قهرمانی کوراش کاران خراسانی در کشور فرهاد مجیدی ایران بیا نیست! عالیشاه برای بازی با سپاهان آماده می‌شود بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر
سرخط خبرها

گران قیمت‌ترین بازیکن استقلال کیست؟

  • کد خبر: ۱۱۷۰۸۸
  • ۲۴ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۹
گران قیمت‌ترین بازیکن استقلال کیست؟
گفته می‌شود بازیکن تیم استقلال در صورت موافقت با رقم درخواستی‌اش گران‌ قیمت‌ترین بازیکن تیمش خواهد بود.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، عارف غلامی مدافع استقلال همچنان منتظر تماس مدیران تیم برای تمدید قرارداد است و این اتفاق نیز تا به حال رخ نداده است، زیرا سردار آجورلو از عارف درخواست کاهش مبلغ مورد نظرش را دارد.

این بازیکن که شدیدا مورد نظر ساپینتو سرمربی تیم است با مبلغ بالایی خواستار تمدید قراردادش شده است، اما مدیران تیم اعلام کردند در این خصوص نمی‌توانند با غلامی توافق کنند، زیرا مبلغ درخواستی این مدافع با تیم‌های عربی برابری می‌کند و در توان باشگاه استقلال نیست.

گفتنی است تیم العربی به غلامی پیشنهاد دستمزد ۲۳ میلیاردی ارائه کرد، اما استقلال می‌تواند نصف این مبلغ را آن هم به دلیل ملی پوش بودن عارف به وی پرداخت کند که همین موضوع مذاکرات را متوقف کرد، اما در حال حاضر باز هم طرفین با یکدیگر گفتگو داشتند تا توافقات حاصل شود.

حال باید دید با اصرار ساپینتو مدیران تیم چه تصمیمی در مورد این بازیکن می‌گیرند و غلامی نیز حاضر به کاهش مبلغ درخواستی‌اش طی چند روز آینده می‌شود یا نه؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->