چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها
سرخط خبرها

ستاره استقلال در آستانه قرار گرفتن‌‌ در لیست مازاد

  • کد خبر: ۱۱۷۲۳۹
  • ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶
ستاره استقلال در آستانه قرار گرفتن‌‌ در لیست مازاد
شایعاتی درباره کنار گذاشتن ستاره جدید تیم استقلال به گوش می‌رسد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تمرینات استقلال به صورت بسیار جدی پیگیری می‌شود و بازیکنان تیم زیر ذره بین ساپینتو سرمربی تیم قرار دارند. این در حالی است که سرمربی استقلال بدون هیچ شناخت قبلی اعضای تیم را زیر نظر گرفته و اعلام کرده که قرار نیست تمام نفرات حاضر در تمرینات در استقلال بمانند و تیم را همراهی کنند.

گفتنی است ساپینتو علاقه خاصی به بازیکنان جوان دارد و شرایط را برای این نفرات نسبت به بازیکنان پا به سن گذاشته ایده‌آل می‌داند. به همین دلیل این مربی در تمرینات از دو بازیکن تیم ابراز نارضایتی کرده و از آن‌ها خواسته تا شرایط را برای خود در روز‌های آینده تغییر دهند.

امین قاسمی نژاد و سجاد شهباززاده دو بازیکنی هستند که گویا ساپینتو از عملکردشان در تمرینات تیمی رضایت ندارد و این دو بازیکن باید طی چند روز آینده اوضاع خود را تغییر دهند، زیرا در غیر این صورت سرمربی تیم نام آن‌ها را در لیست خروجی باشگاه قرار می‌دهد.

البته شرایط این دو بازیکن متفاوت است چرا که باشگاه استقلال درباره قاسمی‌نژاد تصمیم به ارائه رضایت‌نامه وی دارد، اما شهباززاده بازیکن تازه جذب شده تیم است که با مبلغ بالایی از سپاهان به استقلال بازگشته و مدیران تیم حساب ویژه‌ای روی او باز کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->