قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلوزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد
سرخط خبرها

رکاب‌زن تاریخ‌ساز مشهدی رکوردشکنی کرد

  • کد خبر: ۱۱۸۳۳۹
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱
رکاب‌زن تاریخ‌ساز مشهدی رکوردشکنی کرد
«لیلا حیدری» در مرحله دوم لیگ پیست بانوان کشور رکورد‌های کشوری اسپرینت و ۵۰۰متر را شکست.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ دختر تاریخ‌ساز مشهدی و دارنده نخستین مدال آسیایی بانوان ایران در پیست، توانست رکورد‌های ملی را هم جابه‌جا کند.
دومین مرحله لیگ پیست بانوان سال۱۴۰۱ به‌میزبانی پیست دوچرخه‌سواری ورزشگاه آزادی از ۲۹ تا ۳۱مرداد در دو رده سنی بزرگ‌سالان و جوانان برگزار شد. پنجاه ورزشکار در قالب دوازده تیم باشگاهی دو رده سنی جوانان و بزرگ‌سالان در دومین مرحله لیگ پیست بانوان کشور شرکت کرده بودند که در پایان دو مرحله از لیگ و مجموع امتیازات، باشگاه ارمغان قویدل تبریز با ۲۰۷۰ امتیاز صدرنشین است، کرمان موتور با ۱۹۵۵ امتیاز در رده دوم قرار دارد و بالابان چابهار نیز با ۱۵۶۴ امتیاز سوم است.

غیبت نماینده مشهد در لیگ کشور

در لیگ امسال از نماینده مشهد خبری نیست و اسپانسری حاضر به حمایت از ورزشکاران استان نشد، اما دختران رکاب‌زن مشهدی با کارنامه درخشان خود جذب تیم‌های دیگر استان‌ها شدند. در شروع فصل، چهار دوچرخه‌سوار مشهدی راهی تیم کرمان‌موتور شدند. یکتا غلامرضایی و لیلا حیدری در رده سنی جوانان و یگانه غلامرضایی و آزاده مزاری در رده سنی بزرگ‌سالان برای تیم کرمان در این مسابقات به میدان می‌روند.

رکوردشکنی دختر تاریخ‌ساز

لیلا حیدری، دختر رکاب‌زن مشهدی، حدود یک‌ماه پیش و در روز‌های پایانی خرداد توانست اولین مدال دختران ایران در رقابت‌های پیست آسیا را به‌دست بیاورد. حیدری در ماده ۵۰۰ متر تایم‌تریل جوانان به مدال برنز رسیده بود. حالا بعد گذشت یک‌ماه از این افتخارآفرینی، او در مسابقات کشوری رکوردشکنی کرد. در دومین روز رقابت‌های لیگ کشوری، اولین مدال‌آور تاریخ دوچرخه‌سواری بانوان ایران در بخش پیست قهرمانی آسیا موفق شد رکورد دو رشته اسپرینت و ۵۰۰متر رده سنی جوانان را که پیش از این دست خودش بود، ارتقا ببخشد. حیدری در ۲۰۰متر زمان ۱۲.۱ و در ۵۰۰متر زمان ۳۷.۶دقیقه را ثبت کرد. حیدری در پایان دومین مرحله لیگ در رنکینگ چهار ماده در صدر جدول قرار گرفته است. در ۵۰۰ متر، کایرین، اسپرینت و پیست جوانان سرعت او از دیگر رکاب‌زنان کشور پیشتاز است.

۷ مدال سهم مشهدی‌ها شد

در ۵۰۰متر بزرگ‌سالان، یگانه غلامرضایی دوچرخه‌سوار مشهدی از تیم کرمان‌موتور، به قهرمانی رسید. آتوسا عباسی از برج پلیمر اصفهان و پانته‌آ قلی‌پور از سانتو نیز دوم و سوم شدند. در ماده ۵۰۰متر جوانان حیدری مثل مرحله نخست با پیراهن کرمان‌موتور به طلا رسید. یکتا غلامرضایی دیگر دوچرخه‌سوار مشهدی کرمانی‌ها، نایب‌قهرمان شد و ستایش وجدی از تیم تبریز روی سکوی سومی ایستاد.

در کایرین بزرگ‌سالان پانته‌آ قلی‌پور از سانتو و آتوسا عباسی از برج پلیمر اصفهان اول و دوم شدند و آزاده مزاری رکاب‌زن مشهدی از کرمان‌موتور، به‌عنوان سومی رسید. در کایرین جوانان، لیلا حیدری از کرمان‌موتور دوباره به طلا رسید. ستایش وجدی از ارمغان قویدل تبریز و فاطمه دادگر از بالابان چابهار دوم و سوم شدند.
در ماده تعقیبی انفرادی جوانان هم فاطمه دادگر از بالابان چابهار و پردیس فیض‌اللهی از ارمغان قویدل تبریز اول و دوم شدند و دیگر دوچرخه‌سوار مشهدی، یکتا غلامرضایی از کرمان‌موتور، به‌عنوان سومی رسید. در اسکرچ جوانان، فاطمه دادگر از بالابان چابهار، ستایش وجدی از ارمغان قویدل تبریز و یکتا غلامرضایی از کرمان‌موتور به‌ترتیب اول تا سوم شدند.

در دور امتیازی بزرگ‌سالان سمیه یزدانی از دریاکاو قهرمان شد. در دور امتیازی جوانان فاطمه دادگر از تیم چابهار روی سکوی نخست قرار گرفت. در تعقیبی انفرادی بزرگ‌سالان هم پرستو باستی از سانتو به مقام اول رسید. در اسکرچ بزرگ‌سالان پانته‌آ قلی‌پور از سانتو قهرمان شد، در تیم اسپرینت بزرگ‌سالان برج پلیمر اصفهان اول و کرمان‌موتور و هیئت بم دوم و سوم شدند. در اسپرینت جوانان، بالابان چابهار قهرمان و ارمغان قویدل تبریز نایب‌قهرمان شدند.

درخشش در مرحله گذشته

در مرحله اول مسابقات لیگ پیست بانوان که ۱۷ و ۱۸اردیبهشت در پیست آزادی تهران پیگیری شده بود، دوچرخه‌سواران خراسان‌رضوی پنج طلا و چهار برنز کسب کردند که سهم لیلا حیدری چهار طلا، یکتا غلامرضایی یک طلا و یک برنز، آزاده مزاری دو برنز، یگانه غلامرضایی یک برنز بود. در مرحله اول و در ماده ۵۰۰متر و رده جوانان لیلا حیدری اول شد و یکتا غلامرضایی مقام سوم را کسب کرد. در رده بزرگ‌سالان همین ماده یگانه غلامرضایی به‌عنوان چهارمی بسنده کرد. در ماده تیم‌اسپرینت رده جوانان تیم کرمان‌موتور با رکاب‌زنی لیلا حیدری و یکتا غلامرضایی اول شد.

در رده بزرگ‌سالان همین ماده تیم کرمان‌موتور با رکاب‌زنی آزاده مزاری و یگانه غلامرضایی سوم شد. در ماده کایرین و رده جوانان لیلا حیدری اول شد و در رده بزرگ‌سالان همین ماده آزاده مزاری مقام سوم را کسب کرد. در ماده اسپرینت ۲۰۰متر جوانان نیز لیلا حیدری موفق به کسب مقام اول شد. در کادر داوری این مسابقات دو داور مشهدی، خانم‌ها افسانه سجادی به‌عنوان سرداور و مهدیه کوشکی به‌عنوان داور حضور داشتند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->