هکرها هر دقیقه در ۳۳۵۳ حساب کاربری رخنه می‌کنند خسارت ۹۰میلیارددلاری زلزلهٔ تایوان به صنعت تراشه‌سازی این کشور افشای جزئیاتی جدید از Samsung Galaxy Z Flip 6 و Samsung Galaxy Z Fold 6 ویدئو | گیم‌پلی بازی F1 24، تجربه فرمول یک شایعه‌سازی هوش مصنوعی: «سوپرمن مأمور ۰۰۷ خواهد بود» دستیار هوش مصنوعی در فیس‌بوک و اینستاگرام فعال شد | Meta AI در برابر ChatGPT حذف WhatsApp و Threads از اپ‌استور چین کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود
سرخط خبرها

ویندوز ۱۲ کی معرفی می‌شود؟

  • کد خبر: ۱۱۷۱۲۷
  • ۲۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴
ویندوز ۱۲ کی معرفی می‌شود؟
انتشار نسخه‌های اصلی ویندوز جدید احتملاً همچون گذشته در فواصل زمانی سه ساله انجام شود؛ بنابراین، سال ۲۰۲۴ باید منتظر ویندوز ۱۲ بود.

به گزارش شهرآرانیوز، براساس گزارش جدید زک باودن در ویندوز سنترال، می‌گوید که احتمالاً مایکروسافت درحال آماده‌شدن برای تغییر ریتم و آهنگ انتشار نسخه‌های جدید ویندوز است. گفته می‌شود که ظاهراً مایکروسافت درحال بازگشت به روش قدیمی انتشار نسخه‌های جدید ویندوز است.

بدین ترتیب، نسخه‌های اصلی ویندوز جدید هر سه سال یک‌بار منتشر می‌شوند؛ بنابراین، می‌توان گفت برحسب این برنامه در سال ۲۰۲۴ میلادی (۱۴۰۳ شمسی) ویندوز ۱۲ دردسترس قرار خواهد گرفت.

براساس گزارش زک بادون، مایکروسافت ظاهراً آنچه به‌روزرسانی بزرگ سال آینده (معروف به آپدیت دره خورشید ۳) بوده را منتفی کرده است و به‌جای آن تا سال ۲۰۲۴ میلادی یعنی سه سال بعداز انتشار نسخه‌ی اصلی ویندوز ۱۱ منتظر خواهد ماند تا نسخه‌ی بعدی ویندوز (احتمالاً با نام ویندوز ۱۲) را منتشر کند. البته، این استراتژی بدان معنا نیست که کاربران ویندوز ۱۱ در این مدت هیچ چیز جدیدی تجربه نکنند و تغییرات جزئی نیز از روند به‌روزرسانی حذف شود.

مایکروسافت قصد دارد همچنان ویژگی‌های جدیدی را برای کاربران کنونی ویندوز ۱۱ منتشر کند؛ اما برخی از ویژگی‌های جدید را ابتدا کارمندان خودی امتحان خواهند کرد و بعداز آن به صورت عمومی و قبل از انتشار نسخه‌ی اصلی ویندوز جدید، برای سایر کاربران منتشر می‌شود.

براساس گزارش ویندوز سنترال این ویژگی‌های جدید قرار است هر چند ماه یک‌بار و نهایتاً چهاربار درسال، معرفی شوند. برای مثال، یکی از مواردی که اوایل سال جاری میلادی (زمستان ۱۴۰۰) مایکروسافت انجام داد، آوردن اطلاعات هواشناسی به نوار وظیفه بود.

گفته می‌شود ویژگی‌های جدید اینچنینی تحت عنوان «Moments» منتشر می‌شوند. بسیاری از این ویژگی‌هایی که قرار بود سال آینده و ازطریق انتشار به‌روزرسانی جدید دردسترس قرار گیرند، با روش جدید انتشار و برای کاربرانی که ویندوز ۱۱ نسخه‌ی ۲۲H۲ را نصب دارند، دردسترس قرار خواهند گرفت.

پُر واضح است که مایکروسافت برای فعال‌سازی ویژگی‌های جدید نیازی به انتشار به‌روزرسانی اساسی ندارد. برای مثال، سابسیستم ویندوز برای اجرای اندروید درواقع یک اپلیکیشن بود که هرکسی می‌توانست روی ویندوز ۱۱ نصب کند و چند ماه پس‌از انتشار ویندوز ۱۱ دردسترس کاربران قرار گرفت.

پیش‌بینی می‌شود که این ریتم و آهنگ جدید برای انتشار نسخه‌های جدید ویندوز هیجان بیشتری را در بین کاربران ایجاد کند، زیرا طراحان مایکروسافت زمان بیشتری برای ساخت ویژگی‌های جدید برای هر نسخه دارند؛ علاوه‌براین، برای کشف و رفع نقص‌های فنی قبل از دسترسی عمومی نیز زمان بیشتری خواهند داشت.

کماکان، تغییر در مسیری که مایکروسافت در چند سال گذشته طی کرده است، اتفاق کمی نیست. از زمان معرفی ویندوز ۱۰ در سال ۲۰۱۵ میلادی (۱۳۹۴ شمسی) معمولاً هرسال دو نسخه‌ی اصلی جدید از ویندوز دراختیار کاربران قرار می‌گرفت و با معرفی ویندوز ۱۱ نیز مایکروسافت وعده داد که هر سال یک نسخه‌ی اصلی جدید منتشر کند که فقط یک سال از معرفی آن می‌گذرد: بنابراین، قطعاً این تغییر دور از انتظار و ناگهانی بوده است.

البته، فراموش نکنیم که این تغییر هنوز به‌صورت رسمی از طرف مایکروسافت اعلام یا تأیید نشده است؛ درنتیجه احتمال دارد که برنامه‌های داخلی همچنان دست‌خوش تغییر قرار گیرند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->