نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

عملکرد متفاوت تیم‌های مشهد در هفته نخست لیگ‌برتر فوتسال

  • کد خبر: ۱۱۷۱۸۴
  • ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳
عملکرد متفاوت تیم‌های مشهد در هفته نخست لیگ‌برتر فوتسال
در هفته نخست لیگ برتر فوتسال، فرش آرا برد و چیپس کامل باخت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ هفته نخست لیگ‌برتر فوتسال با انجام هفت بازی به پایان رسید و نمایندگان مشهد در این رقابت‌ها عملکرد متفاوتی داشتند. فرش‌آرا و چیپس کامل درحالی لیگ این فصل را شروع کردند که هر دو باید برای بازی به خارج از خانه و استان کرمان سفر می‌کردند. سفری که حاصلش دشت فقط سه امتیاز بود. فرش‌آرا تیم باتجربه‌تر مشهدی، مقابل میزبانش فولاد زرند ایرانیان به پیروزی رسید و چیپس برابر تیم تازه‌لیگ‌برتری‌شده گهرزمین سیرجان تن به شکست داد.

دشت ۳ امتیازی فرش از کرمان

تیم فوتسال فرش‌آرا در نخستین دیدار خود توانست با نتیجه ۲ بر ۱ از سد فولاد زرند ایرانیان بگذرد. دیداری که به‌میزبانی تیم کرمانی برگزار شد و شاگردان قدرت بهادری که به‌عنوان بازیکن‌مربی امسال هم هدایت زردآبی‌های مشهدی را به‌عهده دارد، خیلی زود توانستند توسط بهمن جعفری، بازیکن سابقشان که بعد از یک فصل دوری و حضور در مس سونگون دوباره به مشهد برگشته است، از میزبان پیش بیفتند.

در ادامه این قدرت بهادری بود که با یک شلیک سهمگین توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند تا بازیکنان را از زیر فشار تیم میزبان خارج کند. با وجود این، زرندی‌‎ها که چیزی برای ازدست‌دادن نداشتند، فشار حملاتشان را روی دروازه مهمان مشهدی افزایش دادند و درنهایت توانستند یک‌بار توسط امین نصرا... زاده به گل برسند. اما این کافی نبود و فرش‌آرا دشت سه‌امتیازی شیرینی را از کرمان با خود به مشهد آورد.

بازگشت دست‌خالی چیپس به مشهد

تیم فوتسال چیپس کامل، دیگر نماینده مشهد در این رقابت‌ها، فصل را با یک شکست آغاز کرد. چیپسی‌ها دیروز مهمان گهرزمین تیم تازه‌وارد لیگ بودند که در پایان با نتیجه ۳ بر ۱ بازی را به میزبان واگذار کردند. محمدامین شجاعی‌فر، مجید حاجی‌بنده و بهروز اسدی سه گل میزبان را به‌ثمر رساندند و مانی قانع تک‌گل تیم مشهد را در این بازی به‌ثمر رساند. در سایر دیدار‌های این هفته گیتی‌پسند مدافع عنوان قهرمانی ۹ بر ۰ سفیر گفتمان را برد. کراپ الوند ۳ بر ۱ تیم قند کاترین آمل را شکست داد. مس سونگون ۶ بر ۲ از سد زندی‌بتن گذشت. سن‌ایچ با پنج گل بر مقاومت البرز غلبه کرد و دیدار دو تیم فردوس قم و صنایع پشتیبانی هرمزگان هم یک‌یک مساوی شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->