پارس جنوبی رشد کرد و دو فصل پیش به استقلال پیوست. او در نیم‌فصل گذشته به‌خاطر بازی‌نکردن در ترکیب، با رضایت فرهاد مجیدی به‌صورت قرضی راهی نساجی شد. استقلال در سمت چپ ابوالفضل جلالی و جعفر سلمانی را در اختیار دارد و به‌همین‌خاطر مشخص است که کریم‌زاده باید برای حضور در ترکیب، خودش را به کادرفنی اثبات کند. از‌این‌رو مدیران باشگاه تلاش می‌کنند این بازیکن را با بازیکنی دیگر معاوضه کنند یا بفروشند.

شرایط ویژه دو هافبک باتجربه

آرش رضاوند و سعید مهری دو هافبک‌وسط آبی‌پوشان هستند که شرایط ویژه‌تری نسبت به دیگر‌بازیکنان خواهند داشت. رضاوند نیم‌فصل پارسال به فولاد رفت؛ اما قرارداد قرضی‌اش به پایان رسیده و اکنون به استقلال برگشته است. این بازیکن علاقه‌مند است که فوتبالش را در فولاد ادامه دهد،، اما مدیران باشگاه هنوز در‌این‌باره تصمیمی نگرفته‌اند. سعید مهری نیز بدش نمی‌آید که برای بازی‌کردن به تیم دیگری برود؛ اما مسئولان باشگاه تا‌این‌لحظه مخالفت کرده‌اند.

قاسمی‌نژاد به گل‌گهر برمی‌گردد؟

امین قاسمی‌نژاد یکی از بمب‌های نقل‌و‌انتقالاتی استقلال در فصل گذشته بود. او با حاشیه‌های فراوان راهی استقلال شد؛ اما فرصت زیادی برای بازی‌کردن نیافت و به‌همین‌خاطر در نیم‌فصل قرضی به گل‌گهر رفت. قاسمی‌نژاد در مصاحبه‌ای اعلام کرده است دوست دارد در استقلال کارش را ادامه دهد.

این ۳ جوان هم رفتنی هستند؟

فردین رابط (هافبک وسط)، رضا آذری (وینگر) و زکریا مرادی (مهاجم) سه بازیکن دیگری هستند که با استقلال از آکادمی این باشگاه قرارداد بلند‌مدت دارند. رابط پارسال قرضی به نفت مسجدسلیمان رفت، مرادی ترجیح داد با حضور در ملوان خدمت سربازی‌اش را سپری کند و رضا آذری در جمع استقلالی‌ها ماند و بازی‌هایی را نیز انجام داد و البته تکلیف هیچ‌کدامشان هنوز مشخص نیست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->