تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم جانشین دانیال اسماعیلی فر استارت زد وعده زنوزی به یحیی گل محمدی: چند ستاره می‌گیریم نعمتی و عبدی در شوک حضور گل‌محمدی قهرمانی پرسپولیس در دستان یحیی پخش زنده بازی آث‌میلان و اینتر در سری‌آ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

جوانگرایی؛ استراتژی استقلال برای فصل نقل و انتقالات

  • کد خبر: ۱۱۶۰۳۳
  • ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۱
جوانگرایی؛ استراتژی استقلال برای فصل نقل و انتقالات
دو بازیکن جوان و دو هافبک باتجربه آبی‌پوشان استقلال طی ۲۴ ساعت گذشته قرارداد خود با تیم‌شان را مجدداً تمدید کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، در ادامه فعالیت آبی‌پوشان استقلال در بازار تابستانه، روز گذشته مدیران باشگاه به سراغ رونمایی از سیدمحمد حسینی مدافع فصل گذشته هوادار رفتند که قرار است به عنوان جانشین محمد دانشگر به فهرست آبی‌پوشان اضافه شود. در کنار جذب حسینی که از هفته‌ها قبل نامش در حوالی استقلال مطرح بود، دو بازیکن جوان هم قراردادشان تمدید شد.

آذری و استقلال؛ تا پایان لیگ بیست‌وپنجم!

رضا آذری هافبک ۲۴ ساله آبی‌پوشان استقلال که جزو بازیکنان آکادمی این باشگاه به‌شمار می‌رود و از رده سنی نونهالان تا بزرگسالان سابقه کاپیتانی دارد، روز گذشته جلسه‌ای را با مصطفی آجورلو برگزار کرد و در این جلسه برای ادامه همکاری به توافق رسید. آذری که تا پایان لیگ بیست‌ودوم قرارداد داشت، به مدت ۲ فصل دیگر به قراردادش با استقلال اضافه کرد تا ۴ فصل دیگر در جمع آبی‌پوشان توپ بزند.
هافبک جوان آبی‌ها با توجه به ترافیک خط میانی این تیم، احتمال دارد به صورت قرضی از استقلال جدا شود و به نظر می‌رسد تمدید قرارداد بلندمدت او هم در جهت آینده‌نگری و حفظ این سرمایه جوان برای باشگاه استقلال انجام شده است.

خاقانی هم ۴ ساله ماندنی شد

سبحان خاقانی جوان ۲۲ ساله استقلال که در فصل گذشته مورد اعتماد فرهاد مجیدی بود و ۱۵ بازی برای آبی‌ها فرصت حضور در میدان مسابقه را به‌دست آورد، دیگر بازیکنی بود که شب گذشته به دیدار مدیرعامل استقلال رفت و بعد از جلسه با مصطفی آجورلو، برای ادامه همکاری با آبی‌پوشان به توافق رسید.
خاقانی هم به مانند آذری تا پایان لیگ بیست‌ودوم با استقلال قرارداد داشت، اما ۲ فصل دیگر قراردادش را تمدید کرد تا تمدید قرارداد بلندمدت این ستاره جوان آبی‌ها هم با موفقیت انجام شده باشد. با جذب بازیکنانی، چون رضا میرزایی و سجاد شهباززاده و حضور احتمالی محمد محبی، به نظر می‌رسد سبحان خاقانی کار بسیار دشواری برای حضور در ترکیب اصلی استقلال داشته باشد و احتمال جدایی قرضی او هم وجود دارد.

با زبیر نیک‌نفس تا ۱۴۰۳

زبیر نیک‌نفس هافبک دفاعی باتجربه و ۲۹ ساله استقلال فصل گذشته یکی از بهترین نفرات حاضر در ترکیب آبی‌ها بود و زوج موفقی را در کنار مهدی مهدی‌پور ساخت. نیک‌نفس که نقش مهمی در به قهرمانی رسیدن استقلال ایفا کرد، برای لیگ بیست‌ودوم با آبی‌پوشان استقلال قرارداد داشت.
مصطفی آجورلو از هافبک باتجربه تیمش خواست تا در جلسه‌ای مشترک با او حضور پیدا کند و این جلسه ساعاتی پیش برگزار شد و در نهایت با توافقات انجام شده، قرارداد نیک‌نفس یک فصل دیگر با استقلال تمدید شد تا این ستاره خط هافبک استقلال تا پایان لیگ بیست‌وسوم همراه آبی‌پوشان بماند.

تمدید غیرمنتظره با مهری؛ او بازهم ماندنی شد؟

سعید مهری یکی از گزینه‌های خروج از استقلال در بازار تابستانه بود؛ هافبک باتجربه سابق تراکتور که در زمان حضورش در استقلال فرصت چندانی برای بازی پیدا نکرد و قرار بود در نیم‌فصل لیگ بیست‌ویکم از استقلال جدا شود، اما با اصرار فرهاد مجیدی ماند. مهری در نیم‌فصل دوم هم به ترکیب اصلی استقلال راه پیدا نکرد تا از روی نیمکت دیدار‌های تیمش را پیگیری کند.
هافبک باتجربه استقلال که در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه مورد توجه دو تیم مس رفسنجان و آلومینیوم اراک قرار گرفته بود، امروز به دیدار مدیرعامل باشگاه استقلال رفت و با وجود آن‌که یک فصل دیگر با آبی‌پوشان قرارداد داشت، قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد. سعید مهری احتمالا به صورت قرضی از استقلال جدا خواهد شد و طی روز‌های آینده و بعد از بررسی نهایی وضعیت او توسط سا پینتو، سرنوشت این هافبک باتجربه آبی‌ها مشخص می‌شود.
منبع: فوتبال ۳۶۰

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->