اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال
سرخط خبرها

تقوی:رقابت والیبال ایران با حریفان جهانی به صدم ثانیه رسیده است

  • کد خبر: ۱۱۸۲۶۲
  • ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱
تقوی:رقابت والیبال ایران با حریفان جهانی به صدم ثانیه رسیده است
دبیرکل فدراسیون والیبال با بیان این‌که برای لیگ حرفه‌ای باید در اجرای قوانین دقت کنیم، گفت: برای این‌که لیگ ایران به یکی از معتبرترین لیگ‌های جهان تبدیل شود، باید همه با هم تلاش کنیم.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، میلاد تقوی دبیر فدراسیون والیبال در نشست هم‌اندیشی ناظران فنی و داوری لیگ‌ها و مسابقات مردان سال ۱۴۰۱ که امروز (شنبه یکم مرداد) در سالن همایش‌های کمیته ملی پارالمپیک با حضور ۸۰ نفر برگزار شد، گفت: یقینا افرادی زیادی در عمکلرد درخشان تیم ملی والیبال ایران در این برهه از زمان نقش داشتند که ناظران فنی و داوری از جمله این افراد هستند.
وی با بیان این‌که بسیاری از کارشناسان نگران تغییر نسل والیبال ایران بودند و مسئولین فدراسیون هم از قائده مستثنی نبودند، گفت: خوشحالیم که امروز غیرت بازیکنان و ملی‌پوشان، سنگینی این موضوع را از روی دوش مسئولین فدراسیون برداشت و خیال اعضای خانواده بزرگ والیبال هم راحت کرد.
دبیر فدراسیون والیبال تصریح کرد: عملکرد درخشان تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت‌ها ۲۰۲۲ نتیجه زحمات همه اعضای بزرگ خانواده والیبال اعم از ناظران و داوران است و به نمایندگی از ملی‌پوشان از همه تشکر و قدردانی می‌کنم.
تقوی به کار‌های انجام شده در دوره ریاست مجدد دکتر داورزنی در فدراسیون والیبال اشاره کرد و گفت: بعد از بازگشت دوباره دکتر داورزنی توجه ویژه‌ای به همه ابعاد رشد و توسعه والیبال انجام شده است. در بخش بانوان شاهد حمایت‌های مختلف فدراسیون در این مدت بوده‌اید و راه‌اندازی سازمان لیگ در سیستم مالی فدراسیون نیز از جمله این ابعاد است.
وی به فاصله بسیار کم والیبال ایران با رقبای جهانی اشاره کرد و گفت: اگر روزی این رقابت به ثانیه بود، امروز به صدم ثانیه رسیده و برای جبران باید خیلی دقیق‌تر کار کنیم. این قائده تنها شامل مسئولین فدراسیون نمی‌شود بلکه همه عوامل درگیر از جمله ناظران فنی و داوری باید دقیق‌تر کار کنند.
دبیرکل فدراسیون تاکید کرد: دقت در اجرای قوانین کمک می‌کند که حرفه‌ای‌تر عمل کنیم. فدراسیون والیبال برای این‌که دخل و تصرف انسانی در مسابقات و قوانین برگزاری مسابقات کمتر شود، سامانه ملی والیبال را راه‌اندازی کرد، بنابراین لازم است که ناظران هم از خط‌کش قانون به درستی و دقیق استفاده کنند.
وی با اشاره به این‌که لیگ برتر ایران باید به صورت لیگ حرفه‌ای در جهان مطرح شود، گفت: تیم ملی والیبال ایران در رتبه هشتم جهان قرار دارد و آیا لیگ ایران هم در این جایگاه قرار دارد؟ بنابراین باید برای این‌که لیگ ایران به یکی از معتبرترین لیگ‌های جهان تبدیل شود، همه با هم تلاش کنیم.
دبیرکل فدراسیون والیبال در ادامه به تلاش ناظران در مسیر رشد و توسعه والیبال ایران در سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: باید برای تربیت نسل جدید ناظران نیز تلاش کنیم که سریع‌تر پرورش یابند و از تجارب نسل فعلی به خوبی استفاده شود.
وی در پایان از زحمات ارزشمند شهرام عظیمی سرپرست سابق سازمان لیگ تشکر و قدردانی کرد و گفت: در دو سال مسئولیت ایشان، کار‌های اساسی و ریشه‌ای انجام شده است که جا دارد اینجا تشکر و قدردانی کنم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->