پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد
سرخط خبرها

۲ استقلالی در آستانه خروج از لیست ساپینتو

  • کد خبر: ۱۱۸۴۹۳
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱
۲ استقلالی در آستانه خروج از لیست ساپینتو
شنیده می‌شود دو بازیکن دیگر در آستانه کنار گذاشتن از استقلال هستند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم استقلال برای برپایی اردوی ۱۲ روزه چند روزی است در آنکارای ترکیه حضور دارد. آبی‌پوشان که در دو کمپ مجزا در نزدیکی شهر آنکارا اردو زده‌اند، بازی‌های دوستانه‌ای هم ترتیب دادند.

پیش از سفر استقلال به ترکیه، نفراتی مثل امین قاسمی‌نژاد، زکریا مرادی، متین کریم‌زاده، آرش داج‌لیری، فردین رابط، سینا خادم‌پور و رضا آذری خط خوردند. با جدایی امیرحسین حسین‌زاده، وریا غفوری، محمد دانشگر و رودی ژستد به نظر می‌رسید شاید بازیکن دیگری از لیست کنار نرود، اما خبر می‌رسد که ریکاردو ساپینتو قصد دارد پس از پایان اردوی استقلال در ترکیه دو بازیکن دیگر را خط بزند.

در خط حمله با اضافه شدن کاوه رضایی تعداد مهاجمان نوک به ۵ بازیکن رسید. آرمان رمضانی، ارسلان مطهری پیمان بابایی و سجاد شهباززاده مهاجمان نوک هستند و مشخص نیست آیا از این بازیکنان کسی خط خواهد خورد یا نه. ضمن اینکه قرار است برخی بازیکنان در پست وینگر بازی کنند نه مهاجم نوک.

در سایر پست‌ها با وجود درخواست آرش رضاوند برای جدایی از استقلال، ساپینتو از او خواست که بماند. با این حال سرمربی پرتغالی استقلال قصد دارد یک بازیکن در پست هافبک کنار بگذارد. اگر محمد محبی از سانتاکلارای پرتغال به استقلال بپیوندد لیست این تیم نیازمند خروج یک بازیکن دیگر است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->