شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود سامسونگ از حافظ رم جدید خود رونمایی کرد | LPDDR5X، راهی برای ورود هوش مصنوعی به گوشی‌های همراه پاول دورف: کاربران تلگرام به‌زودی میلیاردی می‌شوند ژاپن هم از اپل شکایت می‌کند؟ مدل‌های لوکس iPhone 15 Pro معرفی شدند | مافیای اپل جزئیات جدید از تنظیمات اجرای بازی‌ها در پلی استیشن ۵ پرو جزئیات جدید از حمله هکری به سازمان‌های اسرائیلی | مرکز پژوهش‌های هسته‌ای «دیمونا» هدف قرار گرفته است موتورولا از دو گوشی جدید رونمایی کرد شیائومی با Redmi K70 Ultra به جنگ پرچمدارها می‌آید گمانه‌زنی جدید درباره زمان عرضه GTA 6 سرمایه‌گذاری ۱.۵میلیاردی مایکروسافت در G42 | امارات با هوش مصنوعی در منطقه می‌تازد وایبر پیام‌هایی را که نخوانده‌اید برایتان خلاصه می‌کند | پیام‌رسان قدیمی برمی‌خیزد
سرخط خبرها

چگونه رمز‌های پنهان شده WiFi را آشکار کنیم؟

  • کد خبر: ۱۱۷۱۲۹
  • ۲۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵
  • ۱
چگونه رمز‌های پنهان شده WiFi را آشکار کنیم؟
در خبر زیر نحوه پیدا کردن رمز عبور ذخیره شده شبکه وای فای در گوشی‌های اندروید و آیفون را مطالعه کنید.

به گزارش شهرآرانیوز، کاربران یا سازمان‌ها و شرکت‌ها برای حفظ حریم خصوصی شان رمزی را برای استفاده از وای فای در نظر می‌گیرند. اگر کسی قصد استفاده از وای فای را داشته باشد باید رمز عبور شبکه را از فرد یا سازمان موردنظر دریافت کند.

اگر در مکان‌هایی مثل خانه، دفتر کار، کافی شاپ یا شرکت تلفن هوشمند شما به شبکه محلی متصل شود، رمز را ذخیره کرده و در دفعات بعدی به طور خودکار به اینترنت وصل می‌شود. برای یافتن رمز ذخیره شده وای فای نیازی به رفتن به صفحه مدیریت روتر وای فای نیست. گوشی‌های هوشمند آیفون و اندروید دارای ویژگی‌هایی برای نشان دادن رمز عبور وای فای یک شبکه متصل هستند.

نحوه مشاهده رمز عبور وای فای یک شبکه متصل در اندروید

در اندروید ۱۰ و بالاتر می‌توان رمز وای فای یک شبکه متصل را در منوی اشتراک گذاری آشکار کرد. این برای همه OEM‌هایی که از اندروید استوک (نسخه پیش فرض سیستم عامل اندروید) استفاده می‌کنند صدق می‌کند. در برنامه تنظیمات به بخش "Wi-Fi" بروید. شبکه متصل را انتخاب کرده و سپس روی دکمه اشتراک‌گذاری ضربه بزنید. پس از این کار یک کد QR برای اتصال به شبکه ظاهر می‌شود. رمز عبور وای فای در زیر کد به صورت متن ساده نوشته شده است.

چگونه رمز‌های پنهان شده WiFi را آشکار کنیم؟

نحوه مشاهده رمز عبور وای فای یک شبکه متصل در آیفون

اخیراً شرکت اپل رمز‌های عبور وای فای قابل مشاهده را به عنوان بخشی از iOS ۱۶ به آیفون اضافه کرده که در حال حاضر در نسخه بتا عمومی در دسترس است. احتمالا این ویژگی پاییز امسال برای عموم منتشر می‌شود. در صورت استفاده از iOS ۱۶ به بخش Wi-Fi برنامه تنظیمات بروید. پس از انتخاب شبکه متصل، فیلد رمز عبور جدید را می‌بینید. پس از احراز هویت با استفاده از Face ID یا Touch ID، رمز عبور نشان داده می‌شود. همچنین امکان کپی کردن و اشتراک‌گذاری رمز عبور وجود دارد.

چگونه رمز‌های پنهان شده WiFi را آشکار کنیم؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
mohammad
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
0
0
ای ول دارین بابا،،،خیلی ضروری بود واسم،،،من زدم درست بود،،وقت اینکه پیگیر بشم و یاد بگیرم نداشتم،،خیلی ها که کلا میگفتن نمیشه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->