ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس مایکروسافت Phi-3-mini را معرفی کرد | یک مدل کوچک هوش مصنوعی که کارهای بزرگی می‌کند گوشی Galaxy Z Flip 6 هفت رنگ خواهد داشت سری iPhone 16 احتمالا دکمه فیزیکی نخواهد داشت استرالیا: X باید فیلم حمله سیدنی را حذف کند |‌ ماسک: به آن‌ها ربطی ندارد تصویر واقعی Google Pixel 8a را ببینید کیف پول تلگرام برای کاربران ایرانی مسدود شد | آیا امکان برداشت پول وجود دارد؟ محققان توانسته‌اند برای اولین‌بار یک اتم را با اشعه ایکس بررسی کنند استقبال از Fallout 76 بیشتر شده است | وقتی سریال به کمک بازی می‌آید نسخه هواداری پرچمدار سامسونگ کی عرضه می‌شود؟ | علاقه‌مندان Galaxy S24 FE، همچنان منتظر هلند هم فیسبوک را کنار می‌گذارد؟ گوشی Samsung Galaxy C55 خودنمایی کرد | میان‌رده‌ای که ادای پرچمدارها را درمی‌آورد تیک‌تاک: ممنوعیت فعالیت ما در آمریکا ناقض قوانین این کشور است هوش مصنوعی اپل کاملا روی دستگاه اجرا می‌شود و نیازی به اینترنت ندارد نقش هوش مصنوعی در بازی‌های المپیک پاریس ۲۰۲۴ | فناورانه‌ترین دوره مسابقات المپیک ابزار VASA-1 تصاویر را سخنگو می‌کند | خوب و بد هوش مصنوعی جدید مایکروسافت
سرخط خبرها

بازی FIFA ۲۳ کی عرضه می‌شود؟

  • کد خبر: ۱۱۷۲۳۵
  • ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵
بازی FIFA ۲۳  کی عرضه می‌شود؟
یک صفحه توئیتری زمان انتشار بازی FIFA ۲۳، که قرار است آخرین بازی EA Sports تحت برند FIFA باشد، را اعلام کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز - قرارداد درازمدت بین شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts) و سازمان FIFA، به‌زودی به پایان خواهد رسید و از سال بعد، الکترونیک آرتس بازی‌های شبیه‌ساز فوتبال خود را با برند EA Sports FC، منتشر خواهد کرد. اگرچه تا قبل از این اتفاق، این شرکت برای آخرین بار با در اختیار داشتن لایسنس FIFA، با این عنوان وداع خواهد کرد و ما نیز ممکن است اطلاعاتی از تاریخ عرضۀ آن کسب کرده باشیم.

صفحه‌ای با نام @ALumia_Italia در توییتر وجود دارد که به‌طور مداوم، Xbox Insider Hub و اطلاعات جدیدی که در آن قرار می‌گیرد را بررسی می‌کند. اکنون به نظر می‌رسد که این صفحه، فایل‌های آپلود شده بازی امسال FIFA را کشف کرده باشد. ظاهراً بازی FIFA ۲۳ قرار است در تاریخ ۸ مهر ۱۴۰۱ (۳۰ سپتامبر ۲۰۲۲) منتشر شود؛ در حالی که یک نسخۀ بتای محدود از بازی نیز برای ایکس باکس سری ایکس/اس و ایکس باکس وان نیز کشف شده است.

این صفحه تصاویری از بازی روی بک‌اِند ایکس باکس پیدا کرده است؛ این تصاویر شامل صفحۀ منوی آغازین، یک اسکرین‌شات از بازیکنان تیم Manchester City در حال شادی پس از گل و تصویری که ظاهراً تأییدی بر حضور کیلیان امباپه (Kylian Mbappe)، بازیکن PSG، برای بار دیگر به عنوان ستاره روی جلد بازی امسال است.

بازی FIFA ۲۳  کی عرضه می‌شود؟

استودیو EA Sports، معمولاً در ماه جولای هر سال، به رونمایی از بازی سالانۀ FIFA می‌پردازد، پس انتظار می‌رود که به‌زودی این جزئیات، رسماً تأیید شوند.

منبع: گیمفا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->