سرخط خبرها

«تی تی» در آستانه ۱۰میلیاردی شدن

  • کد خبر: ۱۱۸۹۶۱
  • ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۹
«تی تی» در آستانه ۱۰میلیاردی شدن
فیلم «تی تی» ساخته آیدا پناهنده بعد از گذشت ۲۰ روز از شروع اکرانش در آستانه ورود به باشگاه ده میلیاردی‌هاست.

به گزارش شهرآرانیوز، فیلم «تی تی» که از پانزدهم تیرماه ۱۴۰۱ اکران خود را در سینما‌های کشور شروع کرده است بعد از گذشت نزدیک به بیست روز گیشه خود را از مرز ۹ میلیارد تومان عبور داد. این فیلم با اکران در ۳۹۸ سالن و در اختیار داشتن ۸ هزار ۶۴۱ سانس موفق شد طی مدت ۲۰ روز ۲۷۱ هزار و ۱۶۱ مخاطب را جذب سالن‌های سینما کند. تی تی طی هفت روز گذشته هم با فروش ۲ میلیارد و ۶۹۲ میلیون تومان جایگاه دوم خود را در جدول فروش هفتگی حفظ کند.

جدول صدر فروش کماکان در اختیار فیلم «انفرادی» است. این ساخته مسعود اطیابی در هفته جاری موفق شد به گیشه ۳ میلیارد تومان و ۴۷۱ میلیون تومان برسد تا به این ترتیب فروش کل خود را از مرز ۵۳ میلیارد تومان عبور دهد. تا روز چهارشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۱، یک میلیون و ۶۲۳ هزار نفر به تماشای این فیلم نشسته اند. اکران انفرادی تا روز جمعه هفتم مرداد ماه در ۵۰۶ سالن ادامه خواهد داشت. با شروع ماه محرم این فیلم به مدت ۱۱ روز ادامه خواهد داشت.

«سگ بند» به کارگردانی مهران احمدی هم فروش کل خود را به ۴۰ میلیارد تومان رساند تا جدول رده دوم را در اختیار داشته باشد. مخاطبان این فیلم از مرز یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر عبور کرده اند. فروش هفتگی سگ بند هم ۵۰۰ میلیون و ۳۴۶ هزار تومان بوده که با این میزان فروش ۱۷ هزار ۱۱۸ نفر به تماشای آن نشسته اند.

«علفزار» به کارگردانی کاظم دانشی هم با فروش ۱۴ میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان سومین فیلم پرفروش سال تا اینجاست.

«زالاوا» ساخته ارسلان امیری هم در نهایت وارد باشگاه‌های میلیاردی‌ها شد و از مرز یک میلیارد تومان عبور کرد. این فیلم از هشتم تیرماه ۱۴۰۱ نمایش خود را در سینما‌ها شروع کرده و در این مدت موفق به جذب ۳۵ هزار و ۵۸۶ مخاطب شده است. فروش هفتگی «زالاوا» ۲۵۷ میبیون تومان بوده است.

«بازیو» دیگر فیلمی است که از ۱۵ تیرماه روی پرده است. این فیلم فانتزی کودکانه کاری از امیر حسین قهرایی است که طی مدت اکران خود را به فروش می‌رساند ۳۸۲ میلیون تومان.

«پیتوک» ساخته مجید صالحی هم از ۱۵ تیرماه اکران خود را آغاز کرد این فیلم فقط ۱۵۷ میلیون تومان فروخته شده است. اما کمترین فروش متعلق به فیلم «پدر و دختر» به کارگردانی خسرو ملکان است. فروش این فیلم از ۲۲ تیر تا چهارم مرداد ۶ میلیون تومان بوده و فقط ۱۸۴ نفر به تماشای آن نشسته اند.

«بدون قبلی» با فروش ۲ میلیارد و ۴۹۳ میلیون تومان، «هناس» با فروش ۳ میلیارد تومان و ۳۳۶ میلیون تومان، «بی صدا حلزون» با فروش ۶۱۰ میلیون تومان، «روز ششم» با فروش ۶۸۰ میلیون تومان کماکان به اکران خود. در سینما‌ها ادامه می‌دهند.

منبع: فیلم نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->