هکرها هر دقیقه در ۳۳۵۳ حساب کاربری رخنه می‌کنند خسارت ۹۰میلیارددلاری زلزلهٔ تایوان به صنعت تراشه‌سازی این کشور افشای جزئیاتی جدید از Samsung Galaxy Z Flip 6 و Samsung Galaxy Z Fold 6 ویدئو | گیم‌پلی بازی F1 24، تجربه فرمول یک شایعه‌سازی هوش مصنوعی: «سوپرمن مأمور ۰۰۷ خواهد بود» دستیار هوش مصنوعی در فیس‌بوک و اینستاگرام فعال شد | Meta AI در برابر ChatGPT حذف WhatsApp و Threads از اپ‌استور چین کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود
سرخط خبرها

نحوه حذف تاریخچه فعالیت‌ها در ویندوز ۱۰

  • کد خبر: ۱۰۵۵۶۹
  • ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶
نحوه حذف تاریخچه فعالیت‌ها در ویندوز ۱۰
اگر از یک سیستم بصورت مشترک استفاده می‌کنید و نمیخواهید تاریخچه فعالیت شما در ویندوز ۱۰ دیده شود، می‌توانید اقدام به حذف کردن تمام تاریخچه فعالیت خود کنید.

به گزارش شهرآرانیوز، گا‌ها ممکن است که بنابر دلایلی از یک کامپیوتر بصورت مشترک توسط چند نفر استفاده شود و این بدین معناست که کاربران دیگر می‌توانند به تمام فعالیت‌های شما دسترسی کامل داشته باشند؛ بنابراین محیط ویندوز همانند محیط یک مرورگر می‌باشد که هر کاری که شما درون آن انجام میدهید را در تاریخچه خود ذخیره می‌کند. از این رو اگر تصمیم به پاک کردن تاریخچه فعالیت‌های خود در ویندوز ۱۰ دارید باید طبق ادامه این گزارش از بخش تکنولوژی پیش بروید. همراه ما باشید.

ویندوز ۱۰ چه فعالیت‌هایی را ثبت می‌کند؟

سوالی مهم که بهتر است قبل از آموزش با این موضوع به بیشترین میزان ممکن آشنا شوید. از این رو ممکن است برای شما نیز این سوال پیش بیاید که اصلا کدام یک از فعالیت‌های شما در تاریخچه ویندوز ثبت می‌شوند؟ پاسخ سوال شما در قسمت ذیل می‌باشد.

تمام جستجو‌های مرورگر شما

جستجو‌های انجام شده در Bing

داده‌های موقعیت مکانی

جستجو‌های انجام شده در کورتانا

فعالیت‌های انجام شده در بستر ویندوز ۱۰

چگونگی پاک کردن تاریخچه فعالیت ویندوز ۱۰

نحوه پاک کردن تاریخچه فعالیت‌های شما در ویندوز بسیار آسان است و نیاز به انجام کار‌های سخت و چالش برانگیز نیست. از این رو باید طبق مراحل گفته شده در ادامه این گزارش پیش بروید؛

۱. از منو استارت ویندوز خود، گزینه Settings یا همان تنظیمات را انتخاب کنید.

نحوه حذف تاریخچه فعالیت‌ها در ویندوز ۱۰

۲. گزینه Privacy را انتخاب نمایید.

نحوه حذف تاریخچه فعالیت‌ها در ویندوز ۱۰

۳- از منو سمت چپ گزینه Activity History را انتخاب کنید.
نحوه حذف تاریخچه فعالیت‌ها در ویندوز ۱۰

۴. گزینه Clear را همانند تصویر ذیل انتخاب کنید. سپس تمام تاریخچه شما برای همیشه پاک خواهد شد.

نحوه حذف تاریخچه فعالیت‌ها در ویندوز ۱۰

غیر فعال کردن ذخیره خودکار تاریخچه در ویندوز ۱۰

از سال ۲۰۱۸ مایکروسافت ویژگی جدیدی به نام Timeline را به ویندوز اضافه کرد که تمام فعالیت‌های شما را در ویندوز ردیابی و ذخیره می‌کند. برای مشاهده کردن این قابلیت تنها کافی است تا دو کلید ALT + Windows را همزمان بفشارید. با این وجود این ویژگی در تمام دستگاه‌هایی که حساب مایکروسافت شما بر روی آن فعال است، فعال خواهد بود و تمام فعالیت‌هایی که توسط حساب شما انجام می‌شوند را ذخیره خواهد کرد. با این وجود اگر از وجود چنین چیزی احساس خوشایندی ندارید، می‌توانید آنرا غیرفعال کنید.

نحوه حذف تاریخچه فعالیت‌ها در ویندوز ۱۰

از این رو طبق آموزش بالا تا مرحله ۳ پیش بروید. سپس همانند تصویر بالا باید تیک گزینه Store my activity history on this device را به حالت خاموش دربیاورید تا دیگر فعالیت‌های شما را ذخیره نکند. اما قسمت دیگری در تصویر بالا وجود دارد که بهتر است با آن آشنا شوید. دقیقا در پایین گزینه‌ای که مشخص شده است، گزینه‌ای به نام Send my activity history to Microsoft وجود دارد که اگر فعال باشد، تمام فعالیت شما در حساب مایکروسافتتان ذخیره خواهد شد. از این رو اگر احساس می‌کنید که نیاز ندارید، می‌توانید آنرا همانند تصویر بالا خاموش کنید.

منبع: نمناک

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->