نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

طهوریان عسکری: به دنبال ایجاد فضای مناسب برای دوچرخه سواری بانوان در پارک‌ها هستیم

  • کد خبر: ۱۱۴۱۷۹
  • ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵
  • ۱
طهوریان عسکری: به دنبال ایجاد فضای مناسب برای دوچرخه سواری بانوان در پارک‌ها هستیم
سرپرست هیئت دوچرخه سواری خراسان رضوی گفت: به دنبال راهکاری هستیم تا بتوانیم فضای بهتری را برای دوچرخه سواری بانوان چه در پارک‌ها و چه در فضا‌های دیگر ایجاد کنیم.

احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ مجید طهوریان عسکری در حاشیه مراسم تجلیل از لیلا حیدری بانوی قهرمان دوچرخه سواری که در مشهد برگزار شد، در گفتگو با شهرآرانیوز ،اظهارکرد: مدال برنز لیلا حیدری در دوچرخه سواری برای اولین بار در تاریخ ورزش جمهوری اسلامی ایران رقم خورده و ایشان تاریخ سازی کردند. سعی کردیم بلافاصله بعد از آن که خانم حیدری به مشهد رسیدند، مراسم تجلیل از ایشان را برگزار کنیم تا خستگی این مدت از تن شان خارج شود.

وی در ادامه افزود: خراسان و مشهد از گذشته مهد دوچرخه سواری بوده و اتفاقا دوچرخه سواران خوبی هم در سطح کشور تربیت کرده و حالا هم دوباره این افتخار یک بار دیگر برای ما رقم خورد تا شاهد درخشش یک ورزشکار دیگر از این خطه باشیم.

سرپرست هیئت دوچرخه سواری خراسان رضوی و عضو شورای اسلامی شهر مشهد همچنین گفت: ۳ موضوع اصلی را در هیئت پیگیری می‌کنیم. حوزه همگانی، استعدادیابی و قهرمان پروری. برنامه‌های مختلفی داریم برای اینکه بتوانیم در این ۳ حوزه موفق عمل کنیم و انشاالله در آینده رنگ و کیفیت مدال‌های کسب شده توسط ورزشکاران استان مان بیشتر و بهتر شود.

طهوریان عسکری ادامه داد: با کمک شورای شهر مشهد و شهرداری در این مدت برنامه‌های خوبی برای آقایان و هم بانوان داشتیم. در حوزه دوچرخه سواری همگانی، تقریبا یک یا دو برنامه در هفته داریم و تلاشمان همگانی کردن این ورزش است.

وی درباره درخواست های بانوان برای استفاده از دوچرخه های اشتراکی نیز گفت: به دنبال راهکاری هستیم تا بتوانیم فضای بهتری را برای بانوان چه در پارک‌ها و چه در فضا‌های دیگر به منظور استفاده از این دوچرخه های اشتراکی ایجاد کنیم. جلسات لازم دراین خصوص برگزار شده و به طور جدی پیگیر رفع این موضوع هستیم.

سرپرست هیئت دو.چرخه سواری در پایان افزود: مدال‌های قهرمانی ما در پیست و جاده است که اتفاقا در آن قسمت مشکلی نداریم. پیست دوچرخه سواری ثامن که یکی ازپیست‌های مجهز کشور هم محسوب می‌شود و البته نیاز به تعمیر دارد، ولی به طور کلی در اختیار ورزشکاران استان قرار دارد و رکاب زنان خراسان می‌توانند از امکانات این پیست استفاده کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
0
0
خانمها فقط دنبال دوچرخه بازی نیستند تا به پارکها بروند ودوچرخه بازی کنند خیلی از انها با دوچرخه سر کار میرون ویا برای خرید وکارهای دیگربیرون میروند ایا رانندگان هم برای ماشین بازی به خیابان میروند؟ وقت ان رسیده که تعویض عینکی انجام بدهیم وجور دیگری ببینیم .دران صورت دیگران را کج وماوج نمیبینیم.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->