جزئیات جدید از افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تحویل ۳۰۱ فضای آموزشی جدید در خراسان رضوی طی یک سال گذشته تربت‌جام و تایباد دارای بیشترین افراد فاقد مدارک هویتی در خراسان‌رضوی هستند اعمال‌قانون ۱۴۲۰ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۱۴ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) برای دکتر محمدتقی صراف شیرازی، چشم امید مادران مشهدی درباره چگونگی آموزش سواد مالی به فرزندان و لزوم آن ترافیک سنگین در بزرگراه‌ها و هسته مرکزی شهر مشهد | فوت راکب موتور سیکلت در تصادف با کامیونت (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (شنبه یکم اردیبهشت ١۴٠٣) | افزایش ابرناکی و وزش باد شدید طرح دغدغه‌های شهروندان با فرماندار مشهد برای تهیه مسکن ملی حریق در یک مهمان‌پذیر اطراف حرم رضوی اطفا شد (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) قرعه‌کشی زمین برای خانه‌دار‌شدن ۵۰۰ خانواده روستایی در شهرستان مشهد سرطان روده بزرگ به لحاظ تعداد مبتلا در جایگاه سوم قرار دارد زیرمیزی در کار حقوقی جزئیاتی تازه از کشف نیم‌تن مواد مخدر در تایباد بیمارستان‌های کودک در مشهد خدمات درمانی رایگان به کودکان زیر ۷ سال ارائه می‌دهند به‌صدا‌درآمدن زنگ‌خطر شیوع آبله‌مرغان، سرخک و آنفلوانزا در خراسان‌رضوی افزایش دوبرابری زندانیان مهریه و پرونده‌های قضایی در پی گران‌شدن سکه
سرخط خبرها

آیت‌الله صدیقی: ازدواج از برترین عبادت ها است

  • کد خبر: ۱۱۶۹۲۴
  • ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۷
آیت‌الله صدیقی: ازدواج از برترین عبادت ها است
امام جمعه موقت تهران بیان کرد: ازدواج از برترین عبادت ها است و باید به این موضوع اشاره کرد که هیچ قصری در اسلام بالاتر از ازدواج بنا نشده است.

مهدی صبوری نیک | شهرآرا نیوز؛ آیت الله کاظم صدیقی در مراسم افتتاحیه اولین نمایشگاه خانواده مهرانه که در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد مقدس برگزار شد، اظهار کرد: این ایام سراسر جلوه رأفت خدا است و ماه ذی الحجه انصافا پر گنج بوده به طوری که قدم به قدم ، وجب به وجب ، لحظه به لحظه گنج های زیادی بر روی زمین پهن شده است.

وی افزود: هم اوایل ماه، ازدواج نور با نور یعنی امیر المومنین علی علیه السلام و خانم صدیقه طاهره سلام الله علیها بوده و این ازدواج مشوق همه خانواده های اهل ولا است که همچون امیر المومنین علی(ع) و حضرت زهرا (س) تشکیل زندگی شأن بسیار ساده ،مردمی و قشنگ است.

رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با بیان اینکه معروف ترین معروف این است که شما امام زمان(عج) را خشنود کنید، گفت: اینکه امام (ره) فرمودند مردان از دامن زنان به معراج می روند را باید جدی گرفت و در همین راستا جامعه ما باید فرزند محور باشد.

آیت الله صدیقی گفت: جامعه ما باید در همه عرصه ها در دنیا کم نظیر و بی نظیر باشند و در قله معرفت ، اخلاق ، علم و اقتدار پرچم دار باشند.

وی به شرایط زندگی عاشقانه صدیقه طاهره سلام الله علیها و امام علی علیه السلام اشاره و تصریح کرد: سوالی که وجود دارد این است این خانواده که با این عشق و علاقه شروع به زندگی می کند آیا احتمال طلاق در آن ها وجود دارد ؟ یقینا خیر.

امام جمعه موقت تهران بیان کرد: ازدواج از برترین عبادت ها است و باید به این موضوع اشاره کرد که هیچ قصری در اسلام بالاتر از ازدواج بنا نشده است.

آیت الله صدیقی بیان کرد: باید این نکته را به یاد داشت که انسان هر چه که دارد از مادر است و مادران هر چه که دارند از خانواده دارند.

وی تصریح کرد: خانواده امیرالمومنین علی علیه السلام و حضرت زهرا سلام الله علیها مشمول ویژه عنایات خدا قرار گرفته است و تماما طاهر است.

رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور بیان کرد: یک نکته ای را که باید در نظر داشت این است که جامعه سالم، معلول خانواده است و تا خانواده‌ها سالم نباشند جامعه، سالم نخواهد بود.

آیت الله صدیقی بیان کرد: مادر همه ما شیعیان خدیجه کبری سلام الله علیها و حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها و پدر همه ما پیامبر اسلام و امیر المومنین علی علیه السلام هستند و این مهم سند روایی دارد پس بنابراین شیعه نباید زشتی در زندگی اش باشد و نباید کاری کند که بر علیه شیعه حرف بزنند.

وی با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، ام النبی است، گفت: این خانواده است که پایگاه پرواز است و انسان از طریق آن به خدا وصل می شود و هر کس به این خانواده وصل شود و عبادت کند عبادت او بالا خواهد رفت.

امام جمعه موقت تهران گفت: آدمی که اصالت ندارد نمی تواند توفیق جان به کف بودن، استغفار و سجده های طولانی نمی تواند داشته باشد و غیرت مال خانواده است.

آیت الله صدیقی با بیان اینکه حضرت ابراهیم بت کفر را شکست و خداوند متعال حضرت ابراهیم را در قرآن با خانواده اش مطرح می کند و امام خمینی (ره) بت آمریکا را شکست، گفت : خانواده های شیعه باید خانواده امام زمانی بوده و فرزندان امام زمانی بار آورده که عاشق عدالت جهانی و ظهور حضرت بقیه الله الاعظم باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->