آخرین آمار غربالگری افراد دارای علائم بیماری در مرز‌ها از مرز ۲۴۰۰ نفر گذشت (اسفند ۱۴۰۲) مهر تردد دانشجویی به چه افرادی تعلق می‌گیرد؟ اسکان موقت نوروزی فرهنگیان در ۴۲۴ مرکز آموزشی رفاهی مدیریت غیرعلمی زباله‌ها خسارت ۸۷ هزار میلیارد تومانی به محیط‌زیست وارد کرد توماج صالحی از اتهام نشر اکاذیب تبرئه شد نجات نوزادی بی پناه در یک شب زمستانی در پارک مشهد + فیلم بخشی از معوقات فرهنگیان تا انتهای سال و بخشی دیگر تا ۶ فروردین ۱۴۰۳ واریز می‌شود شیر باغ وحش وکیل‌آباد مشهد احتمالا سرطان دارد اعتراض۲۷۲ هزار معلم به رتبه‌بندی پذیرفته شد | معلمان هر ۳ سال یک‌بار ارزیابی می‌شوند مشهد و کربلا رکورد دار پروازهای نوروزی ضرورت محدودیت ورزش‌های هوازی از امروز تا فردا در مشهد مقدس (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) معدوم‌سازی ۵۰۰ تُن غذای فاسد در طرح سلامت نوروزی ۳ شرکت هواپیمایی به دلیل گران‌فروشی از فروش بلیت منع شدند + اسامی قتل هولناک زن گمشده به خاطر یک گردنبند و ۶ النگوی طلا در تهران چرا نباید برای سفره هفت‌سین ماهی قرمز بخریم؟ واریز ۳ میلیون تومان به حساب خانواده زندانیان تهران تیراندازی در یک عروسی ۱۳ نفر را راهی بیمارستان کرد آب و هوای شهرستان‌های خراسان رضوی در ۱۰ روز اول تعطیلات چه وضعیتی دارد؟ (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) ۲۹ اسفند آخرین مهلت بخشودگی جرایم فاقد بیمه شخص ثالث موتورسیکلت اعلام زمان ثبت‌ نام ۵ آزمون مهم ۱۴۰۴
سرخط خبرها

تعداد بیماران مبتلا به کرونا بستری در بخش‌های مراقبت ویژه استان خراسان رضوی ۵۳ درصد افزایش یافت

  • کد خبر: ۱۱۹۰۱۶
  • ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵
تعداد بیماران مبتلا به کرونا بستری در بخش‌های مراقبت ویژه استان خراسان رضوی ۵۳ درصد افزایش یافت
اکنون ۱۲۱ بیمار مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت ویژه استان خراسان رضوی بستری هستند که ۱۰۲ نفر از این تعداد در محدوده دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند.

به گزارش شهرآرانیوز، مسئول رسانه و اطلاع رسانی کووید-۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان این مطلب گفت:  افزایش ۵۳ درصدی تعداد بیماران مبتلا به کرونا بستری در بخش‌های مراقبت ویژه استان خراسان رضوی، نسبت به ده روز گذشته داشته ایم. بر اساس بررسی‌های انجام شده، بیشتر بیماران بستری بدحال، یا واکسنی دریافت نکرده اند و یا واکسیناسیون نافص داشته اند.

دکتر محمد پهلوان کاشی خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۱۲۱ بیمار مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت ویژه استان خراسان رضوی بستری هستند که ۱۰۲ نفر از این تعداد در محدوده دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند.

وی با بیان اینکه روند بیماران بستری و سرپایی مبتلا به کرونا در استان خراسان رضوی افزایشی است خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۵۷۷ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که ۴۶۶ نفر از این بیماران در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند.

مسئول رسانه و اطلاع رسانی کووید-۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: طی یک روز گذشته ۲۱۵ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شدند که ۱۶۹ نفر از این بیماران در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری شدند.

دکتر پهلوان کاشی با بیان اینکه تمامی سطوح بهداشتی و درمانی برای خدمات رسانی به بیماران در آمادگی کامل هستند تصریح کرد: طی شبانه روز گذشته یک هزار و ۴۷۷ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا به مراکز منتخب کرونا و یا اورژانس بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد مراجعه کردند و نتیجه ۵۵ تا ۶۰ درصد  تست‌های انجام شده نیز مثبت می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در شرایط حال حاضر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، اجتناب از حضور در دورهمی‌ها، حفظ فاصله اجتماعی و تکمیل و یا دریافت دز یادآور واکسن کرونا بهترین راهکار کنترل همه گیری کروناست، از عموم مردم خواست در صورت ابتلا به علائم مشکوک به کرونا، ضمن تماس با سامانه ۱۹۱ و دریافت راهنمایی‌های لازم به نزدیکترین مرکز بهداشتی و درمانی مراجعه کنند.

منبع: روابط عمومی علوم پزشکی مشهد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->