پخش زنده بازی ایران و بحرین در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بارسلونا در لالیگا | آخرین حضور ژاوی روی نیمکت بارسا؟ قهرمانی کوراش‌کاران خراسانی در کشور فرهاد مجیدی ایران‌بیا نیست! عالیشاه برای بازی با سپاهان آماده می‌شود بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات!
سرخط خبرها

معمای فوتبال ایران در چند راهی انتخاب

  • کد خبر: ۱۴۹۳۴۹
  • ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
معمای فوتبال ایران در چند راهی انتخاب
وضعیت بازیکن مدنظر استقلال این روزها تبدیل به معمای فوتبال ایران شده است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم استقلال برخلاف گذشته‌ای نه چندان دور خواستار جذب کاوه رضایی نیست و این بازیکن که به دلیل حضور در استقلال به تصور خودش با تراکتور فسخ کرد و به تهران آمد در حال حاضر بلاتکلیف است. این بازیکن پیش از این قرار بود جانشین ارسلان مطهری شود که با سماجت در استقلال ماند و نظر مثبت ساپینتو سرمربی تیم را به خود جلب کرد و عاملی شد که سرمربی استقلال دیگر به کاوه رضایی احساس نیاز نکند.

در حال حاضر استقلالی‌ها این بازیکن را نمی‌خواهند، زیرا در صورت جذب مهاجم قصد دارند یک مهاجم شش دانگ خارجی را جذب کنند و نظرشان روی رضایی با توجه به عملکردش مثبت نیست، اما نکته قابل توجه این است که استقلالی‌ها باید در هرصورت بیست میلیارد برای این بازیکن پرداخت کنند، زیرا این بازیکن در ابتدای فصل قراردادی با سردار آجورلو مدیرعامل وقت استقلال بسته که موجب آن استقلال باید در صورت حضور این بازیکن و یا عدم حضورش در استقلال مبلغ بیست میلیارد به باشگاه تراکتور و این بازیکن پرداخت کند!

نکته قابل توجه این است که استقلال بدون هیچ بهره‌ای از این بازیکن باید بیست میلیارد برای وی پرداخت کند و این در حالی است که تیم نیازی به حضور این مهاجم ندارد، اما یک قرارداد اشتباه مشکل بزرگی را برای استقلال ایجاد کرد!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->