شهردار مشهد: سیاست ما واگذاری اجرای برنامه‌های مناسبتی به مردم است به دنبال پذیرش سالانه ۴۰ هزار مددجوی زائر هستیم اصل ۴۳ قانون اساسی مورد غفلت قرار گرفته است «زائرسرای کرامت ۲» در مشهد افتتاح شد پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصدی احداث رینگ سلامت بوستان بجمهن مشهد شهرداری مشهد ۴ نیروگاه خورشیدی احداث می‌کند استقرار نیرو‌ها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد امسال مشهد به صورت ویژه به استقبال دهه کرامت می‌رود | خیابان امام رضایی‌ها نقطه عطف برنامه‌های دهه کرامت ۱۴۰۳ است+ فیلم باران بهاری هوای کلانشهر مشهد را پاک کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعلام برنامه‌های صدا وسیمای خراسان رضوی جهت برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعمال قانون ۱۷۴۹ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۹ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) خودرو پراید در صدر جدول خودرو‌های آلاینده مشهد قرار دارد ترافیک پر حجم مشهد در مسیر حوزه‌های امتحانی کنکور سراسری ۱۴۰۳ (۶ اردیبهشت۱۴۰۳) ساعت کار مترو مشهد در روز برگزاری کنکور تغییر کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش باران بهاری درجاده‌های خراسان رضوی | مه‌گرفتگی در محور درگز-قوچان (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود شورای شهر مشهد تحقیق و تفحص از مساجد تخریب شده منطقه ثامن را کلید زد شهرداری مشهدمقدس به عنوان دبیرخانه کمیته خلاقیت و نوآوری کلانشهر‌ها فعالیت خواهد کرد ۱۴۵ میلیارد تومان مطالبات مراکز طرف‌قرارداد تأمین‌اجتماعی خراسان‌رضوی پرداخت شد
سرخط خبرها

نخستین نمایشگاه تخصصی خانواده کشور در مشهد مقدس برگزار می‌شود

  • کد خبر: ۱۱۶۲۵۷
  • ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴
نخستین نمایشگاه تخصصی خانواده کشور در مشهد مقدس برگزار می‌شود
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی از برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی خانواده کشور در مشهد مقدس از تاریخ ۲۱ الی ۲۴ تیرماه در محل نمایشگاه بین المللی مشهد مقدس خبر داد.

صبوری نیک| شهرآرانیوز، مهدی رضایی در نشست خبری نخستین نمایشگاه تخصصی خانواده که در محل سالن همایش‌های نمایشگاه بین المللی مشهد مقدس برگزار شد، اظهار کرد: نخستین نمایشگاه تخصصی خانواده برای اولین بار در ایران در تاریخ ۲۱ تا ۲۴ تیرماه در محل نمایشگاه بین المللی از ساعت ۱۷ الی ۲۲ در مساحتی بالغ بر ۱۲ هزار متر مربع برگزار خواهد شد که افتتاحیه رسمی آن با حضور حضرت آیت الله صدیقی؛ رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور برگزار خواهد شد.

وی افزود: باتوجه به اینکه عنوان این نمایشگاه که خانواده است مقرر شده که در دوازده گروه طبقه بندی شده و موضوعات نمایشگاهی در دو قسمت اصلی برنامه ریزی شود که یکی غرفه داری و نمایش اقدامات است و مردم می‌توانند بازدید کنند و قسمت دیگر رویداد‌هایی است که برای بحث نشاط و تفریح بازدید کنندگان پیش بینی شده است.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مشهد مقدس خاطر نشان کرد: گروه‌هایی که در نمایشگاه پیش بینی شده گروه خانواده پوشش و عفاف، گروه خانواده و تغذیه غذا‌های سنتی و ارگانیک بوده که در آن نیز غذا‌های سنتی و طبیعی به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود.

رضایی با بیان اینکه گروه دیگر گروه خانواده، تفریح، نشاط و سفر است که با مدیریت میراث فرهنگی انجام می‌پذیرد: خاطر نشان کرد: گروه بعدی نیز گروه خانواده، ورزش و سلامت است که اداره کل ورزش و جوانان پای کار آمده و بیشتر رویداد‌های این نمایشگاه در اختیار هیات‌های ورزشی از جمله هیات‌ها همگانی، تیراندازی و ... در سالن عطار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده به جهت بخش ورزش و خانواده و سلامت، ورزش عصرگاهی بوده که در طول مدت برگزاری نمایشگاه با همکاری هیات ورزش‌های همگانی برگزار خواهد شد؛ در همین راستا ساعت ۱۸ روز جمعه در میدانگاهی نمایشگاه مسابقه کشتی با چوخه را خواهیم داشت.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی بیان کرد: از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در این زمینه نیز مسابقات پینت بال و تیراندازی با کمان و تفنگ بادی بوده که مکان‌های اختصاصی آن به جهت برگزاری، حضور و استفاده علاقه‌مندان مشخص شده است.

رضایی یادآور شد: سالن‌های مولوی و انوری به موضوع خانواده و آموزش اختصاص پیدا کرده که بر همین مبنا در این سالن‌ها مشاوره در خصوص فرزندآوری، رفع اختلافات خانوادگی و ... به صورت جامع برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از بخش‌های این نمایشگاه بخش خانواده و درآمد است که به موضوع مشاغل خانگی پرداخته خواهد شد، گفت: گروه بعدی نیز گروه عفاف در معماری است که به موضوع تغییرات معماری ایرانی و اسلامی با همکاری دانشگاه‌های مختلف از جمله دانشگاه علمی کاربردی اختصاص پیدا کرده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی بیان کرد: گروه بعدی اختصاص یافته گروه خانواده و فضای مجازی است که به همین منظور در طول مدت برگزاری نمایشگاه کارگاه‌های سواد رسانه‌ای، تولید کلیپ، مسابقه دوبله فیلم و سرگرمی برگزار خواهد شد؛ از دیگر اقدامات این برنامه، پخش فیلم‌های بدون قرار قبلی و هناس هر شب ساعت ۲۱ الی ۲۳ خواهد شد.

رضایی از دیگر گروه‌های برگزاری در طول این نمایشگاه را گروه خانواده و محیط زیست با همکاری اداره کل محیط زیست برشمرد و گفت: با همکاری اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار است بخشی تحت عنوان خانواده و ایثار و شهادت داشته باشیم که در آن خوانش وصایای شهدا با موضوع عفاف و حجاب صورت خواهد گرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->