ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

هیچ کسی شهرخودرو را نمی‌خواهد

  • کد خبر: ۱۱۶۵۹۶
  • ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵
هیچ کسی شهرخودرو را نمی‌خواهد
با گذشت ۲ هفته از جلسه تعیین سرنوشت «شهرخودرو»، اقدام عملی انجام نشده‌است.

مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ چهارشنبه دو هفته پیش بود که جلسه تعیین‌تکلیف آینده باشگاه شهرخودرو و حضور نماینده استان در لیگ دسته‌یک فوتبال با حضور مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان‌رضوی، رئیس هیئت فوتبال استان و مدیرعامل باشگاه شهرخودرو برگزار شد. جلسه‌ای که بنا بود مشخص کند شهرخودرو با چه نام یا راهبردی قرار است فصل آینده در لیگ دسته‌یک فوتبال کشور حاضر شود.

پس از این جلسه بود که اسماعیل حیدرپور، مدیرعامل باشگاه، از سوی حاضران در جلسه به‌عنوان سخنگو معرفی شد تا خروجی جلسه را به استحضار اصحاب رسانه و علاقه‌مندان به فوتبال برساند. حیدرپور در اظهار خروجی آن جلسه گفت بنا شده است در مدت یک‌هفته نماینده‌ای از هیئت فوتبال و باشگاه بنشینند و حساب‌وکتاب مالی تیم را انجام دهند تا صورت بدهی و طلب مشخص شود.

وی متذکر شد پس از آن هم هیئت فوتبال قرار شده است یک سرمایه‌گذار و خریدار جدید معرفی کند تا امتیاز تیم شهرخودرو واگذار شود. دراین‌بین، اداره‌کل ورزش‌وجوانان هم مسرور از نگهداشتن امتیاز تیم در استان، کنار نشست تا شاهد رخداد‌های آینده باشد. بااین‌حال، با گذشت دو هفته از این توافق هیچ اقدام عملی صورت نگرفته است.

جلسه‌ای که هرگز تشکیل نشد

دبیر هیئت فوتبال استان مدعی است جلسه مشترک میان نماینده هیئت و باشگاه هرگز برگزار نشده است! محسن حیدری می‌گوید هیئت به وظیفه خودش که معرفی خریدار بوده، عمل کرده است، اما باشگاه اعلام می‌کند باید مبلغی را که گفته می‌شود میلیاردی بوده به‌عنوان بیعانه به حسابش ریخته شود تا پای مذاکره بیاید. اتفاقی که طبیعی است، صورت نگرفته تا همه‌چیز روی هوا باشد. مسئولان هیئت فوتبال هم حالا در پاسخ به اینکه با این تفاسیر باید چه کرد، می‌گویند: «این را باید از مدیران شهرخودرو پرسید!»

بی‌‎خبری محض از تیم تهرانی!

پیداکردن مدیران تیم تهرانی شهرخودرو (!) شاید یکی از سخت‌ترین کار‌های دنیا باشد. مدیرانی که به‌نظر در این دو هفته بیش از آنکه به فکر تعیین‌تکلیف آینده تیمشان باشند، درپی گرفتن مطالباتشان از باشگاه پرسپولیس هستند. چنان‌که البته دیروز با اعلام مدیرعامل باشگاه سرخ‌پوش پایتخت این مسئله حل‌وفصل شد و طی سه چک برای یک ماه آینده مطالبه شهرخودرو پرداخت شد. اتفاقی که حالا شاید مدیران شهرخودرو را پای میز گفتگو با مدیران ورزش استان بیاورد و به تعیین‌تکلیف تیمشان برای فصل آینده مشتاق کند. البته اسماعیل حیدرپور، مدیرعامل شهرخودرو به تماس‌های شهرآراورزشی برای پاسخ به پرسش‌های هواداران فوتبال مشهد درباره آینده تیمش جواب نداد تا همچنان این ابهام باقی بماند که شهرخودرو در فصل آینده لیگ دسته‌اول حضور خواهد داشت یا خیر؟

هیچ کسی این تیم را نمی‌خواهد

گذشت زمان به‌سرعت برق و باد

لیگ‌برتر فوتبال کشور از اواخر مرداد آغاز خواهد شد و به‌حکم یقین لیگ دسته‌یک هم یکی‌دو هفته زودتر یا دیرتر آغاز می‌شود و به‌نظر می‌رسد زمان به‌سرعت برق و باد برای نماینده لیگ‌یکی مشهد می‌گذرد. فرصتی که مدیران شهرخودرو که گویا دل از تیم‌داری کنده‌اند، قدرش را نمی‌دانند و مدیران استان هم در پاس‌کاری وظیفه تعیین‌تکلیف این تیم به یکدیگر از آن غافل‌اند. شهرخودرو با تصور شروع رقابت‌های لیگ دسته‌یک از هفته اول شهریورماه هم که شده باید تمرینات پیش‌فصلش را شروع کند و در نقل‌وانتقالات فعال شده باشد. اما این باشگاه حالا نه‌تنها سرمربی و بازیکن ندارد، بلکه با حکم توقیف امتیاز و بسته‌شدن پنجره نقل‌وانتقالاتش به‌دلیل بدهی کوزین روبه‌روست.

امتیازی که هیچ‌کس نمی‌خواهد

نکته تأمل‌برانگیز در ماجرای شهرخودرو این است که برخلاف تیم‌های قبلی فوتبال خراسان که یکی پس از دیگری نابود شدند، درباره این تیم هیچ عزمی برای حفظ این امتیاز وجود ندارد. اداره‌کل ورزش‌وجوانان بدش نمی‌آید از شر مصیبت‌های تیم‌داری در فوتبال خلاص شود، هیئت فوتبال درپی آرامش در سال آخر حضورش در فوتبال این استان است و خود مدیران شهرخودرو هم بیشتر به‌دنبال کاسبی از باقی‌مانده این امتیاز هستند. از سویی هواداران فوتبال مشهد هم به این تیم هیچ علاقه‌ای ندارند و برخلاف ابومسلم و پیام که بعد از گذشت یک دهه همچنان درپی احیای آن هستند، شهرخودرو را تیمی بومی نمی‌دانند و به سرنوشتش حساس نیستند.

شاید دراین‌میان فقط برای رسانه‌ها مهم است که تنها امتیاز فوتبال مشهد در یکی از دو سطح بالای فوتبال کشور یعنی لیگ‌برتر یا لیگ دسته‌اول باقی بماند و به این سادگی‌ها از بین نرود؛ زیرا تبعات غیبت فوتبال مشهد در سطوح بالای فوتبال کشور پیش از این عیان بوده است و حالا اگر این غفلت تکرار شود، بی‌تردید فوتبال خراسان سال‌ها به گذشته عقب‌گرد خواهد کرد و سرپاشدنش دیگر امری دشوار خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->