اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

احکام رتبه‌بندی معلمان صادر شود، پرداخت‌ها شروع می‌شود (۲۲ تیرماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۱۶۸۷۴
  • ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲
  • ۳
احکام رتبه‌بندی معلمان صادر شود، پرداخت‌ها شروع می‌شود (۲۲ تیرماه ۱۴۰۱)
 مسعود میرکاظمی گفت: برای رتبه‌بندی معلمان مبلغی حدود ۶ هزار میلیارد تومان این ماه دیده بودیم.

به گزارش شهرآرانیوز، مسعود میرکاظمی (رئیس سازمان برنامه و بودجه) روز جاری در نشست با خبرنگاران از ضرورت مطابقت مطالبات با سقف‌های مشخص سند بودجه گفت.

وی درباره بحث اختصاص بودجه رتبه‌بندی معلمان یادآور شد: برای رتبه‌بندی معلمان ما مبلغی حدود ۶ هزار میلیارد تومان این ماه دیده بودیم. قبل از اینکه به پایان ماه برسیم ما ماهانه جلساتی را با بانک مرکزی، وزارت نفت و وزارت اقتصاد داریم که منابع و مصارف‌مان را در آن ماه می‌بندیم تا مشخص شود چقدر باید بودجه جاری بدهیم و چقدر حقوق و اعتبارات عمرانی لازم است و اوراق سررسید شده چقدر است. قبل از رسیدن به پایان ماه حدود ۱۰ روز مانده به انتهای هر ماه این مسئله بسته می‌شود و ما برای رتبه‌بندی منبع گذاشته‌ایم.

میرکاظمی در این رابطه ادامه داد: دوستان دارند تلاش می‌کنند در وزارت آموزش و پرورش احکام را آماده کنند به محض آماده شدن احکام پرداخت‌ها صورت خواهد گرفت. ولی در سقف باید رعایت شده باشد، چون اگر قرار باشد ریالی بیشتر تصویب شود، باید مصوبه قانونی برای آن بگیرند که امیدواریم این سقف رعایت شود. الان همان مبلغی که در قانون گذاشته شده باید رعایت شود که حدود ۳۶ تا ۳۸ هزار میلیارد تومان سقف تعیین شده در قانون بودجه است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره پرداخت عیدی به کارکنان دولت در مناسبت‌های مذهبی و اینکه معلمان می‌گویند برای آن‌ها چنین پرداختی انجام نمی‌شود، گفت: چنین مصوبه‌ای تا الان نداشته‌ایم و اگر چنین مصوبه‌ای انجام شود انشاالله معلمان هم مشمول آن خواهند شد.

تعداد بازدید : 706

منبع: ایلنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
0
0
الان مرداده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
0
0
خاک توی سرتون
خسروی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
0
0
سلام
بعضی قوانینی که در مجلس تصویب می شوند ، چقدر مایوس کننده و دور از منطق است ، دولت تصویب کرده که بازنشستگان ۱۴۰۰/۷/۱ نیز قطعا در طرح رتبه بندی قرار می گیرند که تاریخ اجرای احکام هم مشخص شده ، اما معوقات آنها به تعداد ماه هایی است که بعد از این تاریخ مشغول خدمت بوده اند ، واقعا جای تاسف است که این خود مشخص کننده بی پایه و اساس بودن قوانین مجلس است و مطمئنا بی اعتمادی مردم به دولت و نمایندگانی که به عنوان دولت مرد در آن حضور دارند
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->