خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) اولین واکنش فرزند آیت الله علم الهدی به شایعه مشارکت در یک هلدینگ گردشگری مه گرفتگی و غبار محلی در جاده‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای در تهران| ۲۲ کیلوگرم شیشه کشف شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) انفجار چاه فاضلاب جان مرد اردبیلی را گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) بازرسی از ۳۴۷ داروخانه‌ در سطح شهر مشهد| با افراد متخلف برخورد می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) جمع‌آوری مواد غذایی فاسد و پلمب مراکز توزیع مواد غذایی در قوچان (۸ فروردین ۱۴۰۳) کشف اموال مسروقه ۱۰ میلیاردی در شیروان| سارق دستگیر شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری سارقان سیم و کابل برق در میانه (۸ فروردین ۱۴۰۳) یک کشته و ۲ زخمی در تصادف ۲ موتور سیکلت با پاترول در جاده بابل (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

خبر جدید وزیر آموزش و پرورش: شیوه‌نامه صدور احکام جدید معلمان آماده شد (۴ مردادماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۱۸۷۵۱
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰
خبر جدید وزیر آموزش و پرورش: شیوه‌نامه صدور احکام جدید معلمان آماده شد (۴ مردادماه ۱۴۰۱)
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه شیوه نامه صدور حکم جدید معلمان آماده شده است، اظهار کرد: آیین نامه مربوطه در این زمینه هنوز به لحاظ کلی تایید نشده است و پس از رفع ایرادات، تایید خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، یوسف نوری در نمایشگاه مدیریت هم‌افزایی ایران ۱۴۰۱ وزیر آموزش و پرورش درباره آخرین وضعیت صدور احکام جدید معلمان جهت اجرای رتبه‌بندی اظهار کرد: مرحله اول قانون و سپس شیوه‌نامه است که شیوه نامه را آماده کرده‌ایم تا معطل نشویم؛ لذا به محض تایید آیین‌نامه، رتبه‌بندی اجرا خواهد شد چرا که آیین‌نامه آماده است.

وی ادامه داد: فرهنگیان توقع داشتند تا زودتر این امر انجام شود و البته که رتبه بندی امر مهمی است، اما مراحل قانونی سیری دارد که باید آن را طی کند و به این دلیل که هنوز آیین نامه از جهت کلی نهایی نشده، بعد از رفع ایرادات در جلسه آینده تایید خواهد شد. معلمان نگران نباشند اجرای این طرح از ۳۱ شهریور سال ۱۴۰۰ محاسبه خواهد شد.

نوری درباره نحوه تداوم آموزش‌ها در سال تحصیلی جدید در صورت احتمال شیوع دوباره بیماری کرونا، اظهار کرد: درصورت همه گیری بیماری چه در سطح ملی و چه درسطح جهانی، آخرین جایی که تعطیل می‌شود مدرسه و اولین جایی که باز می‌شود باز هم مدرسه است؛ البته که ما باید رعایت کنیم، اما روز شنبه نیز در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام شد که مدارس و دانشگاه‌ها با قوت، «حضوری» خواهند شد و اگر موردی هم باشد ستادی ملی مقابله با کرونا اعلام خواهد کرد و ما نیز تابع آن خواهیم بود.

وی همچنین درباره تخصیص اعتبار جهت تامین سرانه مدارس در سال تحصیلی ۱۴۰۱ ـ ۱۴۰۲ گفت: بخشی از اعتبارات اختصاص یافته است و بخش عظیمی از آن نیز طبق تبصره ۲۴ برای مناطق محروم و بخشی نیز برای تکمیل مدارس خیرساز است. هم امسال و انتهای سال گذشته در سفر‌های دولت، بیش از ۳ برابر اعتبارات آموزش و پرورش برای تکمیل واحد‌های آموزش و پرورش تخصیص یافت.

وی درباره ایجاد جلسات مردمی گفت: با توجه به شعار دولت، یکی از راهبرد‌های اصلی دولت‌مردمی که در سند تحول دولت آمده، مردمی سازی است و ما نیز این موضوع را با جدیت پیگیری می‌کنیم. جلسات مختلفی را نیز با این عزیزان برگزار کردیم. ما همیشه از تمام ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->