نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد! احضار مربی استقلال به کمیته اخلاق پاداش میلیاردی کشتی گیران پرداخت شد جدایی آزمون از جمع رمی‌ها محرومیت کمیته انضباطی در انتظار حامدی‌فر ترکیب احتمالی رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) هادی چوپان در حرم مطهر امام رضا (ع) + عکس تغییر نام استقلال منتفی شد خرید‌های بی‌رویه؛ دلیل قهرمان‌نشدن سپاهان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دورتموند و پاریس سن ژرمن| پایان رویای پاریسی امباپه ورود آقایان به بازی پرسپولیس و سپاهان ممنوع شد| حکم غیر منتظره درباره تخلفات اخیر پخش زنده بازی پاری سن‌ژرمن و دورتموند (۱۸ اردیبهشت) + تماشای آنلاین خداداد عزیزی: هیات فوتبال دکان و دستگاهی است تا عده‌ای در آن نان بخورند + ویدیو
سرخط خبرها

وکیلی: هدف، پرورش بازیکنان بلندقامت برای تیم‌های ملی والیبال است

  • کد خبر: ۱۱۸۵۹۱
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۱
وکیلی: هدف، پرورش بازیکنان بلندقامت برای تیم‌های ملی والیبال است
سرمربی تیم ملی نوجوانان والیبال معتقد است ترکیب تیم‌های نوجوانان و جوانان باید ۱۴ نفره شود.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، محمد وکیلی این روز‌ها با وسواس زیاد به دنبال بستن ترکیب ۱۲ نفره تیم ملی والیبال نوجوانان برای مسابقات آسیایی تهران (انتخابی قهرمانی جهان) است. مردی که بی تردید او را می‌توان یکی از دلسوزترین و در عین حال یکی از بهترین مربیان پایه‌ای در دنیا خطاب کرد. موضوعی که حتی ازچشمان فدراسیون جهانی و کنفدراسیون والیبال آسیا پنهان نماند و بار‌ها در مطالبی طولانی به تفصیل از نقش او در پرورش نسل‌های مختلف والیبال ایران نوشتند.
وکیلی در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا، به دور از وعده وعید‌های مرسوم، از آینده روشن شاگردانش خبر می‌دهد و می‌گوید: به نتیجه در حد خودش اهمیت می‌دهیم، ولی هدف اصلی ما تزریق بازیکنان بلندقامت هر چه بیشتر به تیم‌های ملی است.
او در ادامه گفت: اعتقاد راسخ دارم بدون نگاه نتیجه گرایانه که حالا خوشبختانه کمرنگ‌تر از سال‌های پیش شده، این نوجوانان با قامت‌هایی افراشته و رشید، اکثرشان با پیمودن فرآیند آموزشی درست و کسب تجربه لازم در ادامه راه، شانس خیلی بیشتری نسبت به گذشتگان برای پوشیدن پیراهن تیم ملی در سال‌های آینده دارند.
وکیلی در خاتمه از مسئولان ذیربط و همچنین داورزنی عضو هیات رئیسه fivb خواستار شد تا از فدراسیون جهانی و آسیا بخواهند، ترکیب تیم‌های پایه‌ای را همانند تیم‌های بزرگسال از ۱۲ بازیکن به ۱۴ بازیکن افزایش دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->