پلمب ۴۵ مرکز مداخله گر سلامت در حوزه پوست و مو در مشهد (۹ مرداد ۱۴۰۳) پرداخت خسارت درمانی بازنشستگان کشوری ظرف ۷۲ ساعت نقش ویتامین‌های B و C در کاهش استرس ناشی از قرار گرفتن در هوای گرم خون‌های اهدایی ایرانی‌ها جزو سالم‌ترین‌های دنیاست اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در مشهد به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید (۹ مرداد ۱۴۰۳) بازنشستگان را دریابید | فاصله حقوق بازنشستگان با «خط فقر» بیش از ۲۰ میلیون تومان است زلزله جنوب سیستان و بلوچستان را لرزاند (۹ مرداد ۱۴۰۳) فوری: حریق گسترده انبار ابر در شرق مشهد (۸ مرداد ۱۴۰۳) آیا از نظر قانون می‌شود هدیه را بازپس گرفت؟ کشف بیش از ۵۳ کیلو انواع موادمخدر در عطاری‌ها منع نمایش "شیرخشک" در تلویزیون عشق و عاشقی به مرگ دلخراش پسر جوان ختم شد نزاع و درگیری بر سر یک دختر خون به پا کرد بازداشت مرد شیطان صفت به دلیل اغفال و فراری دادن دخترجوان آیا ادارات تهران فردا سه‌شنبه (۹ مرداد ۱۴۰۳) تعطیل است؟ هشدار فروش پاستیل‌های خوکی در بازار بلع مواد مخدر جوان را تا یک قدمی مرگ کشاند قتل یک جوان بر اثر نزاع و درگیری در رشتخوار خراسان رضوی با همسری که مسئولیت‌پذیر نیست، چه کنیم؟ تشخیص ۱۵۲ بیمار مبتلا به تب دنگی در کشور | اسامی شهر‌های آلوده به پشه آئدس اعلام شد چند روش ساده برای جلوگیری از کوچک شدن مغز
سرخط خبرها

استقرار ۳۲ پایگاه هلال احمر در جاده‌های خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۱۹۱۹
  • ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵
استقرار ۳۲ پایگاه هلال احمر در جاده‌های خراسان رضوی
در اجرای طرح امداد و نجات زمستانه ۳۲ پایگاه جمعیت هلال احمر در جاده‌های خراسان رضوی مستقر شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: از این تعداد ۲۵ پایگاه ثابت و هفت پایگاه موقت هستند که به منظور خدمات‌رسانی در حوادث احتمالی از ۲۱ آذر ماه در جاده‌های این استان مستقر شده‌اند.

اسماعیل بهمن آبادی افزود: در هر پایگاه ثابت پنج امدادگر و هر پایگاه موقت چهار امدادگر مستقر شده‌اند که بدین ترتیب ۱۵۳ نیروی امدادگر و نجاتگر در طرح امداد و نجات زمستانه هلال احمر خراسان رضوی فعالیت شبانه‌روزی دارند.

وی ادامه داد: در تمام پایگاه‌های ثابت، آمبولانس و ست نجات وجود دارد و پایگاه‌های موقت نیز به فراخور نیاز از امکانات و تجهیزات برخوردارند.

معاون امداد و نجات هلال احمر خراسان رضوی گفت: در کنار تجهیزات و خودروهای امدادی ، یک فروند بالگرد جمعیت هلال احمر نیز در امدادرسانی طرح زمستانه فعالیت دارد.

جمعیت هلال احمر در استان ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی ۳۱ پایگاه امداد و نجات، ۲۲ نمایندگی و شعبه، ۶۰۰ کارمند، ۴۴ دستگاه آمبولانس، یک فروند بالگرد، ۲ هزار و ۳۴۰ امدادگر، ۴۰ هزار داوطلب و ۱۰۳ هزار عضو جوان دارد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->