آیا سریال «شوگان» فصل دومی هم خواهد داشت؟ تقدیر از دکتر سلمان ساکت، همراه همیشگی مرکز آثار، مفاخر و اسناد دانشگاه فردوسی مشهد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) سریال «مامان اشتباه می‌کند» روی آنتن تلویزیون + زمان پخش و تکرار «محمد صادقی» بازیگر جنجالی از ایران رفت + عکس حادثه سر صحنه فیلمبرداری برای «ادی مورفی» رادیو، صدای ماندگار است رونمایی از پوستر جدید «سال گربه» + عکس سریال «سووشون» آماده توزیع در شبکه خانگی بازیگران سریال «هشت پا» معرفی شدند کنسرت بی‌کلام «نوای آفتاب» روی صحنه + جزئیات فقدان چشم‌انداز، حلقه مفقوده جشنواره‌های هنری «مست عشق» سینمای ایران را هوشیار خواهد کرد؟ «آپولو» از آمریکا جایزه گرفت حامد بهداد و سحر دولتشاهی با «مفت بر» در راه سینما انتشار فیلم سینمایی «همسر» ویژه نابینایان صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ مروری بر جدیدترین سریال‌های تلویزیون پربازدیدترین شبکه تلویزیون در ماه نخست سال ۱۴۰۳ معرفی شد نماهنگ جدید ابوذر روحی رونمایی می شود
سرخط خبرها

پاسخ احسان علیخانی به ابهاماتی درباره جوکر

  • کد خبر: ۱۱۶۷۳۱
  • ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۵
پاسخ احسان علیخانی به ابهاماتی درباره جوکر
با پخش قسمت اول مستند پشت صحنه جوکر با نام «جوکرتایم» به برخی سولات و ابهام‌ها درباره این برنامه پاسخ داده شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در قسمت اول مستند «جوکرتایم»، احسان علیخانی و سیامک انصاری درباره شرایط تمرین‌ها و نوشته شدن متن برای شرکت‌کننده‌ها و همچنین چگونگی تشخیص خنده هرکدام از آنها توسط دوربین‌ها توضیحاتی داده شد.

پیش از این در مصاحبه‌های برخی شرکت‌کنندگان «جوکر» شنیده بودیم که تک‌تک جوک‌ها، شوخی‌ها، جوکرتایم‌ها و … از پیش برنامه‌ریزی شده و توسط نویسنده‌های برنامه نوشته شده است.

از همان زمان این ابهام وجود داشت که اگر همه چیز از قبل برنامه‌ریزی شده و مشخص است پس عملا رقابتی شکل نمی‌گیرد و رئالیتی معنایی پیدا نمی‌کند.

در مستند «جوکرتایم» با پخش بخش‌هایی از تمرین‌ها به این سوالات پاسخ داده شد. ماجرا به این صورت بوده که هرکدام از شرکت‌کننده‌ها به صورت خصوصی در جلسه یا جلساتی با حضور نویسنده‌ها و عوامل پشت صحنه شرکت می‌کرده‌اند. در این جلسات جوکرتایم‌ها و تمام موقعیت‌هایی که قرار بوده به واسطه آنها اجرا شود تمرین می‌شده.

نکته قابل توجه اینجاست که طبق گفته احسان علیخانی، هرکدام از شرکت‌کننده‌ها سناریویی داشته‌اند که یک نسخه از آن دست خودشان بوده و نسخه دیگر در اختیار کارگردان.

بنابراین هر شرکت‌کننده می‌دانسته باید چه کاری انجام دهد اما هیچ پیش‌فرضی درباره فعالیت سایر شرکت‌کننده‌ها نداشته است.

نکته جالب دیگر به نمایشی بودن فشردن زنگ قرمز و سبز توسط سیامک انصاری برمی‌گردد. در واقعیت انصاری فقط روبه‌روی مونیتورها می‌نشیند و نگاه می‌کند اما تشخیص خنده شرکت‌کننده‌ها به عهده او نیست. متصدیان این امر، فردی که خندیده را تشخیص می‌دهند و سپس علیخانی با بی‌سیم به انصاری اطلاع می‌دهد و از او می‌خواهد زنگ قرمز را لمس کند.

منبع: فیلم نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->