قیمت بلیت اتوبوس از امروز در مشهد تغییر یافت + جزئیاتی از تغییر کرایه‌های ناوگان حمل و نقل عمومی در مشهد (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) اتمام مرمت بازار فرش و برخی پروژه‌های عمرانی منطقه ثامن در سال ۱۴۰۳ آموزش ١٠٠ هزار نفر در فرهنگسراهای سطح مشهد مقدس جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳ مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد برگزار شد دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: صنعت حمل‌ونقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به‌زودی برقی‌سازی می‌شود + فیلم تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد | کلانشهر‌های ایران مهیای برپایی جشن‌های دهه کرامت + فیلم درباره یادگار آذربایجانی‌ها در مشهد شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: فعلا نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد + فیلم صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت‌وساز در برخوردارترین منطقه مشهد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد: میدان‌داری مردم در عرصه‌های مختلف کلانشهر مشهد مشهود است نگاهی به وعده‌های مسئولان شهر مشهد برای سال ۱۴۰۳ طرح جدید شهرداری مشهد برای واگذاری موتورسیکلت برقی ۲ هفته دیگر نخستین اتوبوس برقی شهری مشهد تست می‌شود
سرخط خبرها

پلمب ۷۰ دستگاه بازی در شهربازی‌های خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۱۶۹۸۴
  • ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳
پلمب ۷۰ دستگاه بازی در شهربازی‌های خراسان رضوی
در طرح نظارتی تابستانه اداره کل استاندارد خراسان رضوی، ۷۰ دستگاه بازی در شهربازی‌های خراسان رضوی پلمب شدند.

طنین همتی|شهرآرانیوز، در هفته جاری یک نوجوان در اصفهان در اثراستفاده از دستگاه بازی سالتو  درشهربازی جان خود را از دست داد. که کارشناسان به  عدم تاییدیه استاندارد این دستگاه بازی در شهربازی اذعان داشتند.

شهر مشهد به عنوان یکی از کلانشهر های مشهد و از همه مهمتر زائر پذیر بودن آن نیازمند توجه ویژه در امر رسیدگی به شهربازی ها در این شهر است.  با توجه به شروع فصل تابستان و فعالیت شهربازی ها، تعطیلی مدارس و حضور زائران و گردشگران به مشهد ،بیش از پیش توجه به استاندارد دستگاه ها در شهربازی های استان  را می طلبد.

حامد محمدی، معاون ارزیابی و انطباق اداره کل استاندارد خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: تجهیزات شهربازی باید گواهی‌نامه استاندارد داشته باشند تا مجوز بهره‌برداری بگیرند. شهربازی‌هایی را که گواهی‌نامه استاندارد نداشتند، پلمب کردیم و تا زمانی که نواقصشان را رفع کنند، اجازه بهره‌برداری ندارند. باید دوباره برای دریافت گواهی‌نامه اقدام کنند تا به مدار بهره‌برداری برگردند.


وی با بیان اینکه دستگاه‌های شهربازی‌ها دائم در حال کم و زیادشدن هستند و آمار مشخصی نمی‌توان برای تعداد آن‌ها اعلام کرد، افزود: اکنون تعداد تجهیزات شهربازی دارای گواهی‌نامه معتبر ۸۶۸ دستگاه در استان است که در طرح نظارتی تابستانه اداره کل استاندارد خراسان رضوی ۷۰ دستگاه پلمب شدند.
محمدی درباره عمر مفید دستگاه‌های شهربازی گفت: عمر مفیدی نمی‌توان برای دستگاه‌ها تعریف کرد. عمر مفید یک دستگاه به نوع استفاده و تغییر نگهداری و محیطی که قرار دارد، وابسته است.


وی درباره وضعیت شهربازی‌های آبی شهر مشهد گفت: تجهیزات آبی در مشهد خوشبختانه وضعیت خوبی دارند. همه تجهیزاتمان در شهربازی‌های آبی گواهی‌نامه استاندارد دارند و درحال بهره‌برداری هستند. حتی بعضی از این مجموعه‌ها فراتر از گواهی‌نامه، پروانه کاربرد علامت استاندارد را هم از ما گرفته‌اند و کل مجموعه حالت استاندارد دارد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->