معرفی اعضا جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» کی پخش می شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود فیلم‌های سینمایی آخر هقته تلویزیون (۳۰ و ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان رضا رشیدپور: دیگر نمی‌خواهم مجری برنامه سرگرم‌کننده تلویزیونی باشم صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنج‌شنبه ۳۰ فروردین۱۴۰۳ آیین مال‌باختگی | چندخطی درباره کتاب «کلاهبردارِ من» نوشته حنیف قریشی برنامه جدید «نیشتر» در رادیو + زمان پخش
سرخط خبرها

علت لغو کنسرت سیروان خسروی در اهواز چه بود؟ (۳۰ تیر ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۱۸۰۷۵
  • ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۲
علت لغو کنسرت سیروان خسروی در اهواز چه بود؟ (۳۰ تیر ۱۴۰۱)
روابط‌ عمومی فرمانداری شهرستان اهواز روز پنجشنبه با صدور بیانیه ای در خصوص لغو کنسرت سیروان خسروی در سینما هلال این شهر اعلام کرد: ترافیک شهری و رعایت نکردن پروتکلهای بهداشتی کرونایی علت لغو یک کنسرت در اهواز بود.

به گزارش شهرآرانیوز، روابط عمومی فرمانداری اهواز علت اصلی لغو این کنسرت در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری را تجمع و ترافیک شدید در درب ورودی سینما هلال در ساعات اجرای کنسرت و به دنبال آن اعتراض رانندگان و شهروندان، پلیس راهنمایی و رانندگی بود که خواستار تصمیم گیری در این خصوص شد.

در ادامه این بیانیه که نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت آمده است همچنین عدم رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا در اجرای کنسرت از دیگر موضوعاتی است که  باعث دانشگاه علوم پزشکی شده و مکاتباتی در این خصوص  از سوی دانشگاه به این فرمانداری انجام شد.

روابط عمومی فرمانداری اهواز تاکید کرد با توجه به موارد ذکر شده، در صورتی که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان مکان دیگری در اهواز را با دارا بودن شرایط لازم برای برگزاری کنسرت انتخاب کند، با اجرای کنسرت موافقت می شود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است؛ شورای تامین شهرستان اهواز به دلایل مذکور با برگزاری کنسرت در تاریخ ۳۰ و ۳۱ تیرماه در سینما هلال موافقت نکرده و در خصوص برگزاری دیگر کنسرت ها  نیز تصمیم گیری می کند.

 پیشتر مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان علت لفو کنسرت سروان خسروی در اهواز را مصوبه شورای تامین این شهرستان اعلام کرده بود.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->