حدود ۱۰ میلیون جوجه‌ریزی در فروردین ماه ۱۴۰۳ محقق شد چند خواسته مهم جامعه کارگری در هفته کار و کارگر | رفاه کارگر در موضوع معیشت آن گم شده است متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه ۴۰ میلیون واریز کنند دو روی بازار سهام امروز | گزارش وضعیت بورس (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | ادامه ریزش قیمت در بازار منتظر سود مرحله سوم سهام عدالت باشید | + زمان واریز خاندوزی خبر داد: پرداخت ۱۱۷ همت تسهیلات بدون‌ضامن طی ۲ سال گذشته چرا مصرف برق کولر گازی بالاست؟ | قبض برق دومیلیون‌تومانی در صورت استفاده از کولر گازی آسیب سلامت روان در پی نبود امنیت شغلی بررسی فایل‌های اجاره ملک در مطهری شمالی مشهد | تجمع خانه‌های ویلایی در این منطقه + جدول (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) ظرفیت یک میلیون دلاری صادرات فرش ماشینی ۹۵ درصد قراردادهای کار موقت هستند | اجرای مصوبه تعیین سقف ۴ سال برای قراردادهای موقت  افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (شنبه، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) کمبود فصلی لوازم یدکی در بازار حباب سکه در اولین روز هفته، کاهشی یا افزایشی؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازار سیاه لاستیک خودرو از بین می‌رود | تقاضا برای خرید کاهشی شد ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو | آخرین قیمت سمند، دنا، ساینا، شاهین و کوییک (شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | بازار آرام گرفت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) برنامه وزارت صمت برای جهش در تولید خودرو سیگنال مثبت بانک مرکزی به بورس + جدول بورس تهران هشتمین بازار سهامی خاورمیانه شد! + نمودار دردسرهای کارگران تمامی ندارد | نبود امنیت شغلی حتی برای کارگران ماهر برخورد قاطع با کم‌فروشی نانوایان در مشهد
سرخط خبرها
در دور چهارم ثبت‌نام مسکن ملی

ظرفیت ثبت‌نام مسکن ملی فقط در ۱۴ شهر خراسان رضوی باقی‌ست

  • کد خبر: ۱۱۵۹۳
  • ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۸
ظرفیت ثبت‌نام مسکن ملی فقط در ۱۴ شهر خراسان رضوی باقی‌ست
در دور چهارم ثبت‌نام‌ در مسکن ملی، ظرفیت نام‌نویسی برای متقاضیان ۱۴ شهر از استان خراسان رضوی هنوز باقی‌مانده است.
دور چهارم ثبت‌نام مسکن ملی برای پنج استان خراسان رضوی، سمنان، سیستان و بلوچستان (مرحله دوم)،  ایلام و آذربایجان غربی از ساعت ۱۰ روز ۱۹ آذر ماه آغاز شده و تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۲ آذر ماه ادامه دارد.

در استان خراسان رضوی ۳۳ شهر برای مسکن ملی درنظر گرفته شده که ظرفیت ۱۹ شهر پر است و هنوز ۱۴ شهر قابلیت ثبت‌نام دارد. 

در این استان شهر‌های جغتای، جنگل، انابد، یونسی، مزدآوند، کندر، قلندرآباد، شهروز، ششتمد، سنگان، سفید سنگ، درگز، داورزن و خرو دارای ظرفیت هستند. همچنین برای کسانی که از شهر چناران قصد نام‌نویسی دارند در حال حاضر، صرفا امکان ثبت‌نام در شهر جدید گلبهار وجود دارد؛ و برای شهر نیشابور درحال حاضر متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام در شهر جدید بینالود اقدام کنند.

در این دور از ثبت نام‌ها برای شهر مشهد، مرکز استان خراسان رضوی ظرفیتی باز نشده است.

استان سیستان و بلوچستان که در دور اول ثبت‌نام‌ها حضور داشت، این دور نیز با ۱۰ شهر شرکت کرده است و ظرفیت ثبت نام تمام شهر‌های این استان نیز در روز دوم تکمیل شده است.

در خصوص استان سمنان نیز از میان ۱۳ شهری که برای مسکن ملی در نظر گرفته شده، تنها شهر جدید ایوانکی باقی مانده است که متقاضیان می‌توانند نسبت به ثبت نام در این شهر اقدام کنند.

برای استان سمنان نیز این امکان در نظر گرفته شده که متقاضیان شهر‌های سمنان و گرمسار علاوه بر شهر خودشان، می‌توانند در شهر جدید ایوانکی نیز ثبت درخواست کنند.

استان ایلام نیز با ۹ شهر در این طرح شرکت کرده است که ظرفیت همه این شهر‌ها تکمیل شده است.

۹ شهر برای ثبت نام متقاضیان استان آذربایجان غربی در نظر گرفته شود که در دو روزی که از ثبت‌نام می‌گذرد، دو شهر سردشت و سیه چشمه تکمیل نشده است.

منبع: تجارت نیوز
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->