حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

به‌دنبال کارستان برابر لهستان

  • کد خبر: ۱۱۷۹۵۳
  • ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹
به‌دنبال کارستان برابر لهستان
بلندقامتان ایران امشب در اندیشه پیروزی و صعود به نیمه‌نهایی لیگ‌ملت‌های ۲۰۲۲ هستند

ابوطالب عرب | شهرآرانیوز؛ تیم‌ملی والیبال کشورمان در نخستین مسابقه‌اش در مرحله نهایی لیگ‌ملت‌های‌۲۰۲۲ امشب از ساعت ۲۳:۳۰ به‌مصاف لهستان می‌رود. مرحله نهایی لیگ‌ملت‌های ۲۰۲۲ در گروه مردان، از دیروز ۲۹‌تیر در شهر بولونیای ایتالیا آغاز شد و هشت تیم مدعی در این مرحله از رقابت‌ها به‌مصاف یکدیگر خواهند رفت و تیمی که سه برد متوالی به‌دست بیاورد، عنوان قهرمانی را از آنِ خود می‌کند. مرحله مقدماتی لیگ‌ملت‌های والیبال در گروه مردان یکشنبه ۱۹‌تیر به پایان رسید و هشت تیم ایتالیا، لهستان، آمریکا، فرانسه، ژاپن، برزیل، ایران و هلند با کسب جایگاه‌های اول تا هشتم به مرحله نهایی صعود کردند.

به‌دنبال بهشت در جهنم بولونیا

ایتالیایی‌ها در مرحله نهایی این دوره از رقابت‌ها میزبانی شایسته‌ای از تیم‌های شرکت‌کننده ندارند و این موضوع، حتی صدای بازیکنان مطرحی مانند انگاپت، ستاره فرانسه، را نیز درآورده است. با وجود گرمای هوای بولونیا، سالن‌های تمرینی مناسبی برای تیم‌ها تدارک دیده نشده است و تیم‌ها در سالن بدون خنک‌کننده تمرین می‌کنند.

همچنین، سالنی که برای بدن‌سازی به تیم‌ها اختصاص داده شده، در کنار زمین مسابقه است که آن‌هم شرایط مناسبی ندارد و رختکن‌های سالن تمرین چه از لحاظ ظاهری و چه از لحاظ سخت‌افزاری در پایین‌ترین سطح ممکن قرار دارند. نبود دستگاه‌های خنک‌کننده و یخ‌ساز و همچنین فاصله زمانی نیم‌ساعته از هتل تا سالن تمرین در هوای گرم بولونیا که اتوبوس‌های تیم‌ها قدرت لازم برای خنک‌کردن هوای داخل اتوبوس را ندارد، صدای اعتراض تیم‌ها را درآورده است. شاگردان بهروز عطایی در جهنم بولونیا در اندیشه رسیدن به برتری برابر لهستان هستند. آن‌ها به گفته علیرضا طلوع‌کیان، مربی تیم‌ملی، همه سختی‌ها را تحمل خواهند کرد تا در‌نهایت بتوانند پرچم خوش‌رنگ کشورمان را بالا ببرند.

کری‌خوان‌ها برای انتقام می‌آیند

تیم‌های ایران و لهستان قبلا و در هفته سوم مرحله مقدماتی لیگ‌ملت‌ها در شهر گدانسک لهستان مقابل ۱۵هزار تماشاگر به‌مصاف هم رفتند که تیم‌ملی والیبال کشورمان با درخشش بازیکنان جوانش موفق به شکست حریف قدرتمند خود با نتیجه ۳‌بر ۲ شد تا نخستین شکست خانگی لهستان مقابل ایران در تاریخ والیبال رقم بخورد.

بسکتبالیست‌های لهستانی که سابقه زیادی در کری‌خوانی برای ایران دارند، بازهم ترک‌عادت نکردند و این‌بار نیز در آستانه بازی حساس مقابل ایران، به کری‌خوانی‌هایشان ادامه دادند. یاکوب کوخانفسکی، سرعتی‌زن تیم‌ملی لهستان، درباره بازی با ایران اظهار کرد: به‌مصاف ایران خواهیم رفت که حالا باید با آن‌ها تسویه‌حساب کنیم. مرحله یک‌چهارم نهایی بهترین فرصت برای این کار است و موقعیت بهتری برای آن وجود نخواهد داشت. همچنین بارتوش کورک در اظهارنظری درباره بازی با ایران صحبت کرده بود. با‌این‌حال، بیشتر بازیکنان ایران در این موضوع سکوت کردند.

نبردی تمام‌عیار برای صعود

بازیکنان کم‌تجربه، اما پرانگیزه والیبال کشورمان دوران آماده‌سازی خوبی را پشت‌سر گذاشته‌اند و هفته‌به‌هفته بهتر شدند و حالا توقعات را به اوج رسانده‌اند. حالا شاگردان عطایی از تیمی که کسی از آن توقع موفقیت نداشت، به تیمی تبدیل شده‌اند که خیلی‌ها از آن‌ها توقع مدال دارند؛ هرچند باید اعتراف کرد که تیم‌ملی ایران تا همین‌جای رقابت‌ها هم شاهکار کرده است و هر نتیجه‌ای در ادامه راه کسب شود، موفقیت قبلی آن‌ها را زیر‌سؤال نخواهد برد. جمعه ۳۱‌تیرماه روز استراحت تیم‌ها‌ست و چهار تیم برنده مرحله یک‌چهارم نهایی، روز شنبه یکم مرداد، در دو دیدار برای معرفی فینالیست‌ها باهم روبه‌رو خواهند شد که تیم‌های بازنده نیز در مسابقه رده‌بندی حاضر می‌شوند. دو دیدار روز پایانی لیگ‌ملت‌های ۲۰۲۲ نیز یکشنبه ۲ تیر برگزار می‌شود.

امین، کابوس لهستانی‌ها

امین اسماعیل‌نژاد یکی از امید‌های اصلی تیم‌ملی والیبال ایران برای پیروزی مقابل لهستان محسوب می‌شود. بدون‌شک یکی از جذاب‌ترین مسابقات مرحله گروهی لیگ‌ملت‌ها تقابل بین ایران و لهستان در هفته سوم بود؛ جایی که تیم بهروز عطایی موفق شد مقابل چشمان ١۵‌هزار تماشاگر حاضر در گدانسک، تیم نیکولا گربیچ را شکست دهد. بدون‌شک امین اسماعیل‌نژاد یکی از مهم‌ترین امید‌های ایران در بازی امشب خواهد بود. او در مسابقه مرحله گروهی برابر لهستان شگفت‌انگیز ظاهر شد و می‌توان پیروزی ایران در دست پنجم آن مسابقه را به‌نام این پشت‌خط‌زن نوشت. اسماعیل‌نژاد، ۱۰‌امتیاز پیاپی پشت خط سرویس کسب کرد و امان لهستانی‌ها را برید. قطعا بهروز عطایی در بازی امشب نیز امید زیادی به سرویس‌های فوق‌العاده امین اسماعیل‌نژاد دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->