نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی
سرخط خبرها

عبادی‌پور: لهستانی ها اشتباه می کنند با ما کری می خوانند

  • کد خبر: ۱۱۷۵۹۱
  • ۲۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶
عبادی‌پور: لهستانی ها اشتباه می کنند با ما کری می خوانند
کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: استراتژی بازیکنان لهستان برای انتقال استرس خودشان به ملی‌پوشان ایران اشتباه است، زیرا از ابتدای لیگ ملت‌ها تاکید کرده‌ایم که برای کسب تجربه آمدیم.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، میلاد عبادی‌پور کاپیتان تیم ملی والیبال درباره وضعیت تیم ملی والیبال ایران در اردوی شهر گدانسک گفت: اردوی خوبی داشتیم. بعد از مرحله مقدماتی دو روز استراحت کردیم و ریکاوری بسیار خوبی داشتیم. بعد استراحت به تمرینات بدنسازی و توپی ادامه دادیم و خوشبختانه شرایط بسیار خوبی در حال حاضر داریم.
وی درباره مسابقه با تیم لهستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت‌ها گفت: ۱۰۰ درصد کار بسیار سختی پیش رو داریم. با لهستانی بازی می‌کنیم که یک بار در هفته سوم مقابل این تیم پیروز شدیم و انگیزه بالاتری نسبت به دیگر تیم‌ها دارند و به فکر انتقام هستند. اگر بخواهند قهرمان شوند باید ایران را شکست دهند. این موضوع کار را سخت می‌کند ضمن احترام به تیم لسهتان ۱۰۰ درصد توان خود را به نمایش می‌گذاریم و همانگونه که تا کنون پیش رفتیم دوباره عمل خواهیم کرد.
کاپیتان تیم ملی والیبال ایران درباره اظهارات برخی بازیکنان تیم لهستان مبنی براینکه ایران برای مسابقه مرحله نهایی انتخاب کردند، گفت: واقعا باعث شرم است که لهستان تیم خود را با تیم ایران مقایسه کند. اکثر بازیکنان ایران تغییر کردند و با تیمی در این مسابقات شرکت کردیم که چند بازیکن ایران نخستین حضور خود در لیگ ملت‌ها را تجربه می‌کنند.
وی ادامه داد: لهستان بهترین تیم جهان است و قهرمان دو دوره جام جهانی است. بازیکنانی مانند کورک که در مسابقات جام جهانی ارزشمندترین بازیکن شد و یانوش که در قهرمانی جهان ارزشمندترین بازیکن شد، در اختیار دارد. همچنین بازیکنان سرعتی و لیبرو این تیم بهترین‌های جام جهانی شدند؛ بنابراین خنده‌آور است که لهستان خود را با تیم ایران مقایسه کند.
عبادی‌پور با یادآوری این‌که ایران در هفته سوم یک بار مقابل لهستان برنده شد، گفت: تیم ایران در مسابقات امسال چندین تغییر داشته است. با این‌حال در مرحله نهایی ۱۰۰ درصد توان خود را می‌گذاریم. نتیجه مسابقه مهم است، اما برد و باخت تا این مرحله برای تیم ایران مهم نبوده است. در مجموع فارق از هر نتیجه‌ای باید منتظر بمانیم که چه اتفاقی می‌افتد.
وی درباره شناختش از تیم لهستان و این‌که این اطلاعات به چه میزان به تیم ایران کمک کننده هست، گفت: بازیکنان والیبال و یا دیگر رشته‌های ورزشی عادت‌های خاص خود را دارند و شاید اول بازی بخواهند کار‌های دیگری انجام دهند، اما بازهم عادت‌های همیشگی خود را در نهایت دنبال خواهند کرد. با توجه شرایط تیم ایران و شناخت کادر فنی از تیم لهستان، بازیکنان این تیم در امتیاز‌های بالای ۲۰ عادت‌های همیشگی خود را انجام می‌دهند و اگر بازیکنان تیم ایران به مسائل و نکات ریز دقت داشته باشند و در زمان لازم انجام دهند، نتیجه خوبی مقابل لهستان خواهیم گرفت.
کاپیتان تیم ملی والیبال ایران درباره کرخوانی برخی بازیکنان لهستان هم گفت: تیم لهستان را در دو تورنمنت مهم و در بدترین شرایط ممکن شکست دادیم. یکی در المپیک که با بهترین بازیکنان آمده بودند و دیگری در لیگ ملت‌ها لهستان را در خانه شکست دادیم، بنابراین این تیم شرایط سختی دارد و برای این‌که این استرس را به بازیکنان تیم ایران منتقل کنند، کرخوانی دارند.
وی تصریح کرد:، اما این کار اشتباه است، زیرا از اول این تورنمنت اعلام کردیم که برای کسب تجربه آمدیم و اگر می‌خواهند این فشار را به تیم ایران منتقل کنند، سخت در اشتباه هستند. درسته که به مرحله نهایی صعود کردیم، اما باز هم برای کسب تجربه آمدیم. نمی‌شود از تیم ایران توقع زیادی داشت، به دلیل این‌که اکثر بازیکنانش زیر ۲۳ سال هستند و اولین تجریه حضور در مسابقات مهم را دارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->