نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

محبی جای خالی حسین‌زاده را در استقلال پر می‌کند

  • کد خبر: ۱۱۶۰۷۲
  • ۱۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶
محبی جای خالی حسین‌زاده را در استقلال پر می‌کند
امیرحسین حسین‌زاده بک گام دیگر به جدایی از استقلال نزدیک شده و از آن سو مدیران این باشگاه به دنبال جذب محمد محبی از تیم سانتاکلارای پرتغال هستند تا جای خالی حسین‌زاده را پر کنند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، امیرحسین حسین‌زاده تنها بازیکن مهمی است که اگر از استقلال جدا شود، غیبتش در ترکیب اصلی استقلال چشم‌ها را متوجه خود خواهد کرد. واقعیت این است که یارگیران باشگاه استقلال تا امروز عملکرد مطلوبی داشتند و موفق شدند بخش اعظمی از شاکله اصلی تیم فصل قبل را که قهرمان شد، حفظ کنند.   سیدحسین حسینی، رافائل داسیلوا، جعفر سلمانی، صالح حردانی، مهدی مهدی‌پور، زبیر نیک نفس، روزبه چشمی، آرمان رمضانی و سجاد شهباززاده، بازیکنانی هستند که فصل پیش بار‌ها در ترکیب اصلی به میدان رفتند و فصل بعد هم طبق قول و قراری که گذاشته شده قرار است برای استقلال به میدان بروند.

دو چهره نامی نیز که با بازی در استقلال آشنایی کامل دارند نیز قرارداد بسته‌اند و به طور قطع ساپینتو از حضور شهباززاده و رضایی منتفع خواهد شد و بعید است در خط حمله نگرانی آنچنانی داشته باشد. در این میان تنها رفتن حسین‌زاده که نمایش مطلوبی را فصل گذشته از خود به جا گذاشت و در زمره بهترین‌های استقلال و حتی لیگ بود، قابل توجه است که مدیران باشگاه استقلال قصد دارند با جذب محمد محمدی از تیم سانتاکلارای پرتغال جای خالی این بازیکن را پر کنند.
پیش‌تر نیز از سوی رسانه‌ها اعلام شده بود که امیرحسین حسین‌زاده استقلال را به مقصد بلژیک ترک خواهد کرد. این خبر در حال تحقق است و آخرین مکاتبات میان باشگاه استقلال و مدیر برنامه حسین‌زاده در حال انجام است و این بازیکن با پرداخت ۲۵۰ هزار دلار به باشگاه استقلال راهی تیم شارلروای بلژیک خواهد شد. اینکه باشگاه بلژیکی حاضر به پرداخت این مبلغ شده یا خیر، هنوز افشا نشده، اما به هر حال حسین‌زاده که عزم رفتن کرده این مبلغ را باید به باشگاه استقلال انتقال دهد تا برگه آزادی‌اش برای باشگاه بلژیکی امضا شود.
با رفتن حسین‌زاده قطعاً موجی از نگرانی افکار هواداران استقلال را فرا خواهد گرفت ضمن اینکه ساپینتو نیز به ماندن این بازیکن علاقه داشت، اما وقتی نام محمد محبی وسط بیاید بی‌شک هم نگرانی هواداران باشگاه استقلال به حداقل خواهد رسید و هم اینکه ساپینتو از داشتن یک هافبک رو به جلوی خلاق که قابلیت گلزنی هم دارد، مطمئن خواهد شد. محبی در دوران حضورش در تیم سانتاکلارای پرتغال روز‌های پرفراز و نشیبی را سپری کرده، اما به لحاظ فنی آن قدر ارزشمند هست که بتواند در همین شرایط نیز بار خط میانی استقلال را به دوش بکشد و در ترکیب آبی‌ها مهره‌ای اثرگذار باشد.
محبی زمانی که در سپاهان حضور داشت یکی از بهترین هافبک-مهاجمان فوتبال ایران بود که به سبب همین درخشش توانست راهی لیگ پرتغال شود.
تردیدی نیست بازگشت به استقلال برای این بازیکن دوباره انگیزه تازه‌ای را ایجاد خواهد کرد ضمن اینکه محبی می‌داند باید جای حسین‌زاده را که فصل پیش در ترکیب استقلال یکی از بهترین‌ها بود، پر کند که همین کشش بیشتری برای موفقیت او با لباس استقلال ایجاد خواهد کرد.
به هرحال این جابه‌جایی را با توجه به توافق‌هایی که در هفته‌های اخیر انجام شده باید قطعی دانست و به احتمال بسیار زیاد محبی همین روز‌ها به ایران خواهد آمد و قراردادش را با باشگاه استقلال منعقد خواهد کرد. شاید هم باشگاه استقلال بخواهد همزمان از محبی و رضایی رونمایی کند تا از بعد خبری فضا را به سمت و سوی خود سنگین کند.
در هفته‌های اخیر خرید‌هایی که پرسپولیس انجام داد به‌شدت در روح و روان هواداران استقلال تأثیرگذاشت و حتی برخی کارشناسان استقلالی نیز این باشگاه را بازنده نقل و انتقالات دانستند، اما شکی نیست اگر این دو بازیکن با استقلال قرارداد منعقد کنند و یک مدافع نیز در روز‌های آتی با آبی‌ها به توافق نهایی برسد، استقلال نیز کفه ترازو را به سمت خود سنگین خواهد کرد. ضمن اینکه نباید از این واقعیت غافل شد که استقلال اکنون توانسته بخشی بزرگی از شاکله اصلی خود را حفظ کند که بعد از قهرمانی در لیگ بیست و یکم هم همین هدف بار‌ها به مدیران این باشگاه گوشزد شد که با توجه به فعل و انفعالاتی که شده باید اعتراف کرد مدیریت استقلال در این راه به موفقیت رسیده است و حتی اگر حسین‌زاده برود و محبی بیاید، استقلال از نظر فنی تفاوتی با تیم فصل قبل نخواهد داشت و بهترین فرصت در اختیار ساپینتو و همکارانش قرار دارد تا دوباره جام قهرمانی را به هواداران این باشگاه هدیه دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->