شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم جانشین دانیال اسماعیلی فر استارت زد وعده زنوزی به یحیی گل محمدی: چند ستاره می‌گیریم نعمتی و عبدی در شوک حضور گل‌محمدی قهرمانی پرسپولیس در دستان یحیی پخش زنده بازی آث‌میلان و اینتر در سری‌آ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و کویت در جام ملت‌های آسیا| قاطع‌تر از همیشه اعتراض پرسپولیس به محرومیت اسماعیلی‌فر برابر سپاهان | دانیال باید برابر آلومینیوم غایب باشد حذف غیرمنتظره ژاپن از جام ملت‌های آسیا | غیبت سامورایی‌ها در جام جهانی
سرخط خبرها

عجیب‌ترین تبانی تاریخ فوتبال با ۱۸۷ گل

  • کد خبر: ۱۱۵۸۷۴
  • ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷
عجیب‌ترین تبانی تاریخ فوتبال با ۱۸۷ گل
فدراسیون فوتبال سیرالئون مرز‌های تبانی را جابجا کرد!

به گزارش شهرآرانیوز، فوتبال سیرالئون به خاطر یک اتفاق فوق‌العاده عجیب، خبرساز شده است. ماجرا از این قرار است که در دو مسابقه فوتبال در سطح بالای این کشور، ۱۸۷ گل! رد و بدل شده است.
در یکی از این مسابقات تیم اف‌سی گالف توانست به تیم کاکیما لبنان، ۹۱ گل بزند و فقط یک گل از این تیم خورد و در دیگر بازی بحث‌برانگیز هم تیم لومببو یونایتد با نتیجه ۰-۹۵ مقابل کائولا رنجرز پیروز شد.
آنطور که سایت africanews نوشته، معلوم نیست چه اتفاقی بین دو نیمه این دو بازی رخ داده که نتیجه آن‌ها تا این حد غیرقابل باور شده چرا که نتیجه یکی از بازی‌ها در پایان نیمه اول، ۰-۲ و آن یکی، ۱-۷ بوده است. اینطور که به نظر می‌رسد در این دو مسابقه خبری از شادی گل نبوده و به محض آنکه بازی بعد از هر گل شروع می‌شده، دوباره شاهد ثبت یک گل دیگر بوده‌ایم.
این دو نتیجه عجیب، البته پرگل‌ترین مسابقه‌ای نبوده که تا امروز جهان فوتبال در جریانش قرار گرفته و به نوشته سایت گاردین، سال‌ها قبل در فوتبال ماداگاسکار، یک تیم موفق شد ۱۴۹ گل به حریفش بزند! نتیجه‌ای که بیشتر شبیه یک مسابقه بسکتبال است تا یک مسابقه فوتبال.
فدراسیون فوتبال سیرالئون به اتفاقات این دو مسابقه وارد کرده تا ببیند چطور ممکن است که چنین نتایج غیرقابل باوری رقم بخورد و طبیعتا در صورتی که برایش تبانی در این دو بازی مسجل شود – که احتمالش بالای ۹۹ درصد است – مجازات سنگینی برای متخلفین در نظر خواهد گرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->